καλησπερα κοριτσαρα ;) τελικα εισαι πολυ μεγαλο τρελοκομειο δεν υπαρχεις![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
καλησπερα κοριτσαρα ;) τελικα εισαι πολυ μεγαλο τρελοκομειο δεν υπαρχεις![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
διπλα τα βλεπωΚΑΛΌ ΣΑΒΒΑΤΟΚΎΡΙΑΚΟ ΣΕ ΌΛΟΥΣ :-*
η δυο καυλες ειστε μαζι

Με ποια είσαι Στέλλα;
ρε σαν αδελφούλες είσαστε ολόιδιες ;) στοΜε Σβετ)
βεβαια δεν σας εχω παρει μαζι 
ρε σαν αδελφούλες είσαστε ολόιδιες ;) στοβεβαια δεν σας εχω παρει μαζι
αυτο ειναι ενα προβλημα που απαιτεί λυση ;)
![]()
![]()
![]()

την αλλη τρελλη την εχω παρει σε ντουετα 2-3 φορες και την ξερω ;) εσενα σε φοβαμαι μαζι της :- εκτος αν υπαρχει κινητη μοναδα του ΕΚΑΒ

την αλλη τρελλη την εχω παρει σε ντουετα 2-3 φορες και την ξερω ;) εσενα σε φοβαμαι μαζι της :- εκτος αν υπαρχει κινητη μοναδα του ΕΚΑΒ![]()
![]()
![]()
![]()
μη με φοβάσαι) είμαι καλό κορίτσι) που και που) 
εγω πισω συστηματα βλεπω,για αυτα λεω..
Ρε αυτο το σορτσάκι και το κωλαράκι,ζημια που εκαναν προχθες στις γειτονιες....
Φιλια κοριτσι
επισης :-*ΚΑΛΌ ΣΑΒΒΑΤΟΚΎΡΙΑΚΟ ΣΕ ΌΛΟΥΣ :-*