και σε σένα.ωραία ενόχληση..
ευχαριστώ)
και σε σένα.ωραία ενόχληση..
Ούτε πολλά λόγια λέω ούτε τσάμπα λόγια.Θα το διαπιστώσεις μόλις βγάλω το γύψο από το πόδι μου και σηκωθώ από το κρεβάτι.![]()
τυπε το μωρό θέλει τιμωρία στα 4,Και πολύ δυνατό γαμησι στην κωλαρα τής!!!Ούτε πολλά λόγια λέω ούτε τσάμπα λόγια.Θα το διαπιστώσεις μόλις βγάλω το γύψο από το πόδι μου και σηκωθώ από το κρεβάτι.![]()
..τυπε το μωρό θέλει τιμωρία στα 4,Και πολύ δυνατό γαμησι στην κωλαρα τής!!!
ΚΑΛΉ ΣΑΣ ΜΈΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΌ ΣΑΒΒΑΤΟΚΎΡΙΑΚΟ :-* :-* :-*
βάλε και εσύ ένα χεράκι τυπε χε χεΠέφτει χοντρό σμπρώξιμο στο νήμα από παντού .... :thubsdown:
![]()
![]()
φίλε Πρέπει να γίνει τεστ στην μουναρομιλφαρα με έχει φτιάξει τρέλα λέμεΤυπαρα Ντούσαν λες όταν βγάλω τον γύψο να τον κρατήσω για την κολάρα της??![]()
Τώρα ρε τυπαρα Ντούσαν τι να πω?Που κάθομαι
και ξύνω τ.,...ο πόδι μου? Αλλά που θα πάει Περνάνε οι μέρες και τα τεστ θα γίνει.![]()

Κατάλαβα λάθος.Συγνωμη![]()
![]()
Πέφτει χοντρό σμπρώξιμο στο νήμα από παντού .... :thubsdown:
![]()
![]()
Μουνάρα με τα όλα της!!!