Νέα

Σολωμού 33,7ος,Εξάρχεια

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα pathos gia ta temachia
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 619
  • Εμφανίσεις 185K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

ntany223

Μέλος
Εγγρ.
17 Ιουν 2012
Μηνύματα
2.634
Κριτικές
2
Like
22
Πόντοι
16
Ή θα λένε "πως τόλμησες να έρθεις εδώ με τέτοια φάτσα ........."
 

glove

Μέλος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
536
Like
2
Πόντοι
6
η χριστινα ειναι η ιδιοκτητρια κανει πιο σπανια μασαζ αλλα αμα την  ζητησεις λογικα θα σου κανει
 

agathoulis

Μέλος
Εγγρ.
16 Σεπ 2013
Μηνύματα
279
Like
4
Πόντοι
1
η χριστινα ειναι η ιδιοκτητρια κανει πιο σπανια μασαζ αλλα αμα την  ζητησεις λογικα θα σου κανει

αναλογα πως ηταν η ημερα  που θα πας εαν δεν εχει πατησει κανενας  θα σου κανει
 

glove

Μέλος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
536
Like
2
Πόντοι
6
παιδια εχει παει κανεις τωρα τελευταια ? η τιμη εχει αλλαξει απο 45 γιουρα που ηταν?
 

SSGT-i

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Ιουλ 2007
Μηνύματα
10.612
Like
74
Πόντοι
166
Η μαρινα ηταν ολα τα λεφτα
 

glove

Μέλος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
536
Like
2
Πόντοι
6
επισκεψη στο μαγαζι. η χριστινα δυστυχως ελειπε και ηταν μονο η τατιανα και η αννα . απο προηουμενο ποστ ειδα οτι η τατιανα ειναι ξενερωτη οποτε πηγα με αννα . καναμε απαλο μασαζ χωρις λαδια μπορω να πω αρκετα καλο και στο τελος φραπεδια.....τιμη στα ιδια 45€.
 

tawara

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Ιουν 2011
Μηνύματα
1.171
Like
1.545
Πόντοι
216
Τατιάνα πολύ χειρότερη από απλώς ξενέρωτη, μακριά !!!
 

bartanestis

Μέλος
Εγγρ.
11 Δεκ 2010
Μηνύματα
63
Like
30
Πόντοι
0
Παιδιά στο Σ33 έχει κανείς πάρει ποτέ καλαμάκι πέρα από απλό φραπέ, κι από ποια κοπέλα αν ναι; Εξαιρετικό μασάζ όλες οι παλιές κοπέλες, δε λέω, αλλά κάτι παραπάνω?
 

bill noxas

Μέλος
Εγγρ.
14 Νοε 2010
Μηνύματα
973
Like
268
Πόντοι
26
Παιδιά στο Σ33 έχει κανείς πάρει ποτέ καλαμάκι πέρα από απλό φραπέ, κι από ποια κοπέλα αν ναι; Εξαιρετικό μασάζ όλες οι παλιές κοπέλες, δε λέω, αλλά κάτι παραπάνω?
Δεν το νομίζω......κι αν έχει συμβεί θα είναι 1/1000......
 

Terry Meynolds

Μέλος
Εγγρ.
31 Ιαν 2010
Μηνύματα
1.636
Like
346
Πόντοι
36
Παιδιά στο Σ33 έχει κανείς πάρει ποτέ καλαμάκι πέρα από απλό φραπέ, κι από ποια κοπέλα αν ναι; Εξαιρετικό μασάζ όλες οι παλιές κοπέλες, δε λέω, αλλά κάτι παραπάνω?
Πάρα πολύ δύσκολο στο συγκεκριμένο λαδοτριβείο.
 

ntany223

Μέλος
Εγγρ.
17 Ιουν 2012
Μηνύματα
2.634
Κριτικές
2
Like
22
Πόντοι
16
Έχω συγκλονιστηκά νέα. 1/1000 έχει καλαμάκι. Πάτε 999 φορές και μετά θα πάρετε καλαμάκι.  :jerking: :jerking: :jerking: :jerking:
 

ingr2

Μέλος
Εγγρ.
6 Ιουν 2006
Μηνύματα
188
Like
0
Πόντοι
1
Κάποιος μου είπε ότι η Μαρίνα γύρισε και πρέπει να βρίσκεται στο έτερον μαγαζί της Χριστίνας, και ότι η Φωτεινή (το καλύτερο μασάζ μαζί με την Ταμάρα που μου έχουν κάνει ποτέ) σταμάτησε και άνοιξε καινούργιο χώρο δικό της κάπου στην Καλλιθέα. Αληθεύει;
Θα προσπαθήσω να βρω κι' εγώ περισσότερες πληροφορίες.
 

Terry Meynolds

Μέλος
Εγγρ.
31 Ιαν 2010
Μηνύματα
1.636
Like
346
Πόντοι
36
Κάποιος μου είπε ότι η Μαρίνα γύρισε και πρέπει να βρίσκεται στο έτερον μαγαζί της Χριστίνας, και ότι η Φωτεινή (το καλύτερο μασάζ μαζί με την Ταμάρα που μου έχουν κάνει ποτέ) σταμάτησε και άνοιξε καινούργιο χώρο δικό της κάπου στην Καλλιθέα. Αληθεύει;
Θα προσπαθήσω να βρω κι' εγώ περισσότερες πληροφορίες.
πες και σε μένα τον αδαή, ποιό είναι το έτερο μαγαζι της Χριστίνας;
 

ingr2

Μέλος
Εγγρ.
6 Ιουν 2006
Μηνύματα
188
Like
0
Πόντοι
1

ZeroTolerance

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
7 Σεπ 2005
Μηνύματα
22.056
Κριτικές
499
Like
43.569
Πόντοι
45.097

tawara

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Ιουν 2011
Μηνύματα
1.171
Like
1.545
Πόντοι
216
Κάποιος μου είπε ότι η Μαρίνα γύρισε και πρέπει να βρίσκεται στο έτερον μαγαζί της Χριστίνας, και ότι η Φωτεινή (το καλύτερο μασάζ μαζί με την Ταμάρα που μου έχουν κάνει ποτέ) σταμάτησε και άνοιξε καινούργιο χώρο δικό της κάπου στην Καλλιθέα. Αληθεύει;
Θα προσπαθήσω να βρω κι' εγώ περισσότερες πληροφορίες.

Η Ταμάρα έκανε πολύ καλό μασάζ, αλλά εξαφανίστηκε, κάποιος μου είπε όμως πως είναι ακόμα στην Ελλάδα, ξέρει κανείς ?
 

ingr2

Μέλος
Εγγρ.
6 Ιουν 2006
Μηνύματα
188
Like
0
Πόντοι
1
Η Ταμάρα έκανε πολύ καλό μασάζ, αλλά εξαφανίστηκε, κάποιος μου είπε όμως πως είναι ακόμα στην Ελλάδα, ξέρει κανείς ?

Πράγματι, πολύ καλό. Δυστυχώς όμως εξαφανίστηκε και δεν ξέρω καν αν βρίσκεται στην Ελλάδα.
Ένα τηλέφωνο που είχα δεν ισχύει πια. Μάλλον το άλλαξε.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom