MATURELOVERR
Μέλος
- Εγγρ.
- 22 Νοε 2005
- Μηνύματα
- 321
- Like
- 3
- Πόντοι
- 1
αδελφια,καλημερα!αυτο τον καιρο παιζω(εκτος απο το πουλι μου)το παραπανω παιχνιδι στο πλεϋ.εχω κολλησει σε μια αποστολη και θα ηθελα τη βοηθεια οπιου γνωριζει.μπηκα στα γνωστα σαιτ με λυσαρια αλλα λυση δεν βρηκα.μιλω για την αποστολη air aid του zero.που ανεβενεις στην ταρατσα και προσπαθεις να καταριψεις τηλεκατευθυνομενα αεροπλανακια.ρε μαγκες δεν υπαρχει κανενα κολπο να τα καταριψεις γιατι ειμαι πολυ σκραπας στο σημαδι.