Νέα

Στέφανος Χίος

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα LeonAth
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 330K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

billy13

Τιμημένος
Εγγρ.
23 Μαρ 2008
Μηνύματα
29.051
Κριτικές
123
Like
212
Πόντοι
3.090
Ωραία μπήκαμε σήμερα..... :wanker: :wanker: :wanker: :orchestra: :orchestra: :orchestra:
 

filos78

Τιμημένος
Εγγρ.
1 Οκτ 2005
Μηνύματα
4.495
Κριτικές
11
Like
2.489
Πόντοι
6.495
Άρχισε και τα χώνει για την "πρώτη φορά αριστερά" κυβέρνηση!!!  :rockon: :rockon: :rockon:
 

Άκης012345

Μέλος
Εγγρ.
24 Απρ 2015
Μηνύματα
1.403
Like
42
Πόντοι
16
Να δούμε αν θα βγάλει τηλεφωνικές γραμμές απόψε...
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.127
Κριτικές
16
Like
19.151
Πόντοι
9.345

filos78

Τιμημένος
Εγγρ.
1 Οκτ 2005
Μηνύματα
4.495
Κριτικές
11
Like
2.489
Πόντοι
6.495
Α Τ Μ = Αριστερό Τρίτο Μνημόνιο  :2funny: :2funny: :2funny:

Τίνος είναι οι καταθέσεις κύρα Βαλαβάνη μου;
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.127
Κριτικές
16
Like
19.151
Πόντοι
9.345
... του γαμια μου  :orchestra:
 

Kapsonis19891989

Μέλος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2014
Μηνύματα
3.907
Κριτικές
12
Like
21
Πόντοι
26
mind control λεει κλαιωωωω χααχαχαχαχαχαχ ρεεεε λυπηθειτε μας !
 

billy13

Τιμημένος
Εγγρ.
23 Μαρ 2008
Μηνύματα
29.051
Κριτικές
123
Like
212
Πόντοι
3.090
Εκπομπάρα............... :kneel: :kneel: :kneel: :orchestra: :orchestra: :orchestra:
Ιλουμμινάτι,λέει..... :effemine: :effemine: :effemine:
 

billy13

Τιμημένος
Εγγρ.
23 Μαρ 2008
Μηνύματα
29.051
Κριτικές
123
Like
212
Πόντοι
3.090
έχουμε ανάγκη εσωτερικές μάχες και ενεργειακά πεδία.............. :wanker: :wanker: :wanker: :wanker:
 

filos78

Τιμημένος
Εγγρ.
1 Οκτ 2005
Μηνύματα
4.495
Κριτικές
11
Like
2.489
Πόντοι
6.495
Αρχίσαν τα τηλέφωνα από τους "ειδικούς" και τους πιο ψαγμένους...  :uglystupid: :uglystupid: :uglystupid:
 

LocoTsoutsouna

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2014
Μηνύματα
938
Κριτικές
9
Like
145
Πόντοι
286
Ρε τον μαλάκα τον ΔΙΤΡΟΧΟ που δεν πληρώνει διόδια ...... έλιωσαααααα  :2funny: :2funny: :2funny:
 

Kapsonis19891989

Μέλος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2014
Μηνύματα
3.907
Κριτικές
12
Like
21
Πόντοι
26
αχαχχαχααχαχαχχα τι μαλακαςςςς ειναι αυτος στο τηλεφωνο ρεε ΧΑΑΧΧΑΧΑ ιστορικη εκπομπη σημερααα ΚΛΑΜΑΑΑΑΑ  :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 

LocoTsoutsouna

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2014
Μηνύματα
938
Κριτικές
9
Like
145
Πόντοι
286
ο τσοντόβιος ....... κλαίωωωωωω με τον μαλάκα  :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 

billy13

Τιμημένος
Εγγρ.
23 Μαρ 2008
Μηνύματα
29.051
Κριτικές
123
Like
212
Πόντοι
3.090
...εΧπομπάρα,ρεεεεεεεεεεεεεέ.... :kneel: :kneel: :kneel: :hi: :hi: :hi: :orchestra: :orchestra: :orchestra:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom