TyposPadou
Μέλος
- Εγγρ.
- 29 Δεκ 2019
- Μηνύματα
- 47
- Like
- 40
- Πόντοι
- 0
Οποιος το παρει ας το στειλει και απο δω
Αν εχει καποιος το βιντεο, ας στειλει και απο δω μερια
Θα μας φτιαξεις με καμια Φυρου;σας το ειπα οτι ειναι ευεξαπτος....
Για πες τυπε τι παίχτηκετο νου σας τι γράφετε και τι ζητάτε γιατί έχει βγει ο κερατάς παγανιά και μοιράζει εξώδικα και απειλές για μηνύσεις.
Τυπε το βιντεο το χει καποιος χρηστης του μπου ρωσικης καταγωγης. Στειλε πμ στο τυπο @athinaios44 και γραψτου στα ρωσικα αν μπορει να στο δωσει ( βαλε google translate)μπορει καποιος να στειλει και εδω ?
Οχι παλι...Τυπε το βιντεο το χει καποιος χρηστης του μπου ρωσικης καταγωγης. Στειλε πμ στο τυπο @athinaios44 και γραψτου στα ρωσικα αν μπορει να στο δωσει ( βαλε google translate)
Kαλησπερα φιλε μου,αν ειχες την καλοσυνη και δε σου ηταν τιποτα,θα εκτιμουσα αν μου εστελνες κανενα βιντεο απτη σοφια,εαν εχεις φυσικα.Καλο βραδυ να εχεις και ελπιζω σε pm.τυποι θα το εστελνα σε ολους αλλα τον παιζω και με τα 2 χερια και δεν προλαβαινω..επισης εγω εχω μονο ενα 20λεπτο που κανει κατι ισπανικες και τον παιρνει απο κωλο...αν θελετε τα πιο λεπτομερη θα στειλετε στον @Eraser.. και στον @Νίπλης που εχουν ολοκληρη συλλογη...αν θελετε καντε και μια προσπαθεια με το μελος @troubakhs αλλα να ειστε ευγενικοι στα πμ γιατι ειναι λιγο ευεξαπτος...
Απλά δυνατές συγκινήσεις...
Φιλε μου προσπαθω να σου στειλω πμ και δε με αφηνει . Τσεκαρε το σε παρακαλω, για καποιο λογο μου γραφει η προσβαση δεν ειναι εφικτηKαλησπερα φιλε μου,αν ειχες την καλοσυνη και δε σου ηταν τιποτα,θα εκτιμουσα αν μου εστελνες κανενα βιντεο απτη σοφια,εαν εχεις φυσικα.Καλο βραδυ να εχεις και ελπιζω σε pm.
Πάρε το μηδένΦιλε μου προσπαθω να σου στειλω πμ και δε με αφηνει . Τσεκαρε το σε παρακαλω, για καποιο λογο μου γραφει η προσβαση δεν ειναι εφικτη