Με αφορμη μια κουφη συναντηση μεταξυ του ζερο και του κινκυ ενα εχω να πω.....το τελευταιο καιρο οποτε παω σε στουντιο μπουρδελο η μασαζ και τυχει να πετυχω αλλα ατομα ενα μονο σκεφτομαι <ρε μπας να ειναι συναγωνιστης?>
οποτε πρεπει να καθιερωσουμε κωδικους μεταξυ μας γκρουπ δραστηριοτητες παρτυ κλπ...
τι λετε?????
οποτε πρεπει να καθιερωσουμε κωδικους μεταξυ μας γκρουπ δραστηριοτητες παρτυ κλπ...
τι λετε?????