Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
πολυ ομορφο και κυριλε!!Εχει αρωμα απο IWCΕγώ πάλι αγόρασα το παρακάτω
και είναι τόσο ωραίο όσο φαίνεται στις φωτο![]()
Model: 649 7541 70 64 RSΛίγο ψάξιμο και το βρήκα ...
Είναι Oris τελικά και όχι Ori ...
Ο γιατρός φόραγε αυτό 3.350.000$ ... γιαυτό χρεώνει 40€ την επίσκεψη χωρίς απόδειξη ...
Τι λένε σα μηχανισμός ? κανα μαγαζί που να τα έχει στην αθήνα ?
στην φετινη basel πριν μερικες μερες τι νεα?Κι όχι μόνο ποιότητα, ιστορία, κύρος + σεβασμό στον χώρο της υψηλής ωρολογοποιίας...
π.χ. φέτος στην έκθεση της Βασιλείας παρουσίασε αυτό το υπέροχο κομψοτέχνημα
στην φετινη basel πριν μερικες μερες, τι νεα?
πολυ ωραιο αυτο το ΩΜΕGA φιλε ντουρασελ, οντως συλλεκτικο κομματι με αφορμη την ολυμπιαδα του πεκινου. Το δοκιμασα το καλοκαιρι σε μαγαζι στη μυκονο αλλα βεβαια δεν κοιτουσα για κατι τοσο ακριβο, ηθελα ενα πιο απλο για παραλια και σπορ. Τελικα πηρα ενα hamilton χ-wind αυτοματο απο γκοφα και εμεινα αρκετα ευχαριστημενος.
Θα ηθελα να σε ρωτησω αν ξερεις κανενα site μαγαζιου η αποθηκης στη νεα υορκη για να δω τιμες ενοψει επικειμενης επισκεψης μου. Φυσικα οπως καταλαβαινεις θα ψωνισω δια ζωσης και οχι μεσω παραγγελιας απο ιντερνετ. Ευχαριστω.
έχω βαρεθεί το suunto μου και σκέφτομαι να το πουλήσω
Ποιό μοντέλο έχεις κ πόσο το δίνεις?
Μπορείς να βάλεις κι εδώ μια αγγελία...
suunto vector με το κουτί του,χρώμα μάυρο με χακί γύρω στα 220 το δίνω
;)καλησπερα!duraccel επειδη σε βλεπω πολυ ενημερωμενο στο θεμα τον ωρολογιων θgraphα ηθελα να μου πεις την γνωμη σου για ενα ulysse nardin to blue seal maxi marine chronograph.ειναι συλεκτικο σε 1846 τεμ.8ελω γνωμη και προτεινομενη τιμη.ευχαριστω πολυ!