Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Βούισιτς (πως τον θέλω αυτόν στον ΠΑΟ δεν λέγετα ρε πούστη μου, φοβερός παίκτης)
Καλημέρα!
Αυτά τα πως θα χωρέσουν όλοι στην πεντάδα και πως θα κατανεμηθεί ο χρόνος τα ακούω τσάμπα και βερεσέ.Ο Ζοτς αρέσκεται να παίζει με 3 κοντούς.Ο Παπαρολουκάς με το Διαμαντίδη στην Εθνική δεν παίζουν ταυτόχρονα?Δηαλδή μια πεντάδα με Διαμαντίδη, Σάρας και Σπανούλη δεν γίνεται?Ο Διαμαντίδης παίζει και κλειστά μάτια και στις 3 θέσεις τις περιφέρειας.Φίλε ποδολάγνε όπως δεν ξέρεις αν τον Σπανούλη τον ήθελε ο γαύρος, έτσι δεν ξέρεις και αν εμεις θέλαμε τον Τεόντοσιτς.Εξάλλου ο Ιτούδης χτες στο ραδιόφωνο είπε πως δεν ενδιαφερθήκαμε ποτέ.Και κάτι τελευταίο...Η μεταγραφή του Σάρας δεν έγινε για να κοντράρει τον γαύρο ούτε επειδη τον φοβήθηκε ο Παύλος (αυτο έλειπε).Το πρωτάθλημα το πέρναμε και χωρίς αυτόν.Το θέμα πλέον ήταν το repeat στην Ευρωλίγκα και η μόνη ομάδα που μπορούσε να μας την πάρει είναι η ΤΣΣΚΑ.Αυτά...
Λάθος...λάθος...λάθος...ο καλύτερος παίχτης πέρσι ήταν ο...Βασιλακόπουλος!!!Δες μόνο τα παιχνίδια στον 3ο και 5ο τελικό...ο Θανάσης κατέβηκε να βαρέσει και σφαλιάρες.....τα έχουν αυτά στον ΠΑΟ...άλλος κουμπούρια...άλλος σφαλιάρες....Συμφωνω οτι το πρωταθλημα το περνει κ χωρις Σαρας.Αφου εχει ΠιλοΪδη.Αυτος δε το πηρε περυσι??Εεε το καλυτερο παιχτη ξεχνατε.
Λάθος...λάθος...λάθος...ο καλύτερος παίχτης πέρσι ήταν ο...Βασιλακόπουλος!!!Δες μόνο τα παιχνίδια στον 3ο και 5ο τελικό...ο Θανάσης κατέβηκε να βαρέσει και σφαλιάρες.....τα έχουν αυτά στον ΠΑΟ...άλλος κουμπούρια...άλλος σφαλιάρες....
Λάθος...λάθος...λάθος...ο καλύτερος παίχτης πέρσι ήταν ο...Βασιλακόπουλος!!!Δες μόνο τα παιχνίδια στον 3ο και 5ο τελικό...ο Θανάσης κατέβηκε να βαρέσει και σφαλιάρες.....τα έχουν αυτά στον ΠΑΟ...άλλος κουμπούρια...άλλος σφαλιάρες....
Φιλε μην το κουραζεις - εμεις φεραμε τον καλυτερο Ευρωπαιο παικτη στην Πρωταθλητρια Ευρωπης, και εσεις ασχολειστε με το αν ο Baby Sofo εχασε κανενα κιλακι..,.
Τον οποιον δε θες κιολας>Πες το μου αυτο να αρχισω να σαβουριαζω σαν τον Σοφο..
Τον οποιον δε θες κιολας>Πες το μου αυτο να αρχισω να σαβουριαζω σαν τον Σοφο..
Άσε να δούμε και αυτούς που φέραμε.....Καλά, ρίξε εδώ μια ματιά ,
να δεις ποιούς "φέρνατε" και τελικά είναι αλλού και άσε τα πολλά λόγια, γιατί μόνο εκεί κερδίσατε, στην πολυλογία.
Καλά, ρίξε εδώ μια ματιά ,
να δεις ποιούς "φέρνατε" και τελικά είναι αλλού και άσε τα πολλά λόγια, γιατί μόνο εκεί κερδίσατε, στην πολυλογία.
τι να πω για Γιανακοπουλους...., ειμαι πορωμενος με το basket γενικοτερα, θα παω στα μισα παιχνιδια του ΠΑΟ στο ΟΑΚΑ, πηρα διαρκειας, φανατιζομαι κτλ αλλα η δικη μου η τρελα και ολονων ΔΕΝ συγκρινεται με τους κοντους, Δεν περιγραφονται απλα,.... ειναι οπαδοι στο τετραγωνο! :o ;)
Καθομαι και βλεπω ποσα παιρνει ο Ροναλντινιο.... ΠΟΣΑ? 7 εκ ευρω
Και ποσα παιρνει ο Σαρας μονο για τον πρωτο χρονο πανω απο 4.5 λενε...
Και λεω ο ανθρωπος, η barca και η τσελσι θα βγαλουν εσοδα >150 εκ ευρω εως και 200εκ ευρω. ενω στο μπασκετ ο ΠΑΟ θα βγαλει 6-10 (maximum!) εκ ευρω εσοδα :-
και ερωτω ,ειναι δυνατον??
Το ποδοσφαιρo των αμετρητων χορηγων,των διαρκειας, του CL??!!!
[size=15pt]Δηλαδη ποιον θα επαιρνε ο Παυλος αν ηταν ανεμεμιγμενος με την ποδοσφαιρικη οικονομια??????????????[/size] :o