Νέα

Σκοτώθηκε ο Κόμπι Μπράιαντ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα iuakoya
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 289
  • Εμφανίσεις 14K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Vasilis9707

Μέλος
Εγγρ.
4 Ιουλ 2017
Μηνύματα
905
Like
597
Πόντοι
86
Άκουσα ότι δεν ήταν κανένα άλλο μέλος από την οικογένεια του μέσα στο ελικόπτερο
 

το πουλί

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Νοε 2014
Μηνύματα
18.277
Like
622
Πόντοι
246
το tmz που εβγαλε την ειδηση λεει οτι σιγουρα σκοτωθηκε η δευτερη κορη του η gianna 13 ετων

URL]]
 

το πουλί

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Νοε 2014
Μηνύματα
18.277
Like
622
Πόντοι
246
και κακο είναι ρε τετραμαλακα?
αν ησουν εσυ με τιποτα πακια και νιγηριανους θα ησουν ρε ξεκολιαρη αντρα
τυποι μην ξεσυνεριζεστε τον πορν βασιλη
δεν πηρε τη δοση του απο χυμενο τριχωτο μουνι κωλογριας σημερα και του φταινε ολα
 
Εγγρ.
25 Αυγ 2017
Μηνύματα
4.792
Like
3.409
Πόντοι
456
πως χρησιμοποιούν τα ελικόπτερα για μεταφορικό μέσο δεν μπορώ να καταλάβω. δεν θα έμπαινα ούτε σε παρκαρισμένο.
κρίμα.
 
OP
OP
iuakoya

iuakoya

Μέλος
Εγγρ.
5 Νοε 2015
Μηνύματα
36.401
Like
24.323
πως χρησιμοποιούν τα ελικόπτερα για μεταφορικό μέσο δεν μπορώ να καταλάβω. δεν θα έμπαινα ούτε σε παρκαρισμένο.
κρίμα.
Συμφωνώ. Έχουν αποδειχτεί πολύ αναξιόπιστα, ειδικά τώρα τελευταία. Και στη χώρα μας το καλοκαίρι Ρώσοι σκοτώθηκαν στον Πόρο όταν επέλεξαν να μεταβούν με ελικόπτερο στο Ελ. Βενιζέλος...
 

kachaplias

Μέγας
Εγγρ.
20 Δεκ 2017
Μηνύματα
9.502
Κριτικές
11
Like
11.975
Πόντοι
4.546
το tmz που εβγαλε την ειδηση λεει οτι σιγουρα σκοτωθηκε η δευτερη κορη του η gianna 13 ετων

https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/reukFjapWv0yixizClW59A--~A/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjtzbT0xO3c9ODAw/[URL unfurl="true"]https://media-mbst-pub-ue1.s3.amazonaws.com/creatr-images/2019-11/28219c90-07c3-11ea-aaf7-c6d99e8b4998[/img[/URL]]
[/quote]
στο νιουζ247 παντως λενε οτι ειχε μαζι του και τις 4
 

enduro

Μέγας
Εγγρ.
12 Ιουν 2014
Μηνύματα
15.840
Like
15.944
Πόντοι
3.656
Δεν σκοτώθηκε στους αγώνες και σκοτώθηκε με ελικόπτερο. Όπως ο Σουμάχερ που γλίτωσε από τη φόρμουλα και έπαθε τέτοιο ατύχημα στο σκι. Άτιμο πράγμα η μοίρα του καθενός...


τυπε τι να σκοτωθει στους αγωνες;μπασκετ επαιζε οχι ρωσικη ρουλετα    :S :S :S
 

ΣΚΡΟΥΝΤΖ

Μέλος
Εγγρ.
31 Ιουλ 2007
Μηνύματα
2.634
Κριτικές
7
Like
126
Πόντοι
16
τον απαξιωσες τυπε    :S :S :S
ε ναι ρε φιλε.στεναχωριομουν οσο θα ενιωθα για καποιον που δεν εχω δει ποτε στη ζωη μου ουτε τον ξερω.αυτο τον αυτισμο των μαζων που στεναχωριουνται αναλογα με το ποσο πλουσιος δημοφιλης η ποση εξουσια ειχε καποιος τον αρνουμαι.
 

Angelus

Ανώτερος
Εγγρ.
26 Φεβ 2009
Μηνύματα
7.538
Κριτικές
27
Like
771
Πόντοι
6.825
Τον Κόμπε βρήκε να πάρει ο μαλακας πάνω, έλεος.
Ακόμα να το πιστέψω. RIP σε έναν από τους μεγαλύτερους παίκτες όλων των εποχών.
 

Mystery X

Μέγας
Εγγρ.
2 Οκτ 2007
Μηνύματα
4.589
Κριτικές
4
Like
10.538
Πόντοι
3.506

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom