Νέα

San Andreas ps2 ερώτηση

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα MATURELOVERR
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 7
  • Εμφανίσεις 1K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

MATURELOVERR

Μέλος
Εγγρ.
22 Νοε 2005
Μηνύματα
321
Like
3
Πόντοι
1
αδελφια,καλημερα!αυτο τον καιρο παιζω(εκτος απο το πουλι μου)το παραπανω παιχνιδι στο πλεϋ.εχω κολλησει σε μια αποστολη και θα ηθελα τη βοηθεια οπιου γνωριζει.μπηκα στα γνωστα σαιτ με λυσαρια αλλα λυση δεν βρηκα.μιλω για την αποστολη air aid  του zero.που ανεβενεις στην ταρατσα και προσπαθεις να καταριψεις τηλεκατευθυνομενα αεροπλανακια.ρε μαγκες δεν υπαρχει κανενα κολπο να τα καταριψεις γιατι ειμαι πολυ σκραπας στο σημαδι.
 

flyeron

Τιμημένος
Εγγρ.
20 Σεπ 2005
Μηνύματα
606
Κριτικές
1
Like
6
Πόντοι
6
Δεν υπάρχει! Και μένα μου είχε βγάλει την πίστη! Με τον καιρό θα το συνηθίσεις και θα το καταφέρεις. Το μόνο που μπορείς να έχεις κατά νου είναι ότι τα αεροπλάνα έρχονται πάντα από την ίδια κατεύθυνση και έτσι μπορείς να στρέφεις το πυροβόλο προς τα εκεί πριν εμφανιστούν. Είναι από τις δύσκολες αποστολές, αλλά, πίστεψε με, όχι η δυσκολότερη!
 

trelos sporos

Μέλος
Εγγρ.
14 Νοε 2005
Μηνύματα
635
Like
2
Πόντοι
6
Ρε παιδιά οι αποστολές του Zero δεν είναι απαραίτητο να γίνουν μην παιδεύεστε τζάμπα!
 

psaxnw(1)

Μέλος
Εγγρ.
11 Απρ 2006
Μηνύματα
4.769
Κριτικές
5
Like
53
Πόντοι
16
Σωστος ο σπορος ο τρελος..κι εγω χωρις να τις περασς το τερματισα..
 
OP
OP
M

MATURELOVERR

Μέλος
Εγγρ.
22 Νοε 2005
Μηνύματα
321
Like
3
Πόντοι
1
flyeron,τερματισα τις αποστολες του zero.η τελευταια με το ελικοπτερακι ηταν για μενα η πιο διασκεδαστικη στο παιχνιδι.προσπαθησα βεβαια 5-6 φορες ωσπου να καταλαβω τι παει που αλλα στο τελος τα καταφερα και 20-30 δευτερολεπτα πριν τελειωσει ο χρονος.απλα ηθελε πολυ γρηγορες κινησεις.
 

jimmye

Μέλος
Εγγρ.
6 Οκτ 2005
Μηνύματα
234
Like
1
Πόντοι
1
πρεπει να τα χτυπας μολις βγαινουν στον οριζοντα. παντως ειναι και παλι δυσκολη εγω ειχα παρατησει το παιχνιδι ενα μηνα για να ηρεμησω γιατι εχανα συνεχεια.
 

Cjgrove9

Μέλος
Εγγρ.
18 Δεκ 2006
Μηνύματα
78
Like
0
Πόντοι
0
Απλώς κοίτα με πια πορεία βγαίνουν συνέχεια (αριστερά η δεξιά) και κατεύθυνε το πολυβόλο προς τα εκεί.Εγώ έχασα μερικές φορές επίτηδες για να δω με πια κατευθύνση βγαίνουν ώστε να τα ρίχνω στα τυφλά γιατί ήξερα απο που θα έρθουν
 

atr7

Μέλος
Εγγρ.
25 Μαΐ 2007
Μηνύματα
222
Like
2
Πόντοι
1
Πρόκετε για την πλέον σπασαρχίδικη αποστολή στο παιχνίδι μπορεί να έχασα και 30 φορές και την επόμενη την πέρασα με τις 2. Αν είσαι αποφασισμένος να την περάσεις κάνε αυτό που λένε και οι άλλοι με το να μάθεις από που έρχονται τα αεροπλανάκια ή μάθε σημάδι. Κατά προτίμιση και τα 2.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom