http://[URL unfurl="true"]www.makeleio.gr/images/DARAKING.jpg[/img[/URL]]
[/quote] :2funny:
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
http://[URL unfurl="true"]www.makeleio.gr/images/DARAKING.jpg[/img[/URL]]
[/quote] :2funny:
Το ΜΑΚΕΛΕΙΟ απόψε ξεμπροστιάζει τους καθεστωτικούς γυμνοσιάλαγκες της ενημέρωσης και τα βαποράκια τους.Απόλυτε την Δευτέρα η εκπομπή ξεκίνησε στις 23:30......όπως γινόταν και τα προηγούμενα χρόνια......
Είναι σίγουρο ότι ξεκινάει στις 23:15......?
Μη σας πάρω και στο λαιμό μου και μετά ακούσω........
![]()
![]()

ο χιος δεν εχει συγκεκριμενη ωρα τυπε
παντα στο μετα τις ταδε θα ειναι![]()

Για φέτος αυτό...εεε???ο χιος δεν εχει συγκεκριμενη ωρα τυπε
παντα στο μετα τις ταδε θα ειναι![]()
τυπε τετοια ωρα ο χιος παει με ουισκακι και τσιγαριαπάω να φτιάξω ένα κουβά καφέ φίλτρου και να απολαύσω.

ο χιος ειναι αντικειμενικοςΤέρμα χρυσαυγίτης ειναι ο πούστης.
τυπε τετοια ωρα ο χιος παει με ουισκακι και τσιγαρια![]()
πανταο χιος ειναι αντικειμενικος

Τέρμα χρυσαυγίτης ειναι ο πούστης.

και ο αρης σπινος τυπε
