Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Αδερφε μου λαπλας τωρα ειδα το μηνυμα σου αλλα δυστηχως ρε φιλε δεν καταφερα να ακουσω σχεδον καθολου ερα αυτες τις μερες γαμησε τα..ακουσα μονο οταν πρωτο εσκασε η βομβα...φανταζομαι τι θα λεγαν ομως...Πραγματικά ειναι ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΟ το πώς πάνε να πλασάρουν το θέμα οι ΓΑΒΡΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΚΑΦΡΟΙ..
Το τι λένε απο το μεσημέρι δεν περιγράφετε..Πες ρε φίλε ψαχνωτρανς αν ακούς ΕΡΑ,πες τι λένε οι κουφάλες..
Απο το μεσημέρι ερα,αντ1,σκαι και σπορ φμ και ΚΥΡΙΩΣ οι γαβροδημοσιογράφοι λένε απιτευτα πράγματα πχ ΤΟΝ ΕΚΑΝΕ ΑΝΘΡΩΠΟ ΤΟΝ ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΟ ΠΑΙΚΤΗ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΚΟΚΚΑΛΗΣ κλπ
ΔΥΣΩΔΙΑ,ΛΕΡΕΣ,ΣΙΧΑΜΑΤΑ...
Μεγάλε,μας άφησες-πιστεύω όλους-Αφωνους!!!συμφωνούμε απόλυτα(έχω την εντύπωση πως αυτό ισχύει και για το....95-96% όσων ασχολούνται με την μπάλα)ΑΠΟ ΤΑ 11 ΒΗΜΑΤΑ
Για να μιλήσω λίγο και 'γώ. Από την αρχή σας διευκρινίζω πώς είμαι γέννημα-θρέμμα Πειραιώτης και γέννημα-θρέμμα οπαδός του Ολυμπιακού.
ΒΗΜΑ 1ο. Ο Ριβάλντο είναι ο καλύτερος ποδοσφαιριστής που έχει αγωνιστεί ποτέ στο ελληνικό πρωτάθλημα.
ΒΗΜΑ 2ο. Ήρθε σε προχωρημένη ηλικία στη χώρα μας. Αλλά ας μη γελιόμαστε. Είναι τέτοια η ποιότητα του Ολυμπιακού και του ελληνικού πρωταθλήματος, που ο Ριβάλντο θα μπορούσε να παίζει σε ανταγωνιστικό επίπεδο για άλλο ένα, ίσως και δύο ακόμη χρόνια.
ΒΗΜΑ 3ο.Ως συνέχεια του προηγούμενου. Ακόμη και στα 37 του ο Ριβάλντο θα μπορούσε να βάζει δέκα με δεκαπέντε γκόλ, καθοριστικής σημασίας για τη συγκομιδή βαθμών στο πρωτάθλημα, ενώ, με την προσωπικότητά του καιτην ακτινοβολία του θα έδινε ποιότητα και αυτοπεποίθηση σε όλη την ενδεκάδα. Επιπλέον, θα αποτελούσε σημείο αναφοράς και πόλο θαυμασμού για όλους τους λογικούς φιλάθλους και κυρίως για τα νέα παιδιά που ασχολούνται με το ποδόσφαιρο.
ΒΗΜΑ 4ο. Οποιοσδήποτε εχέφρων άνθρωπος θα εξαντλούσε όλα τα περιθώρια ούτως ώστε αυτός ο μεγάλος παίκτης, αλλά κυρίως, αυτός ο φτωχός κάποτε και αγράμματος ακόμη άνθρωπος που 'χει όμως χαρακτήρα, ψυχή και μεγαλοσύνη, να έμενε για πάντα στη χώρα μας: ως τεχνικός συμβουλος, ως αρχηγός ακαδημίας κ.α.
ΒΗΜΑ 5ο. Ο Κόκκαλης δεν τον έφερε στον Ολυμπιακό γιατί αγαπά την ομάδα και εμάς τους μαλάκες. Τον έφερεγια να δημιουργήσει τρέλα στον κόσμο του Ολυμπιακού. Για να πουλήσει διαρκείας στο νεόδμητο "Γεώργιος Καραϊσκάκης". Για να γραφτούν μέλη. Για να διαπραγματευτεί τηλεοπτικά δικαιώματα. Για να πουλήσει φανέλες η μπουτίκ. Για να φανατίσει ως "η προεδράρα που δε φείδεται εξόδων" τη στρατιά των ανεγκέφαλων, ούτως ώστε να αποτελέσει την πραιτωριανή του φρουρά που θα προκαλούσε κοινωνικό χάος εάν και εφόσον (λέμε τώρα) η Δικαιοσύνη ασχολείτο ποτέ σοβαρά με την περίπτωσή του. Εδώ, μία σημείωση. Η τσιμπίδα της Δικαιοσύνης έχει αφήσει για τα καλά το πέτο του Σώκρατες, εξ ου και εκείνος γράφει εμφανώς στα αρχίδια του τον κόσμο.
ΒΗΜΑ 6ο. Με ανοικτό το ζήτημα της αγωνιστικής ανανέωσης είναι λογικό ότι δεν ήταν δυνατό να μείνουν στην ομάδα όλοι οι μεγάλοι σε ηλικάι παίκτες. Αλλά μεταξύ των Ριβάλντο, Τζώρτζεβιτς, Νικοπολίδη, κάθε άνθρωπος που γνωρίζει ελάχιστα από ποδόσφαιρο, θα ξεφορτωνόταν πρώτα το συμβόλαιο του Νικοπολίδη που τρώει πια τα γκολ όρθιος και δε λέει να σηκωθεί και να αποσυρθεί αξιοπρεπώς και στη συνέχεια, το συμβόλαιο οτου Τζώρτζεβιτς.
ΒΗΜΑ 7ο. Για τον τελευταίο. Ότι είναι λαμόγιο και λακές δε χρειάζονται σχόλια. Μιλά η συμπεριφορά του. Θα μπορούσε, αν είχε τσίπα πάνω του, να μην πάρει καν θέση στο ζήτημα που προέκυψε. Σε σχέση μετο αγωνιστικό σκέλος, έχει ξοφλήσει. Έπαιξε για χρόνια καλή μπάλα στον Ολυμπιακό -είναι γεγονός. Υπερβάλλουν βέβαια όποιοι τον παρουσιάζουν ως παίκτη παγκόσμιας κλάσης. Αν είχε τέτοια ποιότητα, θα είχε επιδιώξει και καταφέρει να παίξει σε πιο ανταγωνιστικά πρωταθλήματα. Αλλά σε ανταγωνιστικά πρωταθλήματα δεν ψάχνουν, βλέπετε, για δεινούς καπνιστές, τρανούς κλικαδόρους και λακέδες, που συμβαίνει απλά να είναι πολύ καλοί παίκτες -και τίποτα παραπάνω απ' αυτό, μην τρελαθούμε κιόλας!
ΒΗΜΑ 8ο. Μεταξύ των τριών, προτεραιότητα έπρεπε να δοθεί στο συμβόλαιο του Ριβάλντο λοιπόν. Σκεπτόμενος επιχειρηματικά, πρέπει να ξεκαθαρίσω ότι ήταν λογικό να του προταθεί μείωση των αποδοχών του. Αυτό, όμως, έπρεπε να γίνει έγκαιρα και σοβαρά. Και να μην περιπαίζεται σαν παιδάκι, ή σαν αμελητέα παρουσία ως παίκτης και ως άνθρωπος ο Ριβάλντο.
ΒΗΜΑ 9ο. Με τη μεταχείριση του Ριβάλντο, ο Κόκκαλης έδειξε απλά την ποιότητα του χαρακτήρα και το είδος της προσωπικότητάς του. Που ήταν ήδη γνωστά δηλαδή, σε πολλούς από εμάς.
ΒΗΜΑ 10ο. Μην γελιέστε ότι θα κάνει επανορθωτικές κινήσεις ο Κόκκαλης προκειμένου να κάνει τον Ολυμπιακό μεγάλο και τρανό μετά την αποπομπή του Ριβάλντο. Κατ' αρχήν με προπονητή κάποιον άνθρωπο που όχι μόνο σοβαρός, αλλά ούτε καν προπονητής δεν είναι, δε μπορούν να γίνουν και πολλά πράγματα. Από πότε έγινε δηλαδή προπονητής ο κος. Τάκης; Προπονητής, όσο και αν προσωπικά δεν τον πήγαινα, ήταν ο Σόλιντ. Γι' αυτό δεν έκλεισε δεύτερο χρόνο στον Ολυμπιακό. Προπονητές, πέρα από καταξιωμένα ονόματα όπως ο Φερέρ, είναι και οι Λίνεν, Μάουρερ κ.α. Αλλά όχι και προπονητής ο κος. Τάκης βρε αδέρφια. Από πότε δηλαδή;
ΒΗΜΑ 11ο. Μου αρέσει που κρίνεται ο Κόκκαλης από την αφερεγγυότητα και την επιπολαιότητά του περί τα αμιγώς αγωνιστικά, είτε αυτά είναι η πρόσληψη κάποιου προπονητή σαν τον κο. Τάκη, είτε είναι η αποπομπή ενός σταρ όπως ο Ριβάλντο. Και έχουν μείνει απαρατήρητα και ασχολίαστα, για πολλά-πολλά χρόνια, ένα σωρό άλλα σημαντικά ζητήματα. Όπως για παράδειγμα...
α- Ότι αντιπρόεδρος του Ολυμπιακού και διευθύνων σύμβουλος για την ακρίβεια είναι εδώ και χρόνια ένας γνωστός απατεώνας, υπόδικος. Προσέξτε. Δεν πήρε ως manager κάποιο αναγνωρισμένο και καταξιωμένο στέλεχος από την Ελεύθερη Αγορά, αλλά τον κο. Γιώργο Λούβαρη. Αυτό και μόνο θα 'πρεπε να δίνει σαφέστατο το στίγμα των προθέσεων και των στοχεύσεων του Κόκκαλη.
β.- Ότι διοικητικό παράγοντα έχει βάλει αυτό τον αντιεμπορικό, αμμόρφωτο ντολμά με το ροζ πουκάμισο (μόνιμο πάνω του) που ακούει στο όνομα Κούλης Δουρέκας.
γ.- Ότι αρχηγό έχει βάλει τον κυρ Σάββα Θεοδωρίδη.
δ.- Ότι υπεύθυνο για την έξωθεν μαρτυρία, για τον Τομέα Επικοινωνίας δηλαδή στον οποίο, ανέκαθεν έπασχε η ομάδα, τον κο. Μώραλη!!!
Λούβαρης, Δουρέκας, Θεοδωρίδης, Μώραλης, κος. Τάκης. Αυτοί είναι οι συνεργάτες που ταιριάζουν σε έναν άνθρωπο σαν τον Κόκκαλη. Αυτό είναι χθές, σήμερα και δυστυχώς και αύριο, ο Ολυμπιακός.
Εγω σαν απλος φιλαθλος αντιπαλης ομαδας τον εβλεπα να βαζει γκολ και να φτιαχνει ευκαιριες και τον εβριζα .Ελεγα τον παλιοβραζιλιανο το καπι ποτε θα γερασει ναβγει στην συνταξη αλλα αυτος συνεχιζε και επεζε πολυ καλυτερα απο πολυ νεωτερους του.Ειδα προχτες την συνεντευξη του και καταλαβα οτι εκτος απο πολυ καλος παικτης ειναι και ΑΝΘΡΩΠΟΣ και ενω συνηθως για να βγαλω συμπερασμα θελω να ακουω και την αντιθετη πλευρα τωρα νομιζω οτι δεν χρειαζεται. Ντροπη σε οποιον ειναι υπευθυνος για αυτο το φερσιμο .Τιποτε αλλο.
Φιλε dark, αν και γαυρος , εχεις απολυτο δικιο σ αυτα που επισημαινεις.Ο τροπος που ο Κοκκαλης χειριστηκε το θεμα Ριμπο, ηταν ο απολυτος εξευτελισμος για ενα συλλογο που θελει να ειναι ΜΕΓΑΛΟΣ σε ολα αλλα και απεναντι σε ενα παικτη της εμβελειας και της φημης του Ριμπο.Τι να πω, κοντευω να σκασω απο την στενοχωρεια μου και για 1η φορα στα 10χρονια τιτλων Πρωταθληματων, δεν μπορεσα να χαρω την επιτυχια μας....Τώρα πραγματικά χωρίς να θέλω να σας πικάρω.Είστε ευχαριστημένοι με την συμπεριφορά του Κόκκαλη απέναντι στον Ρίμπο;γιατί ακούγοντας την συνέντευξή του,έμεινα άφωνος.Αν ΙΣΧΥΟΥΝ τα όσα είπε,είναι μεγάλο ξεμπρόστιασμα του Κόκκαλη,που χρήζει κάποιου περαιτέρω σχολιασμού από εσάς.
Επαναλαμβάνω ποστάρω χωρίς να θέλω να πλακωθούμε.Αν θέλετε ,απαντάτε.
πολυ σωστα εκανε ο ριμπο ΑΝ ειναι αληθεια ολα οσα λεει.
ΑΛΛΑ ρε ριμπο,παραμονη της φιεστας ολα αυτα?και να πω και κατι το οποιο κανεις δεν σχολιασε??
βρε ριμπο,ναι εισαι ο απολυτος σουπερ σταρ,σε γουσταρω με τρελα,αλλα στα 35+ δεν ειναι λογικο να δεχτεις καποια μειωση στο συμβολαιο σου...???
οταν λεμε μειωση δεν εννοουμε φυσικα 50% οπως ειπε ο λουβαρης...