Νέα

Στέφανος Χίος

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα LeonAth
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 330K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.127
Κριτικές
16
Like
19.151
Πόντοι
9.345
θελουμε κυρα Τασια  :orchestra:
 

tomahok

Σεβαστός
Εγγρ.
12 Δεκ 2007
Μηνύματα
21.375
Κριτικές
1
Like
7.138
Πόντοι
1.406
το νταγκλαρεται το μαυρο?
 

billy13

Τιμημένος
Εγγρ.
23 Μαρ 2008
Μηνύματα
29.051
Κριτικές
123
Like
212
Πόντοι
3.090
Τσολιά κιότεψες όμως ,δεν πήρες τηλέφωνο.  :hi:
 

Tsolias.Psolias

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Ιουλ 2007
Μηνύματα
15.105
Like
30
Πόντοι
166
Τσολιά κιότεψες όμως ,δεν πήρες τηλέφωνο.  :hi:
ο χιος θελει να τον παιρνουν και να του λενε ποσο γαματος ειναι και ποσο συμφωνουν με αυτα που λεει.
Βγηκε ο αλλος και του λεει "ρε στεφανε" και γυρισε και του ειπε ο μαλακας "οχι και ρε" ... λες και ειχε το ζαμπουνη απεναντι.
Εμενα αμα μου ελεγε τιποτα τετοιο θα τον αρχιζα στα πουστριλικια,
στο κατω κατω αμα δεν θελει να του μιλανε με ρε και στον ενικο ας πλασσαρει και διαφορετικο προφιλ.
 

filos78

Τιμημένος
Εγγρ.
1 Οκτ 2005
Μηνύματα
4.495
Κριτικές
11
Like
2.489
Πόντοι
6.495

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.127
Κριτικές
16
Like
19.151
Πόντοι
9.345
που είναι ο χιος? τον εχουμε τεραστια αναγκη αποψε  :wanker:
 

filos78

Τιμημένος
Εγγρ.
1 Οκτ 2005
Μηνύματα
4.495
Κριτικές
11
Like
2.489
Πόντοι
6.495
Ένας τυχοδιώκτης και ανεπάγγελτος πολιτικός... Ωραία ξεκινάμε για απόψε!!!  :s&m_1: :s&m_1: :s&m_1:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom