Geoman76
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 5 Οκτ 2017
- Μηνύματα
- 336
- Κριτικές
- 7
- Like
- 767
- Πόντοι
- 301
λες?????????????
ετσι διαβασα πιο πίσω ,ότι παιζουν και μαζί ....λες να καταλαβα λάθος??
λες?????????????
ναι λαθοςετσι διαβασα πιο πίσω ,ότι παιζουν και μαζί ....λες να καταλαβα λάθος??
ναι λαθος
γιατι μας στεναχωρας τωρα τασσο??
άλλη μια φαντασίωση χαμένη...![]()
από τις πιο καυλιάρες μιλφ που παίζουν Σβετ και Στέλλα ,super εμφάνιση και υπηρεσίες πολύ αξιόλογες,
τωρα ακούω και ντουέτο....χαμός στο ίσιωμα...

να το κυνηγησω λεγεται???? αν ειναι να αρχισω διαπραγματευση

Στελλίτσα σ'ευχαριστώ,είσαι αστέρι και σαν γυναίκα και σαν άνθρωπος![]()
αυτα θα φορας αυριο που θα βρεθουμε
να τα καλα νεαείπαμε να δοκιμάσουμε μαζί![]()
θα γινη της ταναπου το καγκελο ;)

είπαμε να δοκιμάσουμε μαζί![]()
στο bill υπαρχει στημενο το ΕΚΑΒ να το ξερεις να μην αγχωνεσαι ;)Τιποτα δεν γίνετε τυχαια ετσι??
Τωρα που σκεφτομαι να κατεβω, πάνω στην ώρα!!!!!!!!!!!!!