Νέα

Σαλιαρίσματα μελών στα νήματα κοριτσιών

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα vetvet
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 51
  • Εμφανίσεις 5K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

vetvet

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2021
Μηνύματα
313
Like
1.488
Πόντοι
201
Μπορει καποιος να μου εξηγησει γιατι ορισμενοι σαλιαριζουν σαν 13χρονα στα νηματα των κοριτσιων ?

Τι ακριβως νομιζουν οτι κερδιζουν οταν σχολιαζουν σαν μπουφοι αν βαλει μια κοπελα π.χ φωτο και αρχιζουν τα "μουναρα μου", "βυζαρες μου μας καυλωσες" κλπ παπαρολογιες?
Να γαμησουν στο φρι ή με εκπτωση δεν παιζει ουτε με σφαιρες οποτε τι ?

Δε γινεται να ειμαι ο μοναδικος που το βρισκω γλιτσιαρικο και κριτζ που λεει και η πιτσιρικαρια.
Στειλτε ενα πριβε μνμ βρε μαλακες και πειτε οτι σας καυλωσει ειναι δυνατον να γραφετε αυτες τις αρλουμπες λες και δεν εχετε ξαναδει βυζι ή κωλο στη ζωη σας ?
 

aiolos.klima50

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιαν 2022
Μηνύματα
10.429
Like
87.740
Πόντοι
12.056
Για να γαμισουμε με ποίο λίγα λεφτά ...τι δεν καταλαβαίνεις....ένας μυστης με πολλές κριτικές και με κύρος στο μπου ...μπορεί να καθορίσει πολλά νήματα κορασίδων
 

gamawmetiskaltses

Μέγας
Εγγρ.
29 Μαΐ 2023
Μηνύματα
4.025
Like
19.680
Πόντοι
3.506
Για να γαμισουμε με ποίο λίγα λεφτά ...τι δεν καταλαβαίνεις....ένας μυστης με πολλές κριτικές και με κύρος στο μπου ...μπορεί να καθορίσει πολλά νήματα κορασίδων
Μύστη μου δεν ισχύει αυτό που λες εκτός αν η τύπισσα είναι τελειωμένη. Όσοι το έχουν προσπαθήσει, έχουν φάει καραμούζα εδώ μέσα από τα κορίτσια.
Για να μιλήσω για τον εαυτό μου, θα πω πως όταν σαλιαρίζω το κάνω έτσι για πλάκα! Χωρίς να προσβλέπω κάπου. Εξάλλου καμία κοπέλα δεν ξέρει ποιος είμαι. Αντί για το f/b ή το insta, περνάω το χρόνο μου εδώ. Από το να μαλώνω με άλλα μέλη για μαλακίες, καλύτερα σαλιάρισμα. "Όταν" γίνεται!!!
Όσο για τα πμ που λέει ο νηματοθέτης, εκεί φίλε δε γίνεται σαλιάρισμα!!! Εκεί έχει φτυάρι και χώμα!!!
 

papaphilips

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
26 Ιουλ 2018
Μηνύματα
25.190
Κριτικές
238
Like
62.044
Πόντοι
40.703
ένας μυστης με πολλές κριτικές και με κύρος στο μπου ...μπορεί να καθορίσει πολλά νήματα κορασίδων
σκεψου αυτες οι κριτικες και αυτο το κυρος, οπως λες, να ειναι και μουφα ομως εεε ???
τι... οχι ???
:2funny::2funny::2funny:
 

aiolos.klima50

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιαν 2022
Μηνύματα
10.429
Like
87.740
Πόντοι
12.056
Μύστη μου δεν ισχύει αυτό που λες εκτός αν η τύπισσα είναι τελειωμένη. Όσοι το έχουν προσπαθήσει, έχουν φάει καραμούζα εδώ μέσα από τα κορίτσια.
Για να μιλήσω για τον εαυτό μου, θα πω πως όταν σαλιαρίζω το κάνω έτσι για πλάκα! Χωρίς να προσβλέπω κάπου. Εξάλλου καμία κοπέλα δεν ξέρει ποιος είμαι. Αντί για το f/b ή το insta, περνάω το χρόνο μου εδώ. Από το να μαλώνω με άλλα μέλη για μαλακίες, καλύτερα σαλιάρισμα. "Όταν" γίνεται!!!
Όσο για τα πμ που λέει ο νηματοθέτης, εκεί φίλε δε γίνεται σαλιάρισμα!!! Εκεί έχει φτυάρι και χώμα!!!
Και εγώ για πλάκα ....και δεν έχω ούτε μια κριτική...αλλά ίσως κάποιοι να το κάνουν
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

σκεψου αυτες οι κριτικες και αυτο το κυρος, οπως λες, να ειναι και μουφα ομως εεε ???
τι... οχι ???
:2funny::2funny::2funny:
Ναι όπως τα λες ....μια άποψη είπα ίσως να γίνεται ίσως όχι ....η κορασίδες ξέρουν την απάντηση
 

Revlimit

Ανώτερος
Εγγρ.
9 Μαρ 2017
Μηνύματα
4.316
Κριτικές
14
Like
25.369
Πόντοι
6.896
Μπορει καποιος να μου εξηγησει γιατι ορισμενοι σαλιαριζουν σαν 13χρονα στα νηματα των κοριτσιων ?

Τι ακριβως νομιζουν οτι κερδιζουν οταν σχολιαζουν σαν μπουφοι αν βαλει μια κοπελα π.χ φωτο και αρχιζουν τα "μουναρα μου", "βυζαρες μου μας καυλωσες" κλπ παπαρολογιες?
Να γαμησουν στο φρι ή με εκπτωση δεν παιζει ουτε με σφαιρες οποτε τι ?

Δε γινεται να ειμαι ο μοναδικος που το βρισκω γλιτσιαρικο και κριτζ που λεει και η πιτσιρικαρια.
Στειλτε ενα πριβε μνμ βρε μαλακες και πειτε οτι σας καυλωσει ειναι δυνατον να γραφετε αυτες τις αρλουμπες λες και δεν εχετε ξαναδει βυζι ή κωλο στη ζωη σας ?
Ε δε το πιστευω συμβαινει αυτο εδω μεσα? :2funny::2funny:
 

RETRO

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Οκτ 2020
Μηνύματα
7.277
Like
20.549
Πόντοι
5.956
Μπορει καποιος να μου εξηγησει γιατι ορισμενοι σαλιαριζουν σαν 13χρονα στα νηματα των κοριτσιων ?

Τι ακριβως νομιζουν οτι κερδιζουν οταν σχολιαζουν σαν μπουφοι αν βαλει μια κοπελα π.χ φωτο και αρχιζουν τα "μουναρα μου", "βυζαρες μου μας καυλωσες" κλπ παπαρολογιες?
Να γαμησουν στο φρι ή με εκπτωση δεν παιζει ουτε με σφαιρες οποτε τι ?

Δε γινεται να ειμαι ο μοναδικος που το βρισκω γλιτσιαρικο και κριτζ που λεει και η πιτσιρικαρια.
Στειλτε ενα πριβε μνμ βρε μαλακες και πειτε οτι σας καυλωσει ειναι δυνατον να γραφετε αυτες τις αρλουμπες λες και δεν εχετε ξαναδει βυζι ή κωλο στη ζωη σας ?
τύπε ξεροχυνω με τούτο το σιχαμερό νήμα. φτάσε βαθιά μεχρι το κόκκαλο. κανε και ενα διαγωνισμό για το ποιο ειναι το νήμα μποτανας με το περισσοτερο σαλιο μεσα :wanker::wanker::wanker: ψηφίζω ελενα χατζη:tooth::tooth::tooth:
 

aiolos.klima50

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιαν 2022
Μηνύματα
10.429
Like
87.740
Πόντοι
12.056
Υπάρχει και η άλλη άποψη ...οι ποιο πολλοί εδώ μέσα έχουμε καλλιτεχνικο ενδιαφέρον και θαυμάζουμε τις φωτογραφίες....όχι επειδή είναι σχεδόν γυμνές η γυμνές ....από καλλιτεχνική άποψη κάνουμε σχόλια
 

papaphilips

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
26 Ιουλ 2018
Μηνύματα
25.190
Κριτικές
238
Like
62.044
Πόντοι
40.703
Ναι όπως τα λες ....μια άποψη είπα ίσως να γίνεται ίσως όχι ....η κορασίδες ξέρουν την απάντηση
οι κορασιδες ξερουν πααααρα πολλα (ασχετα αν δε μιλουν δημοσιως πλην απειλης) και ειναι λογικο για θεμα ασφαλειας τους πανω απ'ολα.
 
OP
OP
V

vetvet

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2021
Μηνύματα
313
Like
1.488
Πόντοι
201
τύπε ξεροχυνω με τούτο το σιχαμερό νήμα. φτάσε βαθιά μεχρι το κόκκαλο. κανε και ενα διαγωνισμό για το ποιο ειναι το νήμα μποτανας με το περισσοτερο σαλιο μεσα :wanker::wanker::wanker: ψηφίζω ελενα χατζη:tooth::tooth::tooth:

Εχω δει οριακα 4-5 νηματα δεν εχω κουραγιο να τσεκαρω περισσοτερα ανατριχιαζω με τις μαλακιες που γραφουν εκει μεσα.
 

papaphilips

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
26 Ιουλ 2018
Μηνύματα
25.190
Κριτικές
238
Like
62.044
Πόντοι
40.703

aiolos.klima50

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιαν 2022
Μηνύματα
10.429
Like
87.740
Πόντοι
12.056
Εχω δει οριακα 4-5 νηματα δεν εχω κουραγιο να τσεκαρω περισσοτερα ανατριχιαζω με τις μαλακιες που γραφουν εκει μεσα.
Όλοι έχουμε γράψει κάτι δε νήματα κορασίδων ίσως και εσύ...
 

stelda

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Απρ 2022
Μηνύματα
2.196
Like
13.180
Πόντοι
2.256
ói-nước-nước-bọt.gif
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: GRxx
Εγγρ.
4 Μαρ 2020
Μηνύματα
9.350
Κριτικές
11
Like
19.655
Πόντοι
3.846
Νηματοθέτη, εδώ με αποκάλεσε προμότορα συντοπίτης, προς τι ρωτάς :confused:
Πάντως λίγο - πολύ οι περισσότεροι έχουμε κατά καιρούς χαλβαδιάσει σαν περουβιανά φτυάρια και θιβετιανά κριάρια στα νήματα των κοριτσιών/γραφείων...
Κάπου το δικαιολογώ ως ένα σημείο, αλλά το πολύ το τάκα τάκα κάνει το παιδί αυνάνα με τις όποιες συνέπειες έχει αυτό.
 
OP
OP
V

vetvet

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2021
Μηνύματα
313
Like
1.488
Πόντοι
201
Όλοι έχουμε γράψει κάτι δε νήματα κορασίδων ίσως και εσύ...

Οπως βλεπεις εχω ελαχιστα μηνυματα και δεν εχω μπει ποτε στη διαδικασια να γραφω τετοιες πιπες.

Δεν με/μας κανει ανωτερους οσους δε σαλιαριζουμε στα νηματα των κοριτσιων απλα μου φαινεται το λιγοτερο αστειο αυτο που συμβαινει εκει μεσα.
 

Easy Rider

Ανώτερος
Εγγρ.
4 Νοε 2020
Μηνύματα
14.157
Κριτικές
15
Like
31.022
Πόντοι
7.046
Προμοτοριζειν μου μυριζειν.

Σε κάθε νήμα, αν το προσέξεις λίγο, συγκεκριμένα μέλη σαλιαριζουν και προμοταρουν συνεχώς, είτε στα μασάζ είτε ανεξάρτητες, γραφεία, κ.λ.π.
 

papaphilips

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
26 Ιουλ 2018
Μηνύματα
25.190
Κριτικές
238
Like
62.044
Πόντοι
40.703
Εχω δει οριακα 4-5 νηματα δεν εχω κουραγιο να τσεκαρω περισσοτερα ανατριχιαζω με τις μαλακιες που γραφουν εκει μεσα.
παιχτη τα ιδια γραφουν σε ολα τα γκομενοθρεντς... για να μην πας τσαμπα δηλαδη.
παει συννεφο η κοπυ-παστα, κανονικοι μεροκαματιαρηδες ναουμε.
ενας βεβαια δε, γραφει για καβλια αλλων μελων, αλλα μας ειπε οτι τρολαρει και οτι το κανει επιτηδες :2funny::2funny::2funny:
 

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom