Νέα

Σκάνδαλο ΟΠΕΚΕΠΕ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα madrach
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 3K
  • Εμφανίσεις 62K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Jo84

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Δεκ 2023
Μηνύματα
62
Κριτικές
4
Like
585
Πόντοι
280
νεο μεγαλητερο σκανδαλο της νουδουλας, αυτη τη φορα εξαγορα ψηφων, κλοπη εισοδηματων απο πραγματικους αγροτες και κτηνοτροφους.

Εχει αυτο το κομμα συνηθειες εγληματικης οργανωσης; υπαρχει αλλοιωση εκλογικων αποτελεσματων; ο δευτερος κλαδος της εξουσιας, η δικαστικη σε κατασταση αφασιας.

Σε ποιο βαθμο έχει διαφθαρει ο ελληνας
1 εξαγορα ψηφων γινεται απο την δημιουργια του ελληνικου κρατους μονο τα φασιστικα κομματα του ΚΚΕ δ εν το εχουν κανει γιατι εκει επεφτε ξυλο κ εξαφανιση.

2 μιλας για εγκληματικη οργανωση . Ξερεις απο εγκληματικες οργανωσεις γιατι τις χρηματοδοτεις ; Εκοψες αποδειξει για τις υυπηρεσιες που ελαβες

Drop mike αδερφε οσο υπαρχουν ελληνες οπως εσυ θα υπαρχουν και ΝΔ κ πασοκ κ συριζα ΚΑΛΗΝΥΧΤΑΑΑΑΑΑΑΑ ΜΠΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

1780592193095.png
 
OP
OP
madrach

madrach

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
29 Σεπ 2015
Μηνύματα
2.533
Κριτικές
10
Like
2.076
Πόντοι
506
1 εξαγορα ψηφων γινεται απο την δημιουργια του ελληνικου κρατους μονο τα φασιστικα κομματα του ΚΚΕ δ εν το εχουν κανει γιατι εκει επεφτε ξυλο κ εξαφανιση.

2 μιλας για εγκληματικη οργανωση . Ξερεις απο εγκληματικες οργανωσεις γιατι τις χρηματοδοτεις ; Εκοψες αποδειξει για τις υυπηρεσιες που ελαβες

Drop mike αδερφε οσο υπαρχουν ελληνες οπως εσυ θα υπαρχουν και ΝΔ κ πασοκ κ συριζα ΚΑΛΗΝΥΧΤΑΑΑΑΑΑΑΑ ΜΠΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

1780592193095.png
λυπαμε που αγγιξα το ευαισθητο σημειο του αφεντικου σου, πως κανεις ετσι; κανεις σαν γκομενα που το φαγε στη λαθος τρυπα. Αλλιως προς τι αυτος ο παροξυσμος.
Αληθεια μπηκες και εψαξες που γαμισα; καινουργιος εισαι στην ομαδα, η ο γνωστος πουστλεμες κλονος;

Οταν ξεκινησαν τα μνυμονια και η παραδοση της χωρας "ανεφ ορων και αμετακλητα", βγηκαν διαφοροι να μετακιλησουν την ευθυνη στον λαο και σε καθεναν ξεχωριστα. Να σου πω οτι αυτο το κολπο δεν τραβαει πλεων, παλιοσε
 
Τελευταία τροποποίηση:

Jo84

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Δεκ 2023
Μηνύματα
62
Κριτικές
4
Like
585
Πόντοι
280
λυπαμε που αγγιξα το ευαισθητο σημειο του αφεντικου σου, πως κανεις ετσι; κανεις σαν γκομενα που το φαγε στη λαθος τρυπα. Αλλιως προς τι αυτος ο παροξυσμος.
Αληθεια μπηκες και εψαξες που γαμισα; καινουργιος εισαι στην ομαδα, η ο γνωστος πουστλεμες κλονος;

Οταν ξεκινησαν τα μνυμονια και η παραδοση της χωρας "ανεφ ορων και αμετακλητα", βγηκαν διαφοροι να μετακιλησουν την ευθυνη στον λαο και σε καθεναν ξεχωριστα. Να σου πω οτι αυτο το κολπο δεν τραβαει πλεων, παλιοσε
και για αυτο η ελλαδα θα ναι παντα ενα μπουρδελο διοτι οταν σε κτυπαμε στη ριζα το παιζει πολακη κωνσταντοπουλο αντε σκαστα στις ρωσικες μαφιες κ μιλα μετα κανε κριτικη στη κοινωνια βρωμιαρη εχω γραφτει στη σελιδα απο το 2007 ασε τα καινουργιο κ παλιε σκαστα στη ρωσικη μαφια κ μετα παιζετο ααγανκτισμενος σε ετσουξα γιατι αυτη ειναι αληθεια εισα σα κατι τυπους που το τρωνε απο τραβελια κ το παιζουν αντρες μετα καληνυχτα ΕΙΣΑΙ ΟΤΙ ΚΡΑΖΕΙΣ
 
OP
OP
madrach

madrach

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
29 Σεπ 2015
Μηνύματα
2.533
Κριτικές
10
Like
2.076
Πόντοι
506
και για αυτο η ελλαδα θα ναι παντα ενα μπουρδελο διοτι οταν σε κτυπαμε στη ριζα το παιζει πολακη κωνσταντοπουλο αντε σκαστα στις ρωσικες μαφιες κ μιλα μετα κανε κριτικη στη κοινωνια βρωμιαρη εχω γραφτει στη σελιδα απο το 2007 ασε τα καινουργιο κ παλιε σκαστα στη ρωσικη μαφια κ μετα παιζετο ααγανκτισμενος σε ετσουξα γιατι αυτη ειναι αληθεια εισα σα κατι τυπους που το τρωνε απο τραβελια κ το παιζουν αντρες μετα καληνυχτα ΕΙΣΑΙ ΟΤΙ ΚΡΑΖΕΙΣ
σταματα τα ναρκωτικα, καποιος στην υπογα που εισαι (ομαδα αληθειας) καπνιζει κατι βρομερο
 

Jo84

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Δεκ 2023
Μηνύματα
62
Κριτικές
4
Like
585
Πόντοι
280
σταματα τα ναρκωτικα, καποιος στην υπογα που εισαι (ομαδα αληθειας) καπνιζει κατι βρομερο
λοιπον επειδη εζησα στην Ολλανδια

δυο παρατηρησεις

Οι ολλανδοι λενε ανοικτα την γνωμη τους κ ας ποναει

Αλλα προσπαθουν να συνεργαζονται για να βγει καποιο αποτελεσμα

Εσενα παπαρα μολις σε ετσουξα κ σε κτυπησα εκει θα το πιο ευκολο να σε κτυπησω δηλαδη οτι τα σκας οπως κ γω σε μαφιες κ κρινεις την κοινωνια

ποια η αντιδραση σου τρελα κ μαλακια



Δεν σε νοιζει να πεις ρε παιδια ολες οι κυβερνησεις που κυβερνησαν εμφανισαν συνθηκες διαφορας σημιτης καραμανλης κτλπ . Οχι απλα να κραξεις το κουλη λες κ μονο η δεξια κλεβει


για αυτο ζεις την χωρα που ζεις . καλα μυαλα εισαι για λυπηση ψηφισε κανα τσιπρα η καμμια καρυστιανου βαλε κ ενα ντιλντο με τη σοβιετικη ενωση στο κωλο σου κ παιξτο ανταρντης ηλιθιε



ΥΓ

Στις τυπισες που πηδας απο λατινικη αμερικη η Πρωην ΕΣΣΔ του λες για τα καλα του σοσιαλισμου η για το Ανταρντικο κ το ποσο διεφθαρμενος ειναι ο μητσοτακης κ οι πρωην πασοκοι του χαχαχαχαχαχαχαχααχα γελαω αλλα η σκληρη αληθεια ειναι οτι κατι τυποι σ κ σενα ειναι μερος του προβληματος οι χρησιμοι ηλιθιοι που φεραν τα μνημονια κ το χρεος τυπου γαπ που ουσιαστικα παιζεται το παιχνιδι της ακυβερνησιας κ εξυπηρετειτε μονο τους εχθρους της χωρας μια ζωης
 
Τελευταία τροποποίηση:

Jo84

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Δεκ 2023
Μηνύματα
62
Κριτικές
4
Like
585
Πόντοι
280
σταματα τα ναρκωτικα, καποιος στην υπογα που εισαι (ομαδα αληθειας) καπνιζει κατι βρομερο
Ενωμεταξυ για να καταλαβετε ποσο ηλιθια ειναι αυτη η λογικη απο το παπαρα

Πολλες φορες ο Κουλης εχει πει πραγματα π ειναι βασικες αρχες της δημοκρατιας απο την Αρχαια Αθηνα κ το Πλατωνα και λογικη της δυτικης δημοκρατιας Ολλανδια γερμανια κτλπ

πχ το meritocracy εε επειδη το πε ο κουλης φουλ ειρωνια . Γιατι το πνευματικο τους επιπεδ ο ειναι μεχρι κει τι λεει ο πουτιν κ παλιοτερα ο μαρξ. Για αυτο παιδες ζουμε στην ελλαδα π ζουμε γιατι αυτοι πιστευουν οτι θα εμφανιστε ενα ανδρεας θ φαει τους δεξιους κ θα εμφανιστουν λεφτα .


Επισης πολλες φορες μ τυχε να μιλησω με αριστερους γερμανους κ ολλανδους παιδια καμμια φαση με τους γλυτζηδε στην Ελλαδα ειδικα επι Τσιπρα . Το να εισαι αριστερος δεν σημαινει καταστρεφω το κρατος μου. Αλλη παλια αρρωστεια π το εμαθα προσφατα και απο εΕλληνα αριστερο επειδη το κρατος φτιαχθηκε με κεφαλαια μετα το 50 της αμερικης για αυτο κ παντα ηταν εχθρικο

Παιδια με κατι τετοιους ηλιθιου δεν υπαρχει σωτηρια. Ειναι τοσο ηλιθιος που ασκει κριτικη στη κοινωνια κτλπ αλλα στο ιδιο του το πουλι δεν μπορει
 
OP
OP
madrach

madrach

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
29 Σεπ 2015
Μηνύματα
2.533
Κριτικές
10
Like
2.076
Πόντοι
506
Ενωμεταξυ για να καταλαβετε ποσο ηλιθια ειναι αυτη η λογικη απο το παπαρα

Πολλες φορες ο Κουλης εχει πει πραγματα π ειναι βασικες αρχες της δημοκρατιας απο την Αρχαια Αθηνα κ το Πλατωνα και λογικη της δυτικης δημοκρατιας Ολλανδια γερμανια κτλπ

πχ το meritocracy εε επειδη το πε ο κουλης φουλ ειρωνια . Γιατι το πνευματικο τους επιπεδ ο ειναι μεχρι κει τι λεει ο πουτιν κ παλιοτερα ο μαρξ. Για αυτο παιδες ζουμε στην ελλαδα π ζουμε γιατι αυτοι πιστευουν οτι θα εμφανιστε ενα ανδρεας θ φαει τους δεξιους κ θα εμφανιστουν λεφτα .


Επισης πολλες φορες μ τυχε να μιλησω με αριστερους γερμανους κ ολλανδους παιδια καμμια φαση με τους γλυτζηδε στην Ελλαδα ειδικα επι Τσιπρα . Το να εισαι αριστερος δεν σημαινει καταστρεφω το κρατος μου. Αλλη παλια αρρωστεια π το εμαθα προσφατα και απο εΕλληνα αριστερο επειδη το κρατος φτιαχθηκε με κεφαλαια μετα το 50 της αμερικης για αυτο κ παντα ηταν εχθρικο

Παιδια με κατι τετοιους ηλιθιου δεν υπαρχει σωτηρια. Ειναι τοσο ηλιθιος που ασκει κριτικη στη κοινωνια κτλπ αλλα στο ιδιο του το πουλι δεν μπορει
δεν γουσταρω λατινες, επρεπε να το ξες

τα ναρκωτικα ειναι και λιγμενα. συνεχισετα!
Παντος εδω ειμαι για σενα, γραψε και αλλα εισαι στο καταλληλο ιστιοχωρο, για τετοιες φασεις ειμαστε στο μπου...
 

Jo84

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Δεκ 2023
Μηνύματα
62
Κριτικές
4
Like
585
Πόντοι
280
δεν γουσταρω λατινες, επρεπε να το ξες

τα ναρκωτικα ειναι και λιγμενα. συνεχισετα!
Παντος εδω ειμαι για σενα, γραψε και αλλα εισαι στο καταλληλο ιστιοχωρο, για τετοιες φασεις ειμαστε στο μπου...
Εισαι μια λερα που κρινει τους αλλους παραδουσου στην αστυνομια κ στην εφοραι και πες δινω λεφτα στη ρωσικη μαφια κ στην αλβανικη

το κανω για το καλο του τοπου. Αντε πια μπηκες μαλακα στο μπουρδελα να μας κραξει το κουλη καμενε τοσοι δεν βλεπετε το παραλογου του καθε καραγκιοζη να κανει αριστερη κριτικη

ενω σκαει 100 αρικα κ 50 αρικα σε ρωσικες μαφιες ελεος με τους μαλακες του σαιτ
 
OP
OP
madrach

madrach

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
29 Σεπ 2015
Μηνύματα
2.533
Κριτικές
10
Like
2.076
Πόντοι
506
Εισαι μια λερα που κρινει τους αλλους παραδουσου στην αστυνομια κ στην εφοραι και πες δινω λεφτα στη ρωσικη μαφια κ στην αλβανικη

το κανω για το καλο του τοπου. Αντε πια μπηκες μαλακα στο μπουρδελα να μας κραξει το κουλη καμενε τοσοι δεν βλεπετε το παραλογου του καθε καραγκιοζη να κανει αριστερη κριτικη

ενω σκαει 100 αρικα κ 50 αρικα σε ρωσικες μαφιες ελεος με τους μαλακες του σαιτ
εχεις δει τον κουλι φανταρο καβαλαρι πανω σε αλογο; αν οχι, αυξησε τη δοση
 

Jo84

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Δεκ 2023
Μηνύματα
62
Κριτικές
4
Like
585
Πόντοι
280
εχεις δει τον κουλι φανταρο καβαλαρι πανω σε αλογο; αν οχι, αυξησε τη δοση
φιλε το χασε το παιχνιδια πο τη στιγμη που σου πα οτι τα σκας στη ρωσικη μαφια γραφεις ανοησιες παιδα κλειστε το ποστ
 

daima703

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2019
Μηνύματα
6.538
Like
1.732
Πόντοι
266
Πάλι σε βρίσκω μπροστά μου να υποσκάπτεις την προσπάθεια διαλεύκανσης εγκλημάτων, στην γραμμή που χάραξε ο γελωτοποιός Άδωνις και η τρελλοΒούλτεψη, ότι η Ευρωπαϊκή εισαγγελία είναι της πλάκας, άρα ότι οι αιτιάσεις της είναι αστήρικτες.
Πίπα κώλο θα σε πηγαίνω όπου σε βρίσκω, ΝΔλο τρολλάκι.
Με τέτοιο αντεπιχίρημα
Τι να πω
Τον αποστομώνεις τον άλλον
Είσαι μεγάλος
 

daima703

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2019
Μηνύματα
6.538
Like
1.732
Πόντοι
266
Έλα τρολλάκι, άκου:
Το άκουσα προπαγανδιστή
Εσύ κατάλαβες τι είπε;

Είπε ότι είναι ψέματα ότι η παπακώστα δεν έβλαψε για 120.000 ζημιά

Αφού λοιπόν είναι ψέμα και είναι 120.000 ζημιά είναι κακούργημα


Τότε γιατί στην επόμενη ερώτηση λέει και πού να ξέρω εγώ αν είναι κακούργημα

Θα το αποφασίσουν οι ευρωπαίοι εισαγγελεις

Βλέπε πρώτα τα link τα οποία βάζεις


Αλλά ξέρω ξέρω με αποστόμωσες πάλι
 

daima703

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2019
Μηνύματα
6.538
Like
1.732
Πόντοι
266
Έλα τρολλάκι, άκου:
Δεύτερη απάντηση προπαγανδιστή

Στις κατηγορίες είσαι πρώτος

Όταν υπάρχουν αθωώσεις μένεις μεταξεταστέος

Πιστεύω ότι μπορεί ο χατζηβασιλείου να γίνει υφυπουργός τώρα που αθωώθηκε
Χατζηβασιλείου λοιπόν και αθανασίου αθώοι υπόθεση στο αρχείο
Screenshot_2026-06-06-01-28-10-453_com.android.chrome.jpg
Screenshot_2026-06-06-01-28-06-492_com.android.chrome.jpg
Screenshot_2026-06-06-01-28-00-757_com.android.chrome.jpg


Και για να μην ξεχνιόμαστε
Άνθρωποι κατηγορήθηκαν άδικα χάσαν πολλά χρόνια της ζωής τους σαν πολιτικοί

Ένα παράδειγμα ρουσόπουλος που πήρε και κορυφαία θέση στην ευρώπη μετά την αθώωσή του


Αλλά τις ψεύτικες κατηγορίες και τις αθώωσεις της ξεχνάμε

Όπως και οι δέκα της σκευωρίας της novartis

Αθεώθηκαν αυτοί και καταδικάστηκαν αυτοί που τους κατηγορούσαν
 

daima703

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2019
Μηνύματα
6.538
Like
1.732
Πόντοι
266
Έλα τρολλάκι, άκου:
Τρίτη απάντηση προπαγανδιστή

Και το πασοκ είναι στο κόλπο έτσι


Και το ερώτημα παραμένει


Γιατί η ευρωπαϊκή εισαγγελία ενώ είχε την έκθεση της τυχεροπούλου που όπως λέει ο δικός σου
Επιβαρύνει την κατάσταση

Γιατί δεν την έστειλε στη βουλή αφού την είχε στα συρτάρια της τρεις μέρες πριν από τη συζήτηση για την άρση ασυλίας

Μήπως όπως και στη γερμανία και την επιτροπή του ευρωπαϊκόκκινοβολίου που απέρριψε την άρση ασυλίας της γερμανίδας ευλοβουλευτίνας
Screenshot_2026-06-06-01-41-02-516_com.android.chrome.jpg
ήθελε να βλάψει πολιτικά κάποιον;
 
OP
OP
madrach

madrach

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
29 Σεπ 2015
Μηνύματα
2.533
Κριτικές
10
Like
2.076
Πόντοι
506
φιλε το χασε το παιχνιδια πο τη στιγμη που σου πα οτι τα σκας στη ρωσικη μαφια γραφεις ανοησιες παιδα κλειστε το ποστ
τρολακη της πλακας και αχρηστο σκουπιδι της αλητηριας ομαδας, οσο ο @daima703 θα στηριζει το θεμα , εδω θα κλαις!
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.808
Like
29.881
Πόντοι
6.256

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom