apolyto_arseniko
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 2 Μαρ 2008
- Μηνύματα
- 77.467
- Like
- 220
- Πόντοι
- 866
για αθηνα δεν νομιζω τυπεσυναγωνιστή απο εθνική ελπίδα θα έχουμε υποψήφιο ;![]()
οποτε θα το ριξουμε δαραβιγκα

για αθηνα δεν νομιζω τυπεσυναγωνιστή απο εθνική ελπίδα θα έχουμε υποψήφιο ;![]()


ξεροχυνωκάτι βρήκα
![]()
![]()
δαραβιγκας και τα μυαλα στα μπλεντερΕεεεε.......αφού φώναζει...Μπήκε μουσική.......