ΠαΛούκι Λουκ
Μέλος
- Εγγρ.
- 11 Οκτ 2015
- Μηνύματα
- 1.360
- Κριτικές
- 1
- Like
- 9
- Πόντοι
- 16
ήρθε η ώρα για αρλούμπες![]()


Προς τι ο γέλωτας διαβολάκο;
![]()
βαρουφακιζει///παρμένος απόψε...τι ήταν αυτά τα ουαου

μηπως απεργεί και ο Στεφανος?
ΕΝΤΑΧΙS
έχει το γεωρμπαλίδη και λέει για τον ένφια και τα τέλη κυκλοφορίας.

εγώ τύπε τον πλήρωσα τον ενφια, 0,10 ευρώ.