FABOULOS
Μέλος
- Εγγρ.
- 9 Οκτ 2007
- Μηνύματα
- 3.787
- Like
- 10
- Πόντοι
- 16
Πρίν λίγα λεπτά το διάβασα σε αθλητικά σάιτ και δεν το πίστευα!!!
Ήταν μόλις 42 ετών!!!
Για όσους δεν τον ξέρατε,ήταν διεθνής παίκτης του βόλεϊ,ξεκίνησε από την Ορεστιάδα.
Πέθανε σήμερα το απόγευμα,από ανεύρισμα στον εγκέφαλο.Δεν μπορώ να γράψω κάτι παραπάνω.
Καλό ταξίδι Νίκο!!!!! >
Ήταν μόλις 42 ετών!!!
Για όσους δεν τον ξέρατε,ήταν διεθνής παίκτης του βόλεϊ,ξεκίνησε από την Ορεστιάδα.
Πέθανε σήμερα το απόγευμα,από ανεύρισμα στον εγκέφαλο.Δεν μπορώ να γράψω κάτι παραπάνω.
Καλό ταξίδι Νίκο!!!!! >
!
!