Νέα

Σίσσυ Χρηστίδου

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα freeboy
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 911
  • Εμφανίσεις 264K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Μύστης

Μέλος
Εγγρ.
29 Ιουλ 2012
Μηνύματα
408
Like
12
Πόντοι
1
Δε θα τήν έλεγα Μπάζο, θά την έλεγα όμως, μία άχαρη νταρντανογυναίκα,τίποτα το ιδιαίτερο αδιάφορη τελείως για μένα...
 

Gamidis

Μέλος
Εγγρ.
21 Φεβ 2012
Μηνύματα
1.132
Like
6
Πόντοι
16
Δε θα τήν έλεγα Μπάζο, θά την έλεγα όμως, μία άχαρη νταρντανογυναίκα,τίποτα το ιδιαίτερο αδιάφορη τελείως για μένα...

μπαζο δεν ειναι,εχει ομορφο εως πολυ ομορφο προσωπο.αλλα το σωμα της ειναι τελειως δευτερο.κοινως μια μετρια λαϊκη γκομενα.παρτε τωρα μια Βανεσα Χολεβα για να ισιωσετε :grin:

 

Συνημμένα

  • vanessa11.jpg
    vanessa11.jpg
    15,4 KB · Εμφανίσεις: 188
  • vanessa2.jpg
    vanessa2.jpg
    13,9 KB · Εμφανίσεις: 159

Thessalon

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Μαρ 2011
Μηνύματα
3.538
Like
1.137
Πόντοι
216
http://[URL unfurl="true"]www.tlife.gr/files/Image/NEWS/2012/AUGOUSTOS/01-08/sissi3.jpg[/img[/URL]]
[/quote]

Δεν μπορεις να διακρινεις ποια ειναι η γαμπα, ποιο το γονατο και ποιο το μπουτι ρε πουστη μου...
Η αρτσουμπαλια σε ολο της το μεγαλειο... :zombie: :zombie:
 

kosamf

Μέγας
Εγγρ.
26 Δεκ 2009
Μηνύματα
6.835
Κριτικές
26
Like
2.340
Πόντοι
4.705

O Μανδαρινος την πατησε
Ας ψωνισει κρεμες και πανες τωρα
:dancing:
 

sferdeklos

Μέλος
Εγγρ.
13 Ιουν 2008
Μηνύματα
9.004
Κριτικές
2
Like
24
Πόντοι
66
Οποιος ειναι εξω απο το χορο, πολλα τραγουδια ξερει.

 

sferdeklos

Μέλος
Εγγρ.
13 Ιουν 2008
Μηνύματα
9.004
Κριτικές
2
Like
24
Πόντοι
66
εγω 3 πιτα κεμπαπ κατεβασα το μεσημερι κ ενα πεπονακι το βραδυ
Οι πιτες στεγνες φανταζομαι, για να αποροφουν τα ζουμια απο την ντοματα και το κρεμμυδι.
Το πεπονακι ειναι πλεον θεσμος. Ποτε ξανα καρπουζι, πολλες θερμιδες, κουκουτσια, και πολυ κατουρημα.
 

Gamidis

Μέλος
Εγγρ.
21 Φεβ 2012
Μηνύματα
1.132
Like
6
Πόντοι
16
Δεν μπορεις να διακρινεις ποια ειναι η γαμπα, ποιο το γονατο και ποιο το μπουτι ρε πουστη μου...
Η αρτσουμπαλια σε ολο της το μεγαλειο... :zombie: :zombie:

πεσατε ολοι να το φατε το κοριτσι.δεν ειναι ουτε οι γαμπες της χοντρες,ουτε τα μπουτια της.απλως ειναι μικρα τα γονατα :dancing: :dancing: :dancing:
 

gl

Μέγας
Εγγρ.
6 Ιουλ 2009
Μηνύματα
129.570
Κριτικές
475
Like
513
Πόντοι
4.906
μπαζο δεν ειναι,εχει ομορφο εως πολυ ομορφο προσωπο.αλλα το σωμα της ειναι τελειως δευτερο.κοινως μια μετρια λαϊκη γκομενα.παρτε τωρα μια Βανεσα Χολεβα για να ισιωσετε :grin:
ανοιξε ενα θρεντ δικο της μαστορα.....καλο τεμαχιο
 

jstar

Μέλος
Εγγρ.
5 Απρ 2010
Μηνύματα
2.437
Like
15
Πόντοι
16
έβαλε καμια νεα ξετσιπωσιά-φώτο στο τουιτερ το βλαχαδερό?
 

διομήδης

Τιμημένος
Εγγρ.
26 Δεκ 2008
Μηνύματα
44.983
Like
30.622
Πόντοι
5.006
http://images.watchit.gr/?h=1110&w=600&src=[URL unfurl="true"]http://www.tlife.gr/files/Image/NEWS/2012/SEPTEMVRIOS/01-09/sissi.jpg[/img[/URL]]
[url=http://news-piper.blogspot.gr/2012/09/blog-post_3532.html][URL unfurl="true"]http://news-piper.blogspot.gr/2012/09/blog-post_3532.html[/url[/URL]]

[img]http://[URL unfurl="true"]www.freegossip.gr/atlas/DataFiles/CatalogPhotos/source_133547.jpg[/img[/URL]]

*Ψιτ κυρία σαράντα κιλά κόψαμε με το φοτοσόπι δεν πάει άλλο το τερματίσαμε το μηχάνημα. :banghead:
 

stavrosss95

Μέλος
Εγγρ.
25 Αυγ 2012
Μηνύματα
84
Like
0
Πόντοι
0
Eγω ενα πουτσο θα τις τον εριχνα και ετσι χοντρη που ειναι εχει καλουτσικο προσωπο, ηθελα ναξερα τον βλακακο την απομιμηση του αντρα στα τυρογαριδακια τον βρηκε σαν μαθητης γυμνασιου ειναι που εχει μια σχολικη μπαντα.
 

diomides

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2009
Μηνύματα
9.849
Κριτικές
1
Like
528
Πόντοι
186
δε συζητω οτι απο τοτε που γεννησε χαλασε πολυ διοτι χοντρηνε. τελοςπαντων δεχομαι οτι εχει πολυ ωραια προσωπο αλλα κατα τα αλλα συμπεριφερεται σα χαζοβιολα. ξενερωτη και αυτη...
 

omorfoulis

Μέλος
Εγγρ.
15 Αυγ 2007
Μηνύματα
2.371
Like
14
Πόντοι
16
δε συζητω οτι απο τοτε που γεννησε χαλασε πολυ διοτι χοντρηνε. τελοςπαντων δεχομαι οτι εχει πολυ ωραια προσωπο αλλα κατα τα αλλα συμπεριφερεται σα χαζοβιολα. ξενερωτη και αυτη...
  ...εντελως ομως, οταν μιλαει ή μαλακια θα πει ή κρυαδα και θα γελαει μονη της.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom