αξιζει παιδες η ολες βιζιτες ειναι εκει μεσα?παιζει να βρουμε κανα αματουρι σε λογικες τιμες -παροχες?εκει τα κοριτσακια μπαινουν δωρεαν? αποτι ειδα ζηταει 160 απο εμας το μηνα...
Αξίζει αν έχεις όρεξη για ψάξιμο.
Υπάρχουν αρκετές escorts που κάνουν αρπαχτές με ακριβότερο κασέ. Θέλει λίγο εμπειρία για να κάνεις pass.
Υπάρχουν κορίτσια που ψάχνουν χορηγό. Με κάνα χιλιάρικο το μήνα σου κάνουν παπάδες αλλά θέλει υπομονή και ψηστήρι. Πρέπει να είσαι οπεν με κοινωνικές εμφανίσεις, να τις πας για κάνα ντινερ κλπ.
Αν απλά ψάχνεις υπηρεσίες escort (κατευθείαν δωμάτιο) σε καλύτερη τιμή, χάνεις το χρόνο σου. Αν θες όντως amateur, πρέπει να επενδύσεις χρόνο.
Εγώ πάντως πέτυχα πολύ καλη περίπτωση. Αν κι έμαθα εκ των υστέρων ότι κυκλοφορεί εδώ μέσα με μικρότερη τιμή, δεν το μετάνιωσα καθόλου. Μου έβγαλε τα μάτια το πιπίνι. Γενικά σχεδόν καμία δεν είναι ουρανοκατέβατη. Οι περισσότερες είτε ψάχνουν χορηγό είτε είναι «βίζιτες» που παίζουν σε κλειστό κύκλο.