Νέα

Στέφανος Χίος

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα LeonAth
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 330K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

FABOULOS

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2007
Μηνύματα
3.787
Like
10
Πόντοι
16

apolyto_arseniko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2008
Μηνύματα
77.467
Like
220
Πόντοι
866
Δεν λέει στο λίνκ από τι "έφυγε"... :grin:

Άρα να υποθέσω την εκπομπή τώρα που βλέπω,την κάνει κάποιος σωσίας του ή τον έχουν κλωνοποιήσει λέτε? :grin: :grin:
του ειπε στην αρχη ο δαραβιγκας τι εγινε λαζαρε αναστηθηκες? :2funny:
 

jhonny64

Σεβαστός
Εγγρ.
31 Μαρ 2007
Μηνύματα
67.507
Like
2.747
Πόντοι
1.306
και αληθεια να ηταν δεν θα ελειπε και σε κανεναν

 

WilhelmTell

Μέλος
Εγγρ.
12 Μαρ 2010
Μηνύματα
106
Like
34
Πόντοι
1
Φωτογραφία από το twitter του Χίου (@STChios):

BhF-xIMCQAAu0Ow.jpg:large
 

mysterious

Monsieur
Εγγρ.
20 Φεβ 2008
Μηνύματα
2.680
Κριτικές
204
Like
13.985
Πόντοι
36.147
:2funny:
Το απόλυτο απόλυτε!!!!!
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.126
Κριτικές
16
Like
19.150
Πόντοι
9.345
Χιος θεος σε 24 ωρες και κατι τυπε  :rockon:

Αποψε προεδρος λεβεντης 00.30 για τους ξενύχτηδες  :rockon:
 

apolyto_arseniko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2008
Μηνύματα
77.467
Like
220
Πόντοι
866
παιρνει τηλ ενας κρητικος 80 ετων σημερα στον χιο
του λεει ο χιος τι ψηφιζες
απτο 74 ως το 85 πασοκ
μετα του λεει ο χιος
το 90 μητσοτακη
μετα του λεει ο χιος
3 φορες αριστερα κομματα
εσυ πηρες ολα τα φασματα,κολομπαριζεις του λεει ο χιος :2funny:

συνεχεια τον ρωταει στις δημοτικες τι θα ψηφισεις
εναν φιλο μου του λεει ο γερος
τι φιλο σου ρε σε ποιο κομμα ανηκει χιος
δεν ξερει ακομα γερος
αδεσποτος ειναι?χιος
οχι ο νικολαου ειναι γερος
ποιος νικολαου ο γιατρος?χιος
οχι ειναι φιλος μου λεει ο γερος
αντε κλειστε τον παμε διαφημισεις θα με τρελανετε αποψε εσεις χιος

:2funny:
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.126
Κριτικές
16
Like
19.150
Πόντοι
9.345
δεν θα τον ειδε πολυς κοσμος χθες γιατι ξεκινησαν οι μεγαλοδημοσιογραφοι Ζούγκλας και Νικολάκης με Αρχηγο από φυλακη, Κασιδιαρη, Κουγια, δημοσκοπησεις και δεν συμμαζευεται...

Ετσι εμεινε ο πτωχος αλλα εντιμος Χιος με τον λιγοτερο τηλεοπτικο Παναγιωταρο  :headbang:

Παντως φανηκε ότι ο κοσμος σιχαθηκε και δεν βλεπει πια τους γνωστους μαιντανους του "συνταγματικου τοξου" και για να τσιμπησουν τηλεθεαση οι τηλεαστερες προστρεχουν στη ΧΑ  :think: 

 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom