Νέα

Stella***

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Stella***
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 16K
  • Εμφανίσεις 3M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Τι σας αρέσει πιο πολύ;

  • gfe

    Ψήφοι: 58 35,6%
  • pse

    Ψήφοι: 34 20,9%
  • BDSM

    Ψήφοι: 13 8,0%
  • σκλάβος/παθητικός

    Ψήφοι: 9 5,5%
  • παρτουζα

    Ψήφοι: 18 11,0%
  • λεσβιακο

    Ψήφοι: 10 6,1%
  • tantra

    Ψήφοι: 10 6,1%
  • massage

    Ψήφοι: 11 6,7%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    163
OP
OP
S

Stella***

Call-Girl
Εγγρ.
13 Φεβ 2016
Μηνύματα
8.190
Like
40.664
:-*
 

Συνημμένα

  • 23435435_633542087034744_935560164_n.jpg
    23435435_633542087034744_935560164_n.jpg
    70,4 KB · Εμφανίσεις: 53
OP
OP
S

Stella***

Call-Girl
Εγγρ.
13 Φεβ 2016
Μηνύματα
8.190
Like
40.664

Συνημμένα

  • DSC01088.JPG
    DSC01088.JPG
    69,3 KB · Εμφανίσεις: 63

ΜΥΡΤΙΛΟΣ

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
15 Αυγ 2017
Μηνύματα
2.903
Κριτικές
10
Like
3.699
Πόντοι
746
:2funny: μαλλον χοντρές δεν έχεις δει :2funny: 63 κιλά είμαι με ύψος 163  :cheesy: δεν παρακαλάω και εσένα να μου ρθεις να με γαμήσεις  :2funny:
στελλα τι απαντας ρε κοριτσι μου ο καθενας πεταει καποια μαλ.... και μετα φευφει παει αλλου και του την ξαναδίνει και ξαναμπαινει ξαναλέει κατι και αντε γεια που λενε σε οποιον αρεσουμε που λενε καλησπερα  :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose:
 

petergsp

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Οκτ 2012
Μηνύματα
17.549
Κριτικές
195
Like
65.009
Πόντοι
48.437
Δείκτης Μάζας Σώματος (BMI): 23,71

Είστε στον 1ο βαθμό παχυσαρκίας είναι καλό να χάσετε βάρος ώστε να φτάσετε στα φυσιολογικά επίπεδα.
 
OP
OP
S

Stella***

Call-Girl
Εγγρ.
13 Φεβ 2016
Μηνύματα
8.190
Like
40.664
Δείκτης Μάζας Σώματος (BMI): 23,71

Είστε στον 1ο βαθμό παχυσαρκίας είναι καλό να χάσετε βάρος ώστε να φτάσετε στα φυσιολογικά επίπεδα.

φυσιολογικό επίπεδο ποιο είναι; ) δεν είμαι 20 χρόνων) ούτε 30) δεν θέλω να είμαι κόκαλο)))) φιλιά)
 

ΜΥΡΤΙΛΟΣ

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
15 Αυγ 2017
Μηνύματα
2.903
Κριτικές
10
Like
3.699
Πόντοι
746
Δείκτης Μάζας Σώματος (BMI): 23,71

Είστε στον 1ο βαθμό παχυσαρκίας είναι καλό να χάσετε βάρος ώστε να φτάσετε στα φυσιολογικά επίπεδα.
μαλιστα οταν πας μαζί της γερε το μηχανημα λυπους και αν δεν σου κανει και την θεωρεις λιγο παχια η κατι αλλο απλα μην την γαμησεις ολοι υπεργαμιαδες το απιζεται
 

jimy.m.

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
14 Μαΐ 2011
Μηνύματα
56.160
Κριτικές
169
Like
20.494
Πόντοι
36.317
OP
OP
S

Stella***

Call-Girl
Εγγρ.
13 Φεβ 2016
Μηνύματα
8.190
Like
40.664
στελλα τι απαντας ρε κοριτσι μου ο καθενας πεταει καποια μαλ.... και μετα φευφει παει αλλου και του την ξαναδίνει και ξαναμπαινει ξαναλέει κατι και αντε γεια που λενε σε οποιον αρεσουμε που λενε καλησπερα  :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose:

σωστός  :thumbsup: πολύ καλησπέρα  :-*
 

ΜΥΡΤΙΛΟΣ

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
15 Αυγ 2017
Μηνύματα
2.903
Κριτικές
10
Like
3.699
Πόντοι
746
OP
OP
S

Stella***

Call-Girl
Εγγρ.
13 Φεβ 2016
Μηνύματα
8.190
Like
40.664

jhon2005

Μέλος
Εγγρ.
28 Φεβ 2011
Μηνύματα
84
Κριτικές
1
Like
39
Πόντοι
0
αγόρι μου από μικρή γυμναζομαι)))) εκεί μετράνε και ηλικία))))

και ο καθενας με τα δικά του γούστα πάντα) άθου δε σου κάνω μην ασχολίεσε μαζί μ)))

να είσαι καλά))))
Στελιτσα μην ακους κανεναν..ετσι σε θελουμε γυναικαρα γεματουλα με τη ομορφη κωλαρα σου...αχχ ποτε θα ρθω αθηνα να σε παιξω!!
 

gejgi

Ανώτερος
Εγγρ.
1 Μαΐ 2009
Μηνύματα
1.520
Κριτικές
14
Like
2.421
Πόντοι
6.495
ρε Στελλα μην ξανα ασχοληθείς με μαλακές που σου χώνουν διάφορες μαλακιες
 

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom