Νέα

σωστε τα γατακια.(game)

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα analprison
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 26
  • Εμφανίσεις 2K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

avatar

Μέλος
Εγγρ.
21 Ιαν 2008
Μηνύματα
3.525
Like
10
Πόντοι
16
Γαματο ειναι ρε αχαιρευτε... δεν αφησα γατι για γατι ζωντανο.
Αντε γιατι πολλα μαζευτηκαν.  :blowup:
 

ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
11 Σεπ 2008
Μηνύματα
2.653
Κριτικές
12
Like
0
Πόντοι
616
το γατάκι της catwoman ποιος θα το σώσει ?  :2funny:
 
OP
OP
A

analprison

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Μαΐ 2008
Μηνύματα
2.220
Κριτικές
15
Like
4
Πόντοι
616
μπραβο ρε Iblis.πως το εκανες αυτο :think: :think: :think:
 

EvilPlasma

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
21 Δεκ 2007
Μηνύματα
7.933
Κριτικές
108
Like
20.593
Πόντοι
26.435
έσωσα 37 μουνιά εεε γατιά!  :2funny: :2funny: :2funny:
 

catwoman20

Μέλος
Εγγρ.
5 Μαΐ 2009
Μηνύματα
3.190
Like
0
Πόντοι
16
θες να μου πεις κάτι??? :think: :think:  :2funny: :2funny: :2funny:

εχω 3 γατακια στο σπιτι μου
προσφατα τον εναν τον μαζεψα απ τη πιλοτη μεσ'στα αιματα και τον ετρεχα στα κτηνιατρια να του κανουν επεμβαση για να του βαλουν το κοκκαλο στη θεση του που ηταν ετοιμο να φυγει απ το ποδι του  :S (είχε πεσει απ τον 4ο)
τωρα 1,5 μηνα μετα ειναι καλα αλλα ψιλοκουταινει. αυτο ειναι το λιγοτερο ομως γιατι θα μπορουσε να ειχε χασει το ποδι
το μικρο γατακι που έχω το σωσαμε απ'το στομα ενος σκυλου
γι'αυτο καταλαβαινεις οτι ειναι λογικο αυτο το παιχνιδι και οι "γατες κεμπαπ" να μη μου φαινονται και πολυ αστεια... :-
 

EvilPlasma

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
21 Δεκ 2007
Μηνύματα
7.933
Κριτικές
108
Like
20.593
Πόντοι
26.435
εχω 3 γατακια στο σπιτι μου
προσφατα τον εναν τον μαζεψα απ τη πιλοτη μεσ'στα αιματα και τον ετρεχα στα κτηνιατρια να του κανουν επεμβαση για να του βαλουν το κοκκαλο στη θεση του που ηταν ετοιμο να φυγει απ το ποδι του  :S (είχε πεσει απ τον 4ο)
τωρα 1,5 μηνα μετα ειναι καλα αλλα ψιλοκουταινει. αυτο ειναι το λιγοτερο ομως γιατι θα μπορουσε να ειχε χασει το ποδι
το μικρο γατακι που έχω το σωσαμε απ'το στομα ενος σκυλου
γι'αυτο καταλαβαινεις οτι ειναι λογικο αυτο το παιχνιδι και οι "γατες κεμπαπ" να μη μου φαινονται και πολυ αστειες...

νιάου νιάου νιάου νιάου! Να σου δώσω διεύθυνση να ρθεις να με μαζέψεις και μένα?  :2funny: :2funny: :2funny:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom