θιαι τει κανοις?![]()
Mε Παθιαρη και Παπαγιωργη σε καυλες, τι να κανω ? Απολαμβανω..

Αυτα..
θιαι τει κανοις?![]()

Mε Παθιαρη και Παπαγιωργη σε καυλες, τι να κανω ? Απολαμβανω..![]()
Αυτα..

που κατάντησες θείο(γουόλκοτ)!να απολαμβάνειες παθοβάσειες συνομιλίαι αντί να φραπεδιάζεσαι(παθητικό ρήμα του φραπέω-ω)από κόρες του άργυλου σωλήνα με τις προσμίξεις ορείχαλκου!

Aααα..Και για να μην ξεχνιωμαστε..
F R E E M A C & PaPa GIORGI..
Αυτα..
πώ πώ μας κούρασες με αυτά τα free to go σου.

AC /DCτι παροχο να βαλω?![]()
Του γαμησατε την μανα για ποστ....άλλαξα τον τίτλο στο θρεντ, νομίζω ότι είναι πιο σωστός έτσι![]()

ειδες για να σαι μάλαξ ????Του γαμησατε την μανα για ποστ....![]()
![]()
![]()
γιατι ρωτας ? τσίμπησες ??giorgospapa, για μενα μιλάς τώρα ή περια[size=30pt]φ[/size]τολογείς παλι??
ναι.Να πω κι'άλλα να καλύψω το κενό σου????