Την είδα πριν κάνα 2μηνο σε ένα βενζινάδικο τυχαία. Έβαζε ένας μπάρμπας βενζίνη. Με το που την είδε τρελάθηκε. Τιμή για το μαγαζί μας και κάτι τέτοια. Η τύπισσα πρωί ντυμένη με κάτι μίνι σαν ξεκωλι. Φουλαρει το ρεζερβουάρ και πάει να πληρώσει και αρχίζει ο μπάρμπας δωρεάν και φύγε αρκεί να δώσεις ένα φιλί. Βγαίνει η τύπισσα του πατάει ένα φιλί κατακόκκινο στο μάγουλο και σηκώθηκε και έφυγε χαμογελαστή και τζάμπα. Ο άλλος γελούσε και καυχιοτανε.
Σε μένα το 100ρικο το πήρε ο πορνογερος. Φιλι δεν είχε.