Νέα

Σίσσυ Χρηστίδου

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα freeboy
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 911
  • Εμφανίσεις 264K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
Εγγρ.
17 Οκτ 2018
Μηνύματα
378
Like
945
Πόντοι
81
Ο Βορράς κρατάει πολλά πράγματα ζωντανά στην ροκ μουσική...
Σε αυτό συντελούν τα ροκ ραδιόφωνα της Θεσσαλονίκης .Οι γειτονικοί Νόμοι που είναι εντός εμβέλειας των (περίπου 75 χλμ).είναι ευαισθητοποιημένοι ...από εκεί και πέρα κυριαρχούν κεμεντζεδες και κλαρίνα στους άνω των 30 ενώ οι κάτω των 30 εκφυλίζονται πνευματικά προσπαθώντας να μοιασουν σε μαύρους και σε παραβατικές συμπεριφορές μέσω των τραπ ξερασματων.Δεν είναι άσχετη η νεανική παραβατικότητα με αυτό...
Σωστός!!
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.288
Κριτικές
64
Like
59.378
Πόντοι
16.235
Οι Νότιοι ,πλην Αθηναίων ,είναι άσχετοι από ροκ μουσική...ελάχιστες εξαιρέσεις που συνήθως έχουν σχέση με Θεσσαλονίκη η Αθήνα λόγω δουλειάς,σπουδών η καταγωγής.
Είμαστε μειονότητα όμως είμαστε τα εξωτικά είδη που ξεχωρίζουν από τις μάζες....
 

Incognit033

Μέλος
Εγγρ.
29 Σεπ 2019
Μηνύματα
214
Like
261
Πόντοι
21
Ρε τυπε ο Μαραντινης ξενοπηδουσε.

Το λετε αυτο συνεχεια για τον Μαραντινη λες και υπαρχει ενας της νυχτας που δε ξενοπηδαει
Απλα ισως αυτος ηταν ηλιθιος και το εκανε απροκαλυπτα, ή με φανς που το ελεγαν απ'εδω κι απ εκει απο τον ενθουσιασμο τους κι οχι με επαγγελματιες ή αλλες του χωρου που ξερουν να κρατανε το στοματακι κλειστο
 

Incognit033

Μέλος
Εγγρ.
29 Σεπ 2019
Μηνύματα
214
Like
261
Πόντοι
21
Ωραία η Χριστίδου λέει για τα παιδιά της έκανε την αγωγή όχι γιαυτην.Εν το μεταξύ τον κατηγορεί ότι πάχυνε εξαιτίας του και λόγω των κιλών έχασε δουλειές και επιπλέον δουλειές άρα εισόδημα.Ο Μαραντίνης μην ξεχνάτε ότι είναι τραγουδιστής και 2 χρόνια τώρα με τον κορωνοιο δεν έκανε συναυλίες και δεν τραγουδούσε κάπου οπότε μηδεν εισόδημα από την δουλειά του.No Mercy ομως η Σίσσυ.Αν και απότι λέγεται τον εκδικείται γιατί την είχε ξεσκίσει στο κέρατο με τις θαυμάστριές του.

Που τα ειπε αυτα?
 
Εγγρ.
17 Οκτ 2018
Μηνύματα
378
Like
945
Πόντοι
81
Οι Νότιοι ,πλην Αθηναίων ,είναι άσχετοι από ροκ μουσική...ελάχιστες εξαιρέσεις που συνήθως έχουν σχέση με Θεσσαλονίκη η Αθήνα λόγω δουλειάς,σπουδών η καταγωγής.
Είμαστε μειονότητα όμως είμαστε τα εξωτικά είδη που ξεχωρίζουν από τις μάζες....
Τα λες ωραία αδερφέ.. Μακάρι να μπορούσαν οι νέοι ηλικίας 18 με 25 να προλάβαιναν να ζήσουν συναυλίες ελληνικού ροκ. Παλιού ελληνικού ροκ
 

PsYcHo_777

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
30 Απρ 2006
Μηνύματα
2.526
Like
4.254
Πόντοι
456
Ωραία η Χριστίδου λέει για τα παιδιά της έκανε την αγωγή όχι γιαυτην.Εν το μεταξύ τον κατηγορεί ότι πάχυνε εξαιτίας του και λόγω των κιλών έχασε δουλειές και επιπλέον δουλειές άρα εισόδημα.Ο Μαραντίνης μην ξεχνάτε ότι είναι τραγουδιστής και 2 χρόνια τώρα με τον κορωνοιο δεν έκανε συναυλίες και δεν τραγουδούσε κάπου οπότε μηδεν εισόδημα από την δουλειά του.No Mercy ομως η Σίσσυ.Αν και απότι λέγεται τον εκδικείται γιατί την είχε ξεσκίσει στο κέρατο με τις θαυμάστριές του.

Τετοιου ειδους γυναικες και αντρες που ειναι συναισθηματικοι οσο ευκολα ερωτευονται τοσο θα σε γαμησουν στα κατω σου.

Νομιζε και αυτη οτι τον ερωτευτηκε κεραυνοβολα και αυτος θα σταματησει γαμισια που εκανε απο 20 χρονων μελος συγκροτηματος.

Εχει φαει ολο το παπα της ΝΤΠ και 99% θα λεει τα παιδια της ως "παιδι1", "παιδι2" και σιγουρα βλεπουν την αραπογυφτισσα μικρη γοργονα.
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.288
Κριτικές
64
Like
59.378
Πόντοι
16.235
Τα λες ωραία αδερφέ.. Μακάρι να μπορούσαν οι νέοι ηλικίας 18 με 25 να προλάβαιναν να ζήσουν συναυλίες ελληνικού ροκ. Παλιού ελληνικού ροκ
Mπορουν να πάνε σε ονόματα που ακόμα δρουν...αλλά αυτό συνήθως γίνεται σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα.
Έστω το καλοκαίρι ας αφήσουν τα νησιά και τις παραθαλάσσιες περιοχές του Βορρά με τις"μουσικές" για τις μάζες και ας πάνε σε καμμία συναυλία ροκ τώρα που προσπαθούν να επιστρέψουν ,όσο γίνεται,στην κανονικότητα.
 

Decipher

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Ιουν 2014
Μηνύματα
461
Like
1.404
Πόντοι
201
Δηλαδή οι Μέλισσες είναι για πλούσιο ακροατήριο και οι Ονιράμα για φτωχό;
Πώς το εξηγείς αυτό;

Είναι ελληνική μετάφραση του αγγλικού ιδιώματος «poor man’s» π.χ. οι ΟΝΙΡΑΜΑ είναι οι Μέλισσες των φτωχών, δηλαδή παρόμοιοι στο είδος αλλά όχι εξίσου καλοί.
 

Decipher

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Ιουν 2014
Μηνύματα
461
Like
1.404
Πόντοι
201
Πάντως εμφανισιακά είναι τελείως αταίριαστοι. Αυτός είναι μετρίου αναστήματος, αδύνατος με baby face και αυτή νταρντάνα που μεγαλοδείχνει. Θυμίζει φάση Τσαλίκη που η γυναίκα του, ενώ έχουν την ίδια ηλικία, φαίνεται 10-15 χρόνια μεγαλύτερή του.

Τέλος πάντων, δικό τους το διαζύγιο δικό τους και το πρόβλημα και μόνο εκείνοι ξέρουν την αλήθεια.

Πάντως αν ισχύει ότι αυτός ο τύπος βγάζει 300.000 ευρώ τον χρόνο (προ φόρων), τι να πω… τελικά στην Ελλάδα το να είσαι ατάλαντος είναι προσοδοφόρο!

 

xratsas

Σεβαστός
Εγγρ.
8 Μαΐ 2019
Μηνύματα
481
Κριτικές
18
Like
1.932
Πόντοι
1.191
αυτο το διαζυγιο ειναι ο ορισμος της αντρικης μαλακιας ....βρισκεις μια νταρτντανα οχι ιδιαιτερα ωραια που σου κανει ολα τα κολπα...εκει ακους τον μικρο σου φιλο και δινεσαι χωρις κανενα φρενο..οταν καταλαβεις την μαλακια που εκανες ειναι πολυ αργα η χοντρη γυναικα σου θα σου πιει το αιμα γιατι δεν θα ξαναβρει αλλο μαλακα σαν εσενα....διδαγμα ζωης
 

nordalta

Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2014
Μηνύματα
1.362
Like
610
Πόντοι
96
Πάντως εμφανισιακά είναι τελείως αταίριαστοι. Αυτός είναι μετρίου αναστήματος, αδύνατος με baby face και αυτή νταρντάνα που μεγαλοδείχνει. Θυμίζει φάση Τσαλίκη που η γυναίκα του, ενώ έχουν την ίδια ηλικία, φαίνεται 10-15 χρόνια μεγαλύτερή του.

Τέλος πάντων, δικό τους το διαζύγιο δικό τους και το πρόβλημα και μόνο εκείνοι ξέρουν την αλήθεια.

Πάντως αν ισχύει ότι αυτός ο τύπος βγάζει 300.000 ευρώ τον χρόνο (προ φόρων), τι να πω… τελικά στην Ελλάδα το να είσαι ατάλαντος είναι προσοδοφόρο!

Ακριβώς πάρε παράδειγμα Αρναούτογλου
 

kontolagnos

Ανώτερος
Εγγρ.
2 Μαρ 2007
Μηνύματα
35.730
Κριτικές
1
Like
47.316
Πόντοι
6.256
Βάλε το πληθωρικό της σκαρί που επιβαρυνθηκε από τις εγκυμοσύνες,συν τυχόν ψυχολογικά / ορμονικά θέματα μετά τις γέννες συν την ψυχολογική πίεση από τον ότι αυτή δεν μετρούσε ως γυναίκα γιατί ο άνδρας της ξενοπηδουσε δεν θέλει πολύ να καταντήσει ναυάγιο...
Δεν διαφέρει από οποιαδήποτε άλλη στην ίδια θέση.
Δε μας νοιαζουν αυτα, εμεις καθε δυο τρια χρονια θελουμε καινουριες παρουσιαστριες και οχι γηρασμένες τυπου μενεγακη.
Λεμε οχι στις γριες πουτανες της τιβι
 

Sub-Zero

Ανώτερος
Εγγρ.
10 Οκτ 2021
Μηνύματα
18.212
Like
22.973
Πόντοι
6.056
Πάντως εμφανισιακά είναι τελείως αταίριαστοι. Αυτός είναι μετρίου αναστήματος, αδύνατος με baby face και αυτή νταρντάνα που μεγαλοδείχνει. Θυμίζει φάση Τσαλίκη που η γυναίκα του, ενώ έχουν την ίδια ηλικία, φαίνεται 10-15 χρόνια μεγαλύτερή του.

Πλάκα πλάκα,ο τύπος είναι 45 και μοιάζει σαν 25-30 το πολύ.Αν δεν ήταν επώνυμος,γυναίκες σαν την Χρηστίδου θα του τσιμπούσαν τα μαγουλάκια και θα του'λεγαν πάνε στη μαμάκα σου.
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.288
Κριτικές
64
Like
59.378
Πόντοι
16.235
Δε μας νοιαζουν αυτα, εμεις καθε δυο τρια χρονια θελουμε καινουριες παρουσιαστριες και οχι γηρασμένες τυπου μενεγακη.
Λεμε οχι στις γριες πουτανες της τιβι
Tι να κλασουν τα γατάκια μπροστά στην Μενεγάκη;
Τις έχει ξεκοκκαλισει όλες αυτές για πρωινό...
 

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.393
Like
49.121
Πόντοι
10.131

Πάντως αν ισχύει οτι ο τυπος πηγε και ζήτησε την τραπεζαρία, το ψυγείο και τον καναπέ που τρώνε και κάθονται τα παιδιά του ειναι μεγάλος μαλακας και καραγκιόζης!!!
 
Εγγρ.
28 Δεκ 2018
Μηνύματα
24.962
Κριτικές
8
Like
36.012
Πόντοι
6.536

Πάντως αν ισχύει οτι ο τυπος πηγε και ζήτησε την τραπεζαρία, το ψυγείο και τον καναπέ που τρώνε και κάθονται τα παιδιά του ειναι μεγάλος μαλακας και καραγκιόζης!!!
Πιστεύεις την ποτάνα?
:confused:
 

PsYcHo_777

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
30 Απρ 2006
Μηνύματα
2.526
Like
4.254
Πόντοι
456
Πάντως εμφανισιακά είναι τελείως αταίριαστοι. Αυτός είναι μετρίου αναστήματος, αδύνατος με baby face και αυτή νταρντάνα που μεγαλοδείχνει. Θυμίζει φάση Τσαλίκη που η γυναίκα του, ενώ έχουν την ίδια ηλικία, φαίνεται 10-15 χρόνια μεγαλύτερή του.

Τέλος πάντων, δικό τους το διαζύγιο δικό τους και το πρόβλημα και μόνο εκείνοι ξέρουν την αλήθεια.

Πάντως αν ισχύει ότι αυτός ο τύπος βγάζει 300.000 ευρώ τον χρόνο (προ φόρων), τι να πω… τελικά στην Ελλάδα το να είσαι ατάλαντος είναι προσοδοφόρο!

Αφου οι αντρουκλες θελουν δυναμικες γυναικες με ισχυρες αποψεις και μεγαλο στομα θα τον φανε.

Δηλαδη τη Χρηστιδου η τη Καραβατου, Σκορδα κλπ με μεγαλυτερο στομα και απο ιπποποταμο δε καταλαβαινεις οτι θα ερθει συγκρουση μετα απο 2-3-5 χρονια?
Θα βαλει το σπιτι και τα παιδια πανω απο τον εαυτο της?
 

greekfeet

Σπουδαίος
Εγγρ.
29 Δεκ 2009
Μηνύματα
1.409
Κριτικές
16
Like
1.674
Πόντοι
3.425
Ο Βορράς κρατάει πολλά πράγματα ζωντανά στην ροκ μουσική...
Σε αυτό συντελούν τα ροκ ραδιόφωνα της Θεσσαλονίκης .Οι γειτονικοί Νόμοι που είναι εντός εμβέλειας των (περίπου 75 χλμ).είναι ευαισθητοποιημένοι ...από εκεί και πέρα κυριαρχούν κεμεντζεδες και κλαρίνα στους άνω των 30 ενώ οι κάτω των 30 εκφυλίζονται πνευματικά προσπαθώντας να μοιασουν σε μαύρους και σε παραβατικές συμπεριφορές μέσω των τραπ ξερασματων.Δεν είναι άσχετη η νεανική παραβατικότητα με αυτό...
Αν και αθηναιος, συμφωνω πως επανω ροκαρετε, παντα το κανατε και ελπιζω να συνεχισετε
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.288
Κριτικές
64
Like
59.378
Πόντοι
16.235
Αν και αθηναιος, συμφωνω πως επανω ροκαρετε, παντα το κανατε και ελπιζω να συνεχισετε
Eiσαι επίτιμος δικός μας ,μάν....
Θα το κρατήσουμε ζωντανό εναντίων όλων....
Εγώ να φανταστείς πήγα στην συναυλία Άλις Κούπερ και Σκορπιονς μόνος ( όχι με συνοδεία σαν γκόμενα) έχοντας φάει πολλές ώρες στον δρόμο πάνε ελα και περνώντας ακόμα πιο ροκ στιγμές βλέποντας ( ευτυχώς μόνο αυτο...) τα ναυάγια στα στενά της Ομόνοιας μέχρι να φτάσω στο ξενοδοχείο όπου διανυκτέρευσα...η απόλυτη ροκ εμπειρία!Ούτε να φάω δεν ήθελα,ήμουν ΠΛΗΡΗΣ σε όλα!!!
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom