Νέα

Ψυχολογικό Τραύμα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Jim2696
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 29
  • Εμφανίσεις 5K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

rodriguez96

Ανώτατος
Εγγρ.
5 Δεκ 2017
Μηνύματα
16.687
Κριτικές
32
Like
47.745
Πόντοι
19.321
:coffee:

Διάβασα όλες τις επιστημονικές απόψεις, αλλά δεν αναφέρθηκε το πιο απλό:
Δεν δίνεις αληθινά στοιχεία
και άμα γίνει στραβή με το ακα εξαφανιζόλ :badair:
 
OP
OP
J

Jim2696

Μέλος
Εγγρ.
7 Ιαν 2024
Μηνύματα
191
Like
562
Πόντοι
81
Να είστε καλά παιδιά
 

j_thess

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
30 Αυγ 2023
Μηνύματα
883
Like
1.385
Πόντοι
206
Χαιρετώ τα μέλη! Είμαι 28 χρόνων και θα ήθελα την γνώμη σας σε κάτι. Πριν 5 χρόνια που ημουν 23 είχα μια κοπέλα με την οποία το κάναμε χωρίς προφυλακτικό. Τότε λόγω ηλικίας δεν είχα την αίσθηση του κινδύνου. Εν τελεί χωρίσαμε και όλα καλά. Από τότε με οποία έχω πάει βάζω πάντα. Το θέμα είναι ότι πριν από ένα χρόνο πήγα με μια με την οποία έβαλα προφυλακτικό κανονικά αλλά η τυπισα είχε καθυστέρηση και με είχε φρικαρει. Έλεγα πως είναι δυνατόν με προφυλακτικό και χωρίς να τελειώσω μέσα να μείνει η άλλη έγκυος . Εν τελεί της ήρθε και μου είπε ότι είχε καθυστέρηση για άλλους λόγους. Από τότε παιδιά μου έχει μείνει ψυχολογικό και με οποία πηγαίνω είμαι σφιγμένος και δεν το ευχαριστιέμαι και όταν βάζω προφυλακτικό. Δεν ξέρω πως να το ξεπεράσω ..
Μια ζωη απο δω και μπρος με καποτα θα γαμας, κοίτα να το συνηθίσεις. Ειναι δυσκολο στην αρχη, παιρνει πάνω απο 6 μήνες για να στρώσεις αλλα μετα ολα καλα. Βοηθαει αν εχεις την ιδια γκομενα ωστε να γαμας το ιδιο μουνι ξανα και ξανα μεχρι να εξοικιωθεις μαζι της και να φυγει το αγχος.
Στα 28 βεβαια πρεπει να σπας καρυδια με το καβλι, ισως να αρχιζουν να χαλανε οι καβλες σου σιγα σιγα.
Καπότα πάντα και χύσιμο έξω, γιατι καμια φορα σπαει.

Το αληθινο σου προβλημα ειναι ομως οτι καποια στιγμη στη ζωη σου (που δεν το εύχομαι) ΘΑ βγει καποια και θα σου φορτωσει παιδι.
Ξερεις οτι φορουσες καποτα, ξερεις οτι εχυσες εξω, ξερεις οτι τα ξερει κι αυτη. Απο θρασος θα σου πει μαλακίες, νομος. Του τυπου μπορεί να ειχε μια μικρη τρυπίτσα που να μην την είδες. Ξέρουμε όλοι οτι αυτο δεν ισχυει, η καποτα οταν σπαει σπαει δεν γινεται να εχει μικρη τρυπα.
Απο αυτο πρεπει να ψαχνεις πως να προστατευτεις.

Υπόψιν, εκει στην ηλικία σου που εισαι τωρα ειναι που σιγα σιγα ολες θελουν παιδι, οπότε ο κίνδυνος πλησιάζει.
 

Mishathebear

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
29 Ιουλ 2024
Μηνύματα
301
Κριτικές
6
Like
890
Πόντοι
361
Το πρόβλημα σου είναι μάλλον οτι έχεις κάνει περιτομή και δυσκολεύεσαι με προφυλακτικό. Τραβα μερικές μαλακιες με καποτα να συνηθίσεις και κάνε προκαταρκτικα με την γκόμενά ώστε να καυλώσει και να μπαινεις εύκολα. Δοκίμασε στάσεις εύκολες και που πιέζονται οι όρχεις σου. όπως πισωκολλητο και μετά να τις ρίχνεις στο κρεβάτι να ακουμπάνε με την κοιλια και να έχεις μεγαλύτερη διείσδυση ή στο ιεραποστολικό να τις γυρνάς πλάγια.

Οσο για τον φόβο εγκυμοσύνης μν τρελαινεσαι. Έχουν 1002 προβλήματα πλέον οι κοπελες και έχουν καθυστέρηση και άλλα θέματα. Δεν μένουν εύκολα εγκυες. Το προφυλακτικό πλέον είναι για να προφυλάσσει από άλλες αρρώστιες όχι μόνο από εγκυμοσύνες.
 

DRMG

Μέγας
Εγγρ.
9 Δεκ 2009
Μηνύματα
606
Κριτικές
16
Like
2.326
Πόντοι
4.425
Δεν ξέρω πως να το ξεπεράσω ..
Καλησπέρα σας. Θα ήθελα να σας προτείνω το εξής. Να επιχειρήσετε να εξορθολογίσετε ποιος ακριβώς είναι ο πυρήνας της φοβίας. Φοβάστε μήπως και η νέα σας σύντροφος έχει αστάθεια κύκλου; Αν πρόκειται για αυτό, δεν μπορείτε να κάνετε κάτι.
Φοβάστε μια εγκυμοσύνη; Αν πρόκειται για αυτό, χρησιμοποιείτε μέτρα προστασίας, τα οποία ούτως ή άλλως καλό είναι να χρησιμοποιούνται.
Με εκτίμηση.
 

goustarwnaxunw

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Αυγ 2019
Μηνύματα
1.222
Like
4.276
Πόντοι
456
ξεκινα να γαμας αντρικα κωλομουνα

περα απο την πλακα ομως, εαν γαμας με προφυλακτικο, και τραβιεσαι κιολας, ε αμα κανεις παιδι, το ηθελε ο Θεος ο ιδιος (βεβαια θα κανεις και ενα τεστ DNA καλου-κακου)
 

Σαλονικιος

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Φεβ 2023
Μηνύματα
1.348
Like
2.932
Πόντοι
456
Χαιρετώ τα μέλη! Είμαι 28 χρόνων και θα ήθελα την γνώμη σας σε κάτι. Πριν 5 χρόνια που ημουν 23 είχα μια κοπέλα με την οποία το κάναμε χωρίς προφυλακτικό. Τότε λόγω ηλικίας δεν είχα την αίσθηση του κινδύνου. Εν τελεί χωρίσαμε και όλα καλά. Από τότε με οποία έχω πάει βάζω πάντα. Το θέμα είναι ότι πριν από ένα χρόνο πήγα με μια με την οποία έβαλα προφυλακτικό κανονικά αλλά η τυπισα είχε καθυστέρηση και με είχε φρικαρει. Έλεγα πως είναι δυνατόν με προφυλακτικό και χωρίς να τελειώσω μέσα να μείνει η άλλη έγκυος . Εν τελεί της ήρθε και μου είπε ότι είχε καθυστέρηση για άλλους λόγους. Από τότε παιδιά μου έχει μείνει ψυχολογικό και με οποία πηγαίνω είμαι σφιγμένος και δεν το ευχαριστιέμαι και όταν βάζω προφυλακτικό. Δεν ξέρω πως να το ξεπεράσω ..
Παίξε μαλάξεις με κάποτα και μετά παίξε μαλακια με το χέρι που χρησιμοποιείς λιγότερο χωρίς καποτα . Για να βλέπεις διαφορά και έτσι κάπως θα βρεις την τετραγωνική ρίζα του γιατί δεν καυλωνεις .
Και έλυσες την εξίσωση
 

ggthd

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
30 Οκτ 2010
Μηνύματα
2.330
Like
1.992
Πόντοι
216
ξεκινα να γαμας αντρικα κωλομουνα

περα απο την πλακα ομως, εαν γαμας με προφυλακτικο, και τραβιεσαι κιολας, ε αμα κανεις παιδι, το ηθελε ο Θεος ο ιδιος (βεβαια θα κανεις και ενα τεστ DNA καλου-κακου)
Τύπε του τρυπάνε τα γκομενέτα τις καπότες είναι μόδα τώρα με τα πιαστράκια που βάζουν στα μαλλιά και αυτός δεν παίρνει μυρωδιά :confused:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom