paraskeuas
Μέλος
- Εγγρ.
- 22 Σεπ 2008
- Μηνύματα
- 109
- Like
- 1
- Πόντοι
- 1
έχει κλάσει μπαμ μπαμ κροσέ απερκατ μπαμ μπαμ
έχει από εκατέρωθεν μπινελίκια, από τα τηλέφωνα και το Χίο.



η εκπομπη γαμαει σημερα![]()
![]()
![]()
ζούμε ιστορικές στιγμές.υποψηφια για top εκπομπη της χρονιας το λιγοτερο.