Νέα

Ρολόι χειρός Tag Heur

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα shadow
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 25
  • Εμφανίσεις 3K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

shadow

Σπουδαίος
Εγγρ.
10 Νοε 2019
Μηνύματα
11.809
Κριτικές
1
Like
9.639
Πόντοι
2.456
Πωλείται Tag Heur Carrera αυτόματο χρονογράφος με τα χαρτιά του το κουτί του και σφραγίδα αγοράς από το κατάστημα στα νότια προάστια....δεν έχει φορεθεί ούτε 10 φορές είναι βιτρίνα υπεραριστο, το αγόρασα πάνω από 3000 ευρώ στα καταστήματα παίζει μέχρι και 3400 το δίνω μόνο 1600 ευρώ γιατί κάθεται και δεν το φοράω .
 

Συνημμένα

  • 03.jpg
    03.jpg
    37,1 KB · Εμφανίσεις: 160
  • IMG_20190707_101902.jpg
    IMG_20190707_101902.jpg
    520,5 KB · Εμφανίσεις: 160
  • IMG_20190707_101944 (2).jpg
    IMG_20190707_101944 (2).jpg
    1 MB · Εμφανίσεις: 148
  • IMG_20190707_102003.jpg
    IMG_20190707_102003.jpg
    399,3 KB · Εμφανίσεις: 145
  • IMG_20190707_102103.jpg
    IMG_20190707_102103.jpg
    227,9 KB · Εμφανίσεις: 158
Τελευταία τροποποίηση:

RETRO

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Οκτ 2020
Μηνύματα
7.277
Like
20.549
Πόντοι
5.956
Πωλείται Tag Heur Carrera αυτόματο χρονογράφος με τα χαρτιά του το κουτί του και σφραγίδα αγοράς από το κατάστημα στα νότια προάστια....δεν έχει φορέσει ούτε 10 φορές είναι βιτρίνα υπεραριστο, το αγόρασα πάνω από 3000 ευρώ στα καταστήματα παίζει μέχρι και 3400 το δίνω μόνο 1600 ευρώ γιατί κάθεται και δεν το φοράω .
τύπε δειξε μεγαλόψυχος και καντο δωρο στο κολλητάρι σου ως αποζημίωση για ψυχική οδύνη που του προκάλεσαν τα απανωτά ποστ :wanker::wanker::wanker:
 

steath

Μέλος
Εγγρ.
2 Ιουν 2017
Μηνύματα
231
Κριτικές
1
Like
620
Πόντοι
81
Παιζουν ωραίες ρέπλικες με 350 ευρω που ουτε ωρολογοποιος δεν τις πιάνει..... αν ειναι αυθεντικο καλη τιμή το δίνεις.
 

cretan336

Σπουδαίος
Εγγρ.
10 Ιουλ 2020
Μηνύματα
6.151
Like
5.585
Πόντοι
2.356
Μου αρέσει αλλά γράφει πάνω automatic και ουχι quartz.
Δόσεις δέχεστε????????????????????:2funny::2funny::2funny:

Ωραίο είναι πάντως, καλοφόρετο σε όποιον το πάρει.
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.387
Κριτικές
207
Like
67.112
Πόντοι
48.917
Αυτά θα βλέπει ο @Annapurna κ θα μας σνομπαρει ακόμα περισσότερο:confused:
 

968

Σεβαστός
Εγγρ.
17 Φεβ 2018
Μηνύματα
1.754
Like
8.403
Πόντοι
1.056

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
τύπε δειξε μεγαλόψυχος και καντο δωρο στο κολλητάρι σου ως αποζημίωση για ψυχική οδύνη που του προκάλεσαν τα απανωτά ποστ :wanker::wanker::wanker:
του το ειχε ετοιμάσει για δωρο σχεσης/αρραβώνα αλλα τον εκραξε ο αλλος και τωρα το δινει πιτ-παρα απο την στεναχώρια του ..
Θα βάψει και τις κουρτίνες στο χρώμα που μισει ο μισθωτος :coffee:

ρε τι τραβαμε εδω μέσα :coffee:
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.909
Κριτικές
31
Like
15.859
Πόντοι
7.265
ρε μαλακιες τι ειναι αυτο το νεο stories?
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

 

ZoReN

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2013
Μηνύματα
6.147
Κριτικές
8
Like
3.862
Πόντοι
506
Εμείς παρακαλάμε για ένα τέτοιο ρολόι και εσείς που τα έχετε δεν τα φοράτε
 

CaptainK

Μέγας
Εγγρ.
15 Νοε 2021
Μηνύματα
3.870
Κριτικές
3
Like
14.921
Πόντοι
3.786
Πωλείται Tag Heur Carrera αυτόματο χρονογράφος με τα χαρτιά του το κουτί του και σφραγίδα αγοράς από το κατάστημα στα νότια προάστια....δεν έχει φορεθεί ούτε 10 φορές είναι βιτρίνα υπεραριστο, το αγόρασα πάνω από 3000 ευρώ στα καταστήματα παίζει μέχρι και 3400 το δίνω μόνο 1600 ευρώ γιατί κάθεται και δεν το φοράω .
Δεν πιστεύω να στο πούλησε κανένας Αρχιμανδρίτης από το Φανάρι, ε;
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.428
Κριτικές
42
Like
49.847
Πόντοι
28.246
ρε μαλακιες τι ειναι αυτο το νεο stories?
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Οπως και στο ινσταγκραμ που ανεβαζουν ποτε ξυπνησανε, τι καφε ηπιαν, που εφαγαν, ποτε εκλασαν.

Εδω θα ανεβαζουν ποτε μιλησαν με την πουτανα, τον χρονο αναμονης τους στο χοτελ και τετοιες μαλακιες.
 
OP
OP
shadow

shadow

Σπουδαίος
Εγγρ.
10 Νοε 2019
Μηνύματα
11.809
Κριτικές
1
Like
9.639
Πόντοι
2.456
επειδή έχω πάρει κάποια π.μ το γραφώ εδώ δημοσιά το ρολοι πουλιέται στην τιμή που εχω γράψει
 

fistikoulis

Σπουδαίος
Εγγρ.
23 Σεπ 2008
Μηνύματα
223
Κριτικές
42
Like
2.162
Πόντοι
2.471
Αν ειναι αυθεντικο και σε τοσο καλη κατασταση πουλατο σε καταστημα και θα παρεις και καλυτερη τιμη,
Ο κοσμος ειναι δυσπιστος και καλα κανει να αγοραζει απο ιδιωτες ακριβα ειδη οταν κυκλοφορουν οπος γραψανε παραπανω τοσες ρεπλικες που και οι ειδικοι δυσκολα αναγνωριζουν.
Αν θες στιλε πμ να σου πω και που να απευθυνθεις
 

aiolos.klima50

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιαν 2022
Μηνύματα
10.405
Like
86.776
Πόντοι
12.056
Μπορείς να κάνεις συμφωνία με κάποιος κορασίδα ....πχ με 10 πηδήματα στο δίνω ...η με 8 πηδήματα και δύο παρτούζες ...παρτουζα θα πάρεις μύστη από εδώ που θα σου δώσει τα μισά λεφτά από ότι θα έδινε μόνος ...για παρτουζα ...ουρα θα γίνει
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
Μπορείς να κάνεις συμφωνία με κάποιος κορασίδα ....πχ με 10 πηδήματα στο δίνω ...η με 8 πηδήματα και δύο παρτούζες ...παρτουζα θα πάρεις μύστη από εδώ που θα σου δώσει τα μισά λεφτά από ότι θα έδινε μόνος ...για παρτουζα ...ουρα θα γίνει
το εχει προσπαθησει με τυπο απο εδω μεσα και δεν του βγηκε μαν ..
ισως να μην ειχε το καταλληλο ριχτάρι :coffee:
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom