Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
χώρις να θέλω να έρθω σε αντιπαράθεση φίλε μου όλα θα φανούν στο γήπεδοπρος τους μοντ:δειξτε λιγο κατανοηση τα παιδια ειναι πονεμενα πηραν τον ασσο της νηαρ ηστ
χώρις να θέλω να έρθω σε αντιπαράθεση φίλε μου όλα θα φανούν στο γήπεδο

Έτσι είναι ρε φίλε... όλα και όλοι κρίνονται μέσα στο γήπεδο... αλλά δεν μπορείς να μειώνεις μια τόσο σπουδαία μεταγραφή μόνο και μόνο επειδή τον πήρε ο αιώνιος αντίπαλός σου και όχι εσύ...![]()
φιλε ροντμαν στο γηπεδο φαινονται τοσα χρονια αν ασχολεισαι με μπασκετ θα καταλαβαινεις οτι το προπονητικο διπλο του παναθηναικου ειναι ποιο ποιοτικο απο την πρωτη πενταδα του ολυμπιακου,ο γουντς ειναι ενα πρωην ελπιδοφορο ταλεντο που στα 26 του κανεις δεν του δινε συμβολαιο στο ΝΒΑ για γελια ειναι μια ομαδα που ασχολειται με ποσα κιλα χανει η παιρνει ο παιχτης επι 3 χρονια τωρα......να χαιρεστε τους παραγοντες που εχετε,με ποιον θα συμφωνουσε ο σαρας με τον ελληνιαδη????????ελεος δηλαδη

Λοιπόν επειδη σας βλέπω να πλακώνεστε οι 2 σας για το μπάσκετ,μην την ψάχνετε φέτος μάγκες.Η Βασίλισσα είναι ΕΔΩ κ θα ανέβει κ πάλι στην κΟρυφή.ΤΕΛΟΣ.![]()
![]()
![]()
dark στην κύπρο να είσαι καλό παιδί μην πειράζεις τις κυπριοπούλες.....έχεις και τη φρόσω...χεχεχεχε

Άσε φιλαράκι μου καλό κ έχω πάθει την πλάκα της ζωής μου απο Κυπριοπούλα.![]()
έτσι είναι δεν τσακωνόμαστε ,δεν έχουμε να χωρίσουμε τίποτακαλα βεβαια η καταμετρηση λεει 4 ευρωπαικα με ενα και οτι ο αλβερτης μονος του εχει παρει πιο πολλα απο τον γαβρο αλλα αυτα ειναι λεπτομερειες......δεν τσακωνομαστε μπασκετικες αποψεις ανταλασσουμε
καλα βεβαια η καταμετρηση λεει 4 ευρωπαικα με ενα και οτι ο αλβερτης μονος του εχει παρει πιο πολλα απο τον γαβρο αλλα αυτα ειναι λεπτομερειες......δεν τσακωνομαστε μπασκετικες αποψεις ανταλασσουμε
αααααααα δεν κανει να τα λες αυτα..γινεσαι γραφικος οπως εγω..για να σου φρεσκάρω την μνήμη λίγο περι καταμέτρησης σου θυμίζω:
η ιστορία έγραψε οτι 2 φορές που πέτυχε ο γαύρος τον βάζελο σε final four τον έστειλε χαλαρά για τσάι...
επίσης η ιστορία έχει γράψει και το περίφημο - 35 (to 73-38)...αν θυμάμαι καλά
για να τα λέμε όλα...
και στο 75-38 έπαιζε και ο ντομινικ αν δεν κάνω λάθοςγια να σου φρεσκάρω την μνήμη λίγο περι καταμέτρησης σου θυμίζω:
η ιστορία έγραψε οτι 2 φορές που πέτυχε ο γαύρος τον βάζελο σε final four τον έστειλε χαλαρά για τσάι...
επίσης η ιστορία έχει γράψει και το περίφημο - 35 (to 73-38)...αν θυμάμαι καλά
για να τα λέμε όλα...

και στο 75-38 έπαιζε και ο ντομινικ αν δεν κάνω λάθος