anon.
Μέγας
- Εγγρ.
- 21 Μαρ 2017
- Μηνύματα
- 15.997
- Κριτικές
- 8
- Like
- 19.574
- Πόντοι
- 4.636
εκεί γράφεις γι αυτό στο είπε... ;) ;) ;)ειμαι Αθήνα τώρα!δεν είπα οτι ειναι τραβέλι τύπε!
εκεί γράφεις γι αυτό στο είπε... ;) ;) ;)ειμαι Αθήνα τώρα!δεν είπα οτι ειναι τραβέλι τύπε!
ναι,τηλ,αλλα μην με ξεπεταξεις αντι 2ωρο σε τεταρτο......!
με τρολλάρεις τώρα;;; 
Επειδή εδώ βοηθάμε τους νέους...η Στέλλα δεν είναι τραβελι,είναι Αθήνα...άρα μάλλον δεν είναι του γούστου σου.
μπορεί να είναι και γνωστό κλωνάρι...![]()
με τρολλάρεις τώρα;;;
![]()
:-* :-* :-*
Για σκίσιμο είναι αυτή η κωλάρα!!!
Μπααα δεν βλεπω κινηση...εχουν παει για υπνο μαλλον...
Πώς είναι τα κέφια σήμερα?