Νέα

Στέφανος Χίος

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα LeonAth
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 328K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.119
Κριτικές
16
Like
19.131
Πόντοι
9.345

ΛΕΒΕΝΤΗΣ + ΧΙΟΣ Συντονιστειτε
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.119
Κριτικές
16
Like
19.131
Πόντοι
9.345
ο προεδρος τα χωνει στον προεδρο του ποταμιου  :wanker:
 

FIDEL Sk

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Νοε 2013
Μηνύματα
1.556
Κριτικές
70
Like
8.842
Πόντοι
18.026
μια εβδομαδα εχει να κανει εκπομπη, απο τοτε που εκανε χωσιμο στην ΧΑ. Λετε να κατεληξε σε κανενα νοσομοκειο να ρουφαει την σουπιτσα με το καλαμακι?
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.119
Κριτικές
16
Like
19.131
Πόντοι
9.345
μια εβδομαδα εχει να κανει εκπομπη, απο τοτε που εκανε χωσιμο στην ΧΑ. Λετε να κατεληξε σε κανενα νοσομοκειο να ρουφαει την σουπιτσα με το καλαμακι?

τι ηταν το χωσιμο?
 

FIDEL Sk

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Νοε 2013
Μηνύματα
1.556
Κριτικές
70
Like
8.842
Πόντοι
18.026
καλα καλα, να δειτε θα κανει τον νεκρο σε κατι καδους...
 

MrRobot

Μέλος
Εγγρ.
13 Οκτ 2015
Μηνύματα
198
Like
0
Πόντοι
1
Τι επαθε ο χιος και δεν κανει εκπομπη ;;;πυρφοριζει με καμμια ελλεινιδα;;;τον πηρε ο πουτιν για συμβουλατορα ;;;Τον εφαγαν οι εβραιοι;;;επαθε κοψιμο;;;ας επεμβει νικολουλη
 

Tsolias.Psolias

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Ιουλ 2007
Μηνύματα
15.105
Like
30
Πόντοι
166
Τι επαθε ο χιος και δεν κανει εκπομπη ;;;πυρφοριζει με καμμια ελλεινιδα;;;τον πηρε ο πουτιν για συμβουλατορα ;;;Τον εφαγαν οι εβραιοι;;;επαθε κοψιμο;;;ας επεμβει νικολουλη
τον λένε φασίστα οι επιστήμονες του bou και ετοιμάζει αριστερό καμ μπακ.
 

gbeyyt11

Μέλος
Εγγρ.
30 Δεκ 2008
Μηνύματα
1.512
Like
142
Πόντοι
16
ποια ειναι αυτη που κλαιει στο τηλεφωνο?
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom