Νέα

Stella Frecce

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 12 άτομα (0 μέλη και 12 επισκέπτες)

Odin_

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
1 Δεκ 2014
Μηνύματα
14.534
Κριτικές
54
Like
79.674
Πόντοι
23.656

το κογιοτ

Μέλος
Εγγρ.
13 Φεβ 2019
Μηνύματα
425
Like
781
Πόντοι
81
Μάγκες άργησα να δω ότι ανοίχτηκε νέο θέμα.. για να μην διαβάζω τόσα μηνύματα με 50 πόσα μανίκια ρίχνουμε; Κώλο δίνει η κοπελίτσα;
Mε 50 απαντάει στο τηλέφωνο.
 

nikpal

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Ιουν 2013
Μηνύματα
426
Like
1.248
Πόντοι
201
Καλησπερα στη διεισδυση πληρωνουμε με βαση το ποσες φορες τον χωνουμε; δηλαδη πχ εμεις αν μπαινοβγουμε 10 φορες θα χρεωθουμε το ιδιο με το αν μπαινοβγουμε 20 ή 30; ευχαριστω
 

Josex

Ανώτερος
Εγγρ.
17 Δεκ 2008
Μηνύματα
2.383
Κριτικές
35
Like
6.428
Πόντοι
7.795
Καλησπερα στη διεισδυση πληρωνουμε με βαση το ποσες φορες τον χωνουμε; δηλαδη πχ εμεις αν μπαινοβγουμε 10 φορες θα χρεωθουμε το ιδιο με το αν μπαινοβγουμε 20 ή 30; ευχαριστω

Τύπε θα χώσεις τη πούτσα μέσα και μετά ζσπμρώχνεις με απαλές πιέσεις χωρίς να βγεις. Αυτό μετράει σαν ένα
 

xristospap

Ανώτερος
Εγγρ.
10 Μαΐ 2010
Μηνύματα
9.223
Like
32.938
Πόντοι
5.956
υποθέτω πως είναι σαν τα κορίτσια που δεν φασώνονται από το πρώτο βράδυ για να μη τα πείς ξεκωλιάρες :grin:
Πρέπει να βγείς ραντεβού πολλές φορές μαζί τους ώστε να γδυθεί και να σου δωθεί το αντικείμενο του πόθου:smiling-face-with-heart-eyes:
Φυσικό επακόλουθο η αναμονή , η δυσκολία και το μυστήριο να απογειώνει τις γκάβλες :wanker:
Αυτό λέγεται ποιότητα :coffee:
Και εγώ που νόμιζα καλέ μου φίλε πως ποιοτικό ραντεβού είναι από τη χημεία μεταξύ τον δυο ,,τα θέλω του καθενός και το τι ζητάει από τον άλλον, τα κόλπα που θα σου κάνει στο κρεβάτι ... Κοίτα χωρίς να θέλω να προσβάλω καμιά ωραία Κυρία εδώ μέσα η κάποιον Κύριο το τι θέλει και το τι είναι η κάθε κοπέλα το ξέρει η ίδια όπως και εμείς το τι θέλουμε από αυτές και το τι είμαστε..Και επειδή είμαστε στο νήμα της ωραίας μας Κυρίας @Stella frecce να πω ότι δεν αναφέρομαι προσωπικά .. :hi:
 
  • Like
Αντιδράσεις: ROB. C

Aggelioforos1992

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
20 Νοε 2023
Μηνύματα
1.619
Like
3.701
Πόντοι
456
Παιδιά η ουσία είναι ότι κάνει μασάζ..τώρα αν θέλετε κάτι παραπάνω κ να το ευχαριστηθείτε μην ασχολείστε προφανώς η κοπέλα κοροϊδεύει να πάρει παραπάνω χρήματα βαζωντας κ το σέξ μέσα...σεξ χωρίς φιλιά λέει..αφού σιχαίνεσαι το σεξ με αγνώστους γιατί το βάζεις στο πρόγραμμα σου?κάνε μόνο μασάζ βάλε κ πίπα κ τελείωσε το θέμα..δε θα έτρωγες τόσο κράξιμο.. βάζεις συν 100 στο σεξ κ θες να μη σου σχολιαζουν ποιός θα κλείσει ραντεβού μαζί σου μόνο ανώμαλοι οι γνωστοί που χαλάνε τη πιάτσα
 
  • Like
Αντιδράσεις: fluffy

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.124
Κριτικές
16
Like
19.146
Πόντοι
9.345
Λίγο πιο ευγενικοί ρε τύποι, σε λίγο δεν θα μείνει γυναίκα εδώ μέσα :confused::confused::confused:
 

adakos

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Ιαν 2009
Μηνύματα
2.261
Κριτικές
10
Like
4.606
Πόντοι
6.495
Ξίδια υπάρχουν. Άμα είστε όλοι εδώ για να ασχολείστε με κουτσομπολιό τι να πω αντί να κάτσετε να κλείσετε ραντεβού
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:


Ναι γιατί είμαι για ψιλά γράμματα δυστυχώς δεν είμαι για αυτούς που νομίζετε
έχεις δεί κάνα χαζό η βλάκα ; που να το παραδέχεται;
 

adakos

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Ιαν 2009
Μηνύματα
2.261
Κριτικές
10
Like
4.606
Πόντοι
6.495
Καλησπέρα και καλή αρχή να ευχηθώ.

Συγγνώμη που το γράφω τόσο ευθέως, αλλά είναι πραγματικά λυπηρό να βλέπω μια γυναίκα που δραστηριοποιείται στον ίδιο χώρο, να επιλέγει να χτίζει την "αυτοπεποίθησή" της πατώντας πάνω στην υποτίμηση των άλλων.

Προφανώς, έχεις κάθε δικαίωμα να κοστολογείς τον εαυτό σου όσο επιθυμείς. Η τιμολόγηση είναι προσωπική υπόθεση. Όμως, δεν έχεις κανένα δικαίωμα να υποτιμάς τα υπόλοιπα κορίτσια.

Είτε δηλώνουμε ιερόδουλες, είτε call girls, είτε φοιτήτριες που παρέχουν σεξουαλικές υπηρεσίες, στην ουσία όλες ασχολούμαστε με το ίδιο πράγμα: όλες δίνουμε ένα κομμάτι του σώματός μας και του εαυτού μας με αντάλλαγμα το κέρδος.

Ο μισογυνισμός που αναπαράγεις είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να συντηρείς τις δομές που τελικά περιορίζουν όλες μας.

Μιλάς για "φτηνά ραντεβού" και "σάπια εμπορεύματα" σαν να είσαι έμπορος σε παζάρι. Στην πραγματικότητα, μόνη σου "σκάβεις τον λάκκο σου", εκπαιδεύοντας το κοινό σου να σκέφτεται με όρους αγοράς και αντικειμενοποίησης.
Καμία γυναίκα δεν είναι αναλώσιμο αντικείμενο που μπορείς να "πασάρεις" σαν ελαττωματικό προϊόν. Το στίγμα που συνοδεύει τον χώρο μας δεν πρόκειται να φύγει ποτέ όσο εμείς οι ίδιες αναπαράγουμε αυτόν τον κανιβαλισμό.

Θα μιλήσω λίγο πιο ωμά: Λίγοι είναι οι πελάτες που αναζητούν απλώς μια διεκπεραιωτική πράξη. Οι περισσότεροι πληρώνουν για την προστιθέμενη αξία της υπηρεσίας μας: για την αποφόρτιση, για το boost στην αυτοπεποίθησή τους, για τη διαχείριση της διάθεσής τους και την ανθρώπινη επαφή. Είτε το επιτυγχάνεις αυτό με μασάζ, είτε με ολοκληρωμένη επαφή, είτε με μια όμορφη κουβέντα, το αποτέλεσμα είναι μια υπηρεσία φροντίδας.

Αντί να αναλώνεσαι στο να υποτιμάς, θα έπρεπε να είσαι ευγνώμων για το ότι έχεις το προνόμιο να επιλέγεις, να μην εξαρτάσαι από τρίτους και να ορίζεις η ίδια το πλαίσιο της δουλειάς σου. Αυτή είναι η πραγματική μας πολυτέλεια. Ας προσπαθήσουμε να κρατήσουμε αυτόν τον χώρο καθαρό, με επαγγελματισμό και αλληλεγγύη. Η αξία μας δεν καθορίζεται από το πόσο "κάτω" από εμάς είναι οι άλλες, αλλά από το πόσο συνειδητά και ποιοτικά προσφέρουμε το έργο μας.
αγαπητή Κατερίνα
""να χτίζει την "αυτοπεποίθησή" της πατώντας πάνω στην υποτίμηση των άλλων"" ............. χτίζει στην ΑΜΜΟ η Κυρά Στέλλα.

Για την τιμολόγιση ( /προσωπική υπόθεση ) ΔΙΑΦΩΝΩ Κατερίνα , Η συγκεκριμένη ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ.
μπορεί να ισχύει εν μέρη με βάση νοήμονες ανθρώπους που έχουν σχεση και αντίληψη στους ορους και τις συνθήκες αγοράς υπηρεσιών/προιόντων.
σε κάποιους που δεν σκαμπάζουν ΤΙΠΟΤΙΣ .. και πιθανολογώ ότι κάνουν προσθετική του τύπου..
είμαι αρκετα πιο νεα
εχω καλύτερο σωμα
ειμαι πιο εξυπνη
ειμαι καλυτερη ...οπότε θα το φέρω , ΑΘΡΟΙΣΜΑ 200 + γιατί το δικαιούμαι!

τις 2 τελευταίες παραγράφους σου Κατερίνα ΔΕΝ ΤΙΣ ΑΚΟΥΜΠΩ ( δείχνοντας σου Σεβασμό, το εννοώ),
απλά εύχομαι να μπορούσε να τις κατανοήσει η
κυρά στέλλα .......ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΗ.
 

MOYNOPILOT

Μέλος
Εγγρ.
16 Φεβ 2023
Μηνύματα
78
Κριτικές
2
Like
359
Πόντοι
20
μπορεις να μου πεις πως ακριβως γινεται το γλειφομουνι με....
ή να ρωτησω τη Στελλα να μου το αναλυσει καλυτερα? :grin: :2funny:
Αν ρωτήσεις την Στέλλα συναγωνιστή θα χρεωθεί η κάρτα σου απ',ευθειας
 

Playmate

Μέλος
Εγγρ.
28 Φεβ 2024
Μηνύματα
103
Κριτικές
1
Like
473
Πόντοι
21
Mε 50 απαντάει στο τηλέφωνο.
:cheesy::cheesy::cheesy::cheesy::cheesy::cheesy:
Despicable Me Lol GIF
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom