Από τύχη ζούμε όσο ζούμε, κρίμα στους συνανθρώπους μας που "έφυγαν" άδικα και περαστικά σε αυτούς που νοσηλεύονται
.......
Από τύχη ζούμε όσο ζούμε, κρίμα στους συνανθρώπους μας που "έφυγαν" άδικα και περαστικά σε αυτούς που νοσηλεύονται
Καληνύχτα σε όλους)
Αχ πόσο θέλω να σε χύσω στον κωλαράκο σου!!!

Τελικα να μου απαντήσεις αποκλείεται.Πιστευα αν μη τι άλλο λιγάκι φιλότιμο θα είχες.Αλλα Παπ..Ρία..![]()
![]()
σε τι να απαντησει η κοπελα old spiceΤελικα να μου απαντήσεις αποκλείεται.Πιστευα αν μη τι άλλο λιγάκι φιλότιμο θα είχες.Αλλα Παπ..Ρία..![]()
![]()

Καληνύχτα σε όλους)
....!!! εισαι Αθηνα ? φιλια !!!

Τελικα να μου απαντήσεις αποκλείεται.Πιστευα αν μη τι άλλο λιγάκι φιλότιμο θα είχες.Αλλα Παπ..Ρία..![]()
![]()
καλημερα στελλα.τσεκ λιγο τα πμ σου.τη εννοείς αγόρι μου; μίλα ξεκάθαρα) σε πιο θέμα έχεις παράπονο; )
στελλα καλημερατη εννοείς αγόρι μου; μίλα ξεκάθαρα) σε πιο θέμα έχεις παράπονο; )
κλωνος ειναι δεν θα παρεις απαντηση ;)

Καλημερα σεξυ κουκλι ,παιζει να κανουμε τζακουζι ? ;) ;)....!!! εισαι Αθηνα ? φιλια !!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
στελλα καλημερακλωνος ειναι δεν θα παρεις απαντηση ;)
![]()
![]()
![]()
![]()
κλώνοβιτς... εσυ...?Τελικα να μου απαντήσεις αποκλείεται.Πιστευα αν μη τι άλλο λιγάκι φιλότιμο θα είχες.Αλλα Παπ..Ρία..![]()
![]()
