Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
θα εχει αποκλειστικες πληροφοριες για τα ψυχοφαρμακα που παιρνει ο σαμαρας λεει τυπεθα βγει αποψε ο αρχοντας? Θα είναι ο Λεβεντης στο πανελ? Τι πληροφοριες εχουμε? Δεν τον ειδα 1 εβδομαδα λογω πασχα. Εχω παθει στερηση. Δεν αντεχω άλλο να περιμενω![]()
μια διευκρινιση τεταρτη στο ζοομ δεν βγαινειθα εχει αποκλειστικες πληροφοριες για τα ψυχοφαρμακα που παιρνει ο σαμαρας λεει τυπε![]()

δευτερα και τεταρτη ζοομ 11 το βραδυ τυπεμια διευκρινιση τεταρτη στο ζοομ δεν βγαινει![]()
![]()
![]()
![]()

θα εχει αποκλειστικες πληροφοριες για τα ψυχοφαρμακα που παιρνει ο σαμαρας λεει τυπε![]()

θα γαμησει πολυ κοσμο σημερα ο χιος τυπεΞεκίνησε η εκπομπή...Θα έχει θέμα το τραγικό συμβάν που είχαμε στο λούνα πάρκ του Ελληνικού,με τον θάνατο του 13χρονου και το πολύ σοβαρό τραυματισμό της εννιάχρονης αδελφής του...
Το λούνα πάρκ λειτουργούσε χωρίς άδεια...

Ξεκίνησε η εκπομπή...Θα έχει θέμα το τραγικό συμβάν που είχαμε στο λούνα πάρκ του Ελληνικού,με τον θάνατο του 13χρονου και το πολύ σοβαρό τραυματισμό της εννιάχρονης αδελφής του...θα βγει αποψε ο αρχοντας? Θα είναι ο Λεβεντης στο πανελ? Τι πληροφοριες εχουμε? Δεν τον ειδα 1 εβδομαδα λογω πασχα. Εχω παθει στερηση. Δεν αντεχω άλλο να περιμενω![]()
Τύπε τώρα έβαλα....χάσαμε τίποτα?θα γαμησει πολυ κοσμο σημερα ο χιος τυπε![]()
τα γνωστα μπινελικια τυπεΤύπε τώρα έβαλα....χάσαμε τίποτα?

εχει κατι μιλφονια σημερα ο χιος
Τίποτα δεν θα πάθει κανένας τους...Καθάρματα είναι και δολοφόνοι για 'μένα...θα γαμησει πολυ κοσμο σημερα ο χιος τυπε![]()
τα γνωστα μπινελικια τυπε![]()

