Νέα

Σκοτώθηκε ο Κόμπι Μπράιαντ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα iuakoya
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 289
  • Εμφανίσεις 15K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

arkas1986

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
5 Μαΐ 2018
Μηνύματα
1.699
Κριτικές
15
Like
369
Πόντοι
326
Πολύ άσχημα νέα για τους δικούς του καί όσους τον ήξεραν από κοντά. Για εμάς τους υπόλοιπους RIP
 

iakovos

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Ιαν 2007
Μηνύματα
23.054
Κριτικές
9
Like
13.831
Πόντοι
2.606
Πάντως αν ισχύει ότι οδηγούσε αυτός, μιλάμε για την ύψιστη μαλακια! Τι σκατα νομιζουν ότι είναι το ελικόπτερο, κάνα 50αρακι τζιλερα?  :S
Δηλαδή ο παλαιοκωστας μαλακας ήταν που είχε άλλον για οδηγό?

:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

 

yakuza old boy

Σπουδαίος
Εγγρ.
16 Νοε 2019
Μηνύματα
6.559
Κριτικές
23
Like
8.496
Πόντοι
3.346
Για το παιδι στεναχωρηθηκα περισσοτερο..ο αλλος κλασικος λεφτας κανει βολτες καθε μερα με τα ελικοπτερα λες και βγαινεις βολτα με το ποδηλατο!
 

iakovos

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Ιαν 2007
Μηνύματα
23.054
Κριτικές
9
Like
13.831
Πόντοι
2.606
Για το παιδι στεναχωρηθηκα περισσοτερο..ο αλλος κλασικος λεφτας κανει βολτες καθε μερα με τα ελικοπτερα λες και βγαινεις βολτα με το ποδηλατο!

Κι εσυ αν ειχες 200εκατ το ιδιο θα εκανες τυπε. :S :S :S
 

yiarramis

Μέλος
Εγγρ.
12 Ιαν 2019
Μηνύματα
14
Κριτικές
2
Like
90
Πόντοι
0
Δυστυχώς σε αυτές τις περιπτώσεις τα χρήματα προκαλούν μια τεράστια πίστη ότι δεν θα σου συμβεί ποτέ τπτ. Το βλέπουμε και με πολλούς άλλους πλούσιους που κάνουν επικίνδυνα- ριψοκινδυνα πράγματα. Κρίμα!

 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.652
Like
30.686
Πόντοι
6.256
Κι εσυ αν ειχες 200εκατ το ιδιο θα εκανες τυπε. :S :S :S

Τυπε Ιακωβε εδω μεσα ειναι γνωστον οτι υπαρχει πληθωρα απο σκατοψυχα ναυαγια της ζωης που χαιρονται οταν ανθρωποι πετυχημενοι σκοτωνονται ή τους συμβαινουν τραγωδιες...
 

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.461
Like
49.289
Πόντοι
10.131
Τωρα θα κατακρίνουμε τον μακαρίτη γιατί είχε ελικόπτερο να μετακινείτε και δεν επαιρνε το αυτοκίνητο να πήζει στην κίνηση του Λ.Α. :idiot: :uglystupid: :headbang: :jerking: :jerking: Υπάρχει κάποιος που ειναι πολυεκατομμυριουχος και δεν εχει δικο του η να νοικιάζει αεροπλάνο η ελικόπτερο;;
 

το πουλί

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Νοε 2014
Μηνύματα
18.277
Like
622
Πόντοι
246
Τωρα θα κατακρίνουμε τον μακαρίτη γιατί είχε ελικόπτερο να μετακινείτε και δεν επαιρνε το αυτοκίνητο να πήζει στην κίνηση του Λ.Α. :idiot: :uglystupid: :headbang: :jerking: :jerking: Υπάρχει κάποιος που ειναι πολυεκατομμυριουχος και δεν εχει δικο του η να νοικιάζει αεροπλάνο η ελικόπτερο;;
τη μεγαλη μαλακια την εκανε ο πιλοτος
εαν ισχυουν αυτα που λενε για βαρια ομιχλη, δεν επρεπε να το σηκωσει καθολου
κατα τη διαρκεια της πτησης λενε βγηκε απαγορευτικο
αλλα κι εσυ ρε ανθρωπε κομπι βλεπεις να πουμε οτι ο καιρος ειναι κλειστος, ενα κι ενα για αεροπορικα δυστυχηματα ειδικα σε φασεις απογειωσης και προσγειωσης
που πας και βαζεις και το παιδι σου μεσα και ξενο κοσμο και τον παιρνεις στο λαιμο σου;
 

gusmx5

Μέλος
Εγγρ.
6 Ιαν 2007
Μηνύματα
3.136
Κριτικές
6
Like
80
Πόντοι
16
τη μεγαλη μαλακια την εκανε ο πιλοτος
εαν ισχυουν αυτα που λενε για βαρια ομιχλη, δεν επρεπε να το σηκωσει καθολου
κατα τη διαρκεια της πτησης λενε βγηκε απαγορευτικο
αλλα κι εσυ ρε ανθρωπε κομπι βλεπεις να πουμε οτι ο καιρος ειναι κλειστος, ενα κι ενα για αεροπορικα δυστυχηματα ειδικα σε φασεις απογειωσης και προσγειωσης
που πας και βαζεις και το παιδι σου μεσα και ξενο κοσμο και τον παιρνεις στο λαιμο σου;
εγω διαβασα οτι το ελικοπτερο ηταν δικο του...και οτι ο κινητηρας ειχε προβλημα πριν πεσει..
 

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.461
Like
49.289
Πόντοι
10.131
τη μεγαλη μαλακια την εκανε ο πιλοτος
εαν ισχυουν αυτα που λενε για βαρια ομιχλη, δεν επρεπε να το σηκωσει καθολου
κατα τη διαρκεια της πτησης λενε βγηκε απαγορευτικο
αλλα κι εσυ ρε ανθρωπε κομπι βλεπεις να πουμε οτι ο καιρος ειναι κλειστος, ενα κι ενα για αεροπορικα δυστυχηματα ειδικα σε φασεις απογειωσης και προσγειωσης
που πας και βαζεις και το παιδι σου μεσα και ξενο κοσμο και τον παιρνεις στο λαιμο σου;

Τυπε Πουλι ο Κομπι δεν ηταν ιδικός για να κρίνει αν ο καιρός είναι καλός η κακός, απο την στιγμή που ο πιλότος του λέει μπεκα μέσα να φύγουμε θεωρεί οτι ολα είναι καλά και μπαίνει.
 

yakuza old boy

Σπουδαίος
Εγγρ.
16 Νοε 2019
Μηνύματα
6.559
Κριτικές
23
Like
8.496
Πόντοι
3.346
Ε αυτο λεω εγω..αμα εχεις τα φραγκα σηκωνεις οποτε γουσταρεις το ελικοπτερο..κι αμα πει τιποτα ο καημενος ο πιλοτος ψαχνει να βρει δουλεια μετα.
Και πια η καταληξη.. τζαμπα πανε τοσοι ανθρωποι και αναμεσα σε αυτους ενα παιδακι που ο πατερας του δεν μπορει την λαικουρα και τη κινηση στους δρομους και για μια βολτα θα παρει το ελικοπτερο..μην πανε χαμενα και τα πολλα εκατομμυρια. :S
 

το πουλί

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Νοε 2014
Μηνύματα
18.277
Like
622
Πόντοι
246
Τυπε Πουλι ο Κομπι δεν ηταν ιδικός για να κρίνει αν ο καιρός είναι καλός η κακός, απο την στιγμή που ο πιλότος του λέει μπεκα μέσα να φύγουμε θεωρεί οτι ολα είναι καλά και μπαίνει.
το ιδιο λεμε
πανω πανω το εγραψα
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.652
Like
30.686
Πόντοι
6.256
Αν δεν ολοκληρωθει η ερευνα ο καθενας θα λεει το μακρυ και το κοντο του...αρχικα λεγανε οτι το πιλοταριζε ο Μπραιαντ,οτι ηταν μεσα και οι τεσσερις κορες του κτλ...
 

yakuza old boy

Σπουδαίος
Εγγρ.
16 Νοε 2019
Μηνύματα
6.559
Κριτικές
23
Like
8.496
Πόντοι
3.346
Καθιστε ακομα νωρις ειναι ..θα μπλεξουν μεσα  CIA, Κα Γκε Μπε, εξωγηινους,νεφελιμ..μπορει να το συνδιασουν και με το κοροναιο ιο μονο και μονο για να παρουν κανα κλικ παραπανω! :S
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom