Νέα

Σοκ!!!Έφυγε ο Νίκος Σαμαράς!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα FABOULOS
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 49
  • Εμφανίσεις 5K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

FABOULOS

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2007
Μηνύματα
3.787
Like
10
Πόντοι
16
Πρίν λίγα λεπτά το διάβασα σε αθλητικά σάιτ και δεν το πίστευα!!!
Ήταν μόλις 42 ετών!!!
Για όσους δεν τον ξέρατε,ήταν διεθνής παίκτης του βόλεϊ,ξεκίνησε από την Ορεστιάδα.
Πέθανε σήμερα το απόγευμα,από ανεύρισμα στον εγκέφαλο.Δεν μπορώ να γράψω κάτι παραπάνω.
Καλό ταξίδι Νίκο!!!!! >:(
 

n.smirni76

Πορνορεπόρτερ
Εγγρ.
29 Αυγ 2010
Μηνύματα
27.254
Κριτικές
1.310
Like
339.100
Πόντοι
49.090
ένας απο τους μεγαλύτερους βολεϊμπολίστες στην Ελλάδα με πάνω απο 400 συμμετοχές με την Εθνική Ελλάδος...
καλό ταξίδι....
 

bigpipis7

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Νοε 2006
Μηνύματα
2.576
Κριτικές
29
Like
527
Πόντοι
5.855
απλα παιχταρας.......με την ορεστιαδα ειχε κανει θαυματα.....οταν σηκωνοταν για καρφωμα συνηθως ελεγες μετα...τι εκανε ο πουστης παλι.....απιστευτος παιχτης...παντα τον ηθελα στον ολυμπιακο....με την τοτε ομαδα θα ειχε κανει πιο πολλα.....στο σερβις ηταν πολυ καλος σαν τον περιφημο βουλγαρο ''λυκο'' του αρη....οσο για το καρφι μονο ο γκουσταφσον και ο μιλινκοβιτς ηταν καλυτεροι του απο οσους εχω δει...ΑΘΑΝΑΤΟΣ
 
OP
OP
FABOULOS

FABOULOS

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2007
Μηνύματα
3.787
Like
10
Πόντοι
16
ένας απο τους μεγαλύτερους βολεϊμπολίστες στην Ελλάδα με πάνω απο 400 συμμετοχές με την Εθνική Ελλάδος...
καλό ταξίδι....
Έτσι ακριβώς,φίλε.Από τους καλύτερους διαγωνίους που είχε το Ελληνικό βόλεϊ!
Θυμάστε την δεκαετία του '90 τις περιγραφές του Χάρη Αλευρόπουλου στους αγώνες της Ορεστιάδας?
Έκανε φοβερά πράγματα.Τι σερβίς,τι καρφιά...Κρίμα,πολύ κρίμα!
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.483
Κριτικές
207
Like
67.464
Πόντοι
48.917
απλα παιχταρας.......με την ορεστιαδα ειχε κανει θαυματα.....οταν σηκωνοταν για καρφωμα συνηθως ελεγες μετα...τι εκανε ο πουστης παλι.....απιστευτος παιχτης...παντα τον ηθελα στον ολυμπιακο....με την τοτε ομαδα θα ειχε κανει πιο πολλα.....στο σερβις ηταν πολυ καλος σαν τον περιφημο βουλγαρο ''λυκο'' του αρη....οσο για το καρφι μονο ο γκουσταφσον και ο μιλινκοβιτς ηταν καλυτεροι του απο οσους εχω δει...ΑΘΑΝΑΤΟΣ
και ο πασκουαλε!!!ο ισπανος της κουνεο με τους τελικους με τον ολυμπιακο!!!!!!!!!!
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.483
Κριτικές
207
Like
67.464
Πόντοι
48.917
ο κορυφαιος βολυμπολιστας μαζι με τους τριανταφυλλιδη μουστακιδη κραβαρικ=τον θεωρω ελληνα πια και χριστοφιδελης
 

mixalis k.

Μέγας
Εγγρ.
18 Νοε 2012
Μηνύματα
10.553
Like
10.898
Πόντοι
3.656
Κριμα που εφυγε ο Νικος και εμεινε ο Αντωνης :jerking: :jerking:
 

DON GIOVANNI

Μέλος
Εγγρ.
21 Σεπ 2011
Μηνύματα
3.663
Like
270
Πόντοι
36
απλα παιχταρας.......με την ορεστιαδα ειχε κανει θαυματα.....οταν σηκωνοταν για καρφωμα συνηθως ελεγες μετα...τι εκανε ο πουστης παλι.....απιστευτος παιχτης...παντα τον ηθελα στον ολυμπιακο....με την τοτε ομαδα θα ειχε κανει πιο πολλα.....στο σερβις ηταν πολυ καλος σαν τον περιφημο βουλγαρο ''λυκο'' του αρη....οσο για το καρφι μονο ο γκουσταφσον και ο μιλινκοβιτς ηταν καλυτεροι του απο οσους εχω δει...ΑΘΑΝΑΤΟΣ

Lubomir Ganev ό επονομαζόμενος " Λύκος "  σωστός ρε μεγάλε :thumbsup: ίσως το δυνατότερο σερβίς που πέρασε απο τον χώρο του βόλλευ  δεν σέρβιρε πυροβολούσε :uzi: !
 

kassler

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Δεκ 2006
Μηνύματα
1.297
Κριτικές
45
Like
3.821
Πόντοι
7.195
μεγάλος αθλητής τώρα το διάβασα και εγώ.....ας είναι ελαφρύ το χώμα που θα τον αναπαύσει
 

kazabuburas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Απρ 2012
Μηνύματα
7.062
Κριτικές
27
Like
647
Πόντοι
376
Επι Ερερα στη εθνικη γινοταν ολοκληρη συζητηση για το αν θα μπορουσε να παιξει στο Καμπιονατο(το οποιο τοτε ηταν ακομα καλυτερο απο τωρα εννοειται). Και απο Ιταλους. Τελικα πηγε σε μικρη ομαδα της Ιταλιας σχετικα μεγαλος. Θα μπορουσε να κανει πολυ περισοοτερα πραγματα, γεγονος. Και μονο ομως που ελληνας βολειμπολιστας συζητιοταν απο τους Ιταλους για χρονια, ηταν αρκετο. RIP
 

dimis74

Ανώτερος
Εγγρ.
30 Σεπ 2005
Μηνύματα
7.400
Κριτικές
10
Like
26
Πόντοι
5.825
κρίμα...
 

xronistiktak

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2011
Μηνύματα
1.509
Like
0
Πόντοι
16
ατυχος ο Νικος. :'(

αθανατος.................
 

!blis

Ανώτερος
Εγγρ.
27 Νοε 2009
Μηνύματα
9.836
Κριτικές
41
Like
3.138
Πόντοι
5.645
Rip Nikos Samaras
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom