Και ο άλλος που του λέει άργησες, δλδ τι; Θα τον δειρει ο Κοψιαλης; Θα του κάνει καταγγελία στη αστυνομία; Θα του φάει το σουβλάκι;
Για να είμαστε δικαιοι κι ο άλλος θα έγραψε μεγάλη μαλακία για να κάνει έτσι ο Κοψ.
Και ο άλλος που του λέει άργησες, δλδ τι; Θα τον δειρει ο Κοψιαλης; Θα του κάνει καταγγελία στη αστυνομία; Θα του φάει το σουβλάκι;
Για να είμαστε δικαιοι κι ο άλλος θα έγραψε μεγάλη μαλακία για να κάνει έτσι ο Κοψ.
"Εκμεταλλεύονται" τον κόσμο που τους ακολουθεί και στήνουν άτυπα λαϊκά δικαστήρια.
Μέχρι να βρεθεί βέβαια κανένας βλαμένος που αναζητά την αποδοχή του κάθε influencer και πάρει την κατάσταση στα χέρια του.