υπόλοιπες πληροφορίες μόνο από τηλέφωνο ;)
πμ και viber μόνο σε γνωστούς
:-* :-* :-*
μια κοντινη φωτο απ το στηθος σου θα ηταν ευκολο;
άντε ρε μάγκες να κάνουμε ένα ντου να γίνει χαμός,να κάνουμε 6αδα εγώ δηλώνω συμμετοχή από τώρα, όποιος άλλος θέλει γράφει εδώ!!!Όποιος θέλει έχω άλλες 3 κοπέλες για διπλό
Τιμές και πρόγραμμα ίδιες ;)
Καλά να περνάτε :-*
άντε ρε μάγκες να κάνουμε ένα ντου να γίνει χαμός,να κάνουμε 6αδα εγώ δηλώνω συμμετοχή από τώρα, όποιος άλλος θέλει γράφει εδώ!!!
Όποιος θέλει έχω άλλες 3 κοπέλες για διπλό
Τιμές και πρόγραμμα ίδιες ;)
Καλά να περνάτε :-*
Καλησπερα, Στελλα εχεις και γαμω τις βυζαρες, για χυσιμο, ισπανικο, και πολυ γλυψιμο!!![]()
![]()
![]()
![]()


Βρε καυλα, ειναι ευκολο να μου δωσεις καποια στοιχεια απο τις 3 κοπελες που συνεργαζεσαι? Ξερω οτι τα εχεις αναρτησει ξανα, αλλα βαλε παλι να τις ξαναδουμε με τις πληροφοριες τους!
Φιλακια μωρο μου ονειρα γλυκα![]()
Στελίτσα πιο νωρίς από τις 15:00 δεν κάνεις ραντεβού?
Πχ για 13:00 ή 13:30 δεν το συζητάμε?