Νέα

Πρόβλημα με login "No submission data found"

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Freddo Espresso
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 73
  • Εμφανίσεις 4K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Ημεδαπος

Σπουδαίος
Εγγρ.
14 Σεπ 2017
Μηνύματα
982
Κριτικές
35
Like
7.981
Πόντοι
3.436
Κ σε εμένα αυτό κανει αλλά μόνο από wifi, από τα δεδομένα μπαίνει κανονικά.
 

Ο ΑΡΕΙΑΝΟΣ

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
20 Οκτ 2010
Μηνύματα
7.667
Κριτικές
134
Like
24.946
Πόντοι
30.605

james034

Ανώτατος
Εγγρ.
24 Σεπ 2007
Μηνύματα
8.641
Κριτικές
24
Like
46.254
Πόντοι
14.095
Δεν ξέρω αν το έχει παρατηρήσει άλλος αλλά εδώ και λίγες μέρες, αν μπεις στο προφίλ κάποιου, το κάνει κανονικά…ΟΜΩΣ…!!!

Αν πατήσεις να δεις τις κριτικές του, σου εμφανίζει άλλου μέλους τις κριτικές! Χαχα… τρελό (γέλιο)!

Αυτά…
 

Polybius

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Μαρ 2023
Μηνύματα
17
Κριτικές
5
Like
236
Πόντοι
280
Το ίδιο συνέβη και σε εμένα και επειδή είναι καινούργιος ο λογαριασμός νόμιζα ότι είχε σκαλώσει μόνο σε εμένα.
 

captain 69

Μέγας
Εγγρ.
24 Αυγ 2015
Μηνύματα
5.030
Κριτικές
2
Like
20.207
Πόντοι
3.556
Κανενα προβλημα σε Brave, Librewolf και Kiwi.
 

Kalogero

Σεβαστός
Εγγρ.
27 Δεκ 2020
Μηνύματα
4.436
Like
3.758
Πόντοι
1.706
Πάλι καλά να λες... Εμένα με λογκαρε σαν Αλεξ71. Και σα να μην εφτανε αυτό , πήγα να σχολιάσω στο παρόν νήμα κι άρχισε να γράφει μόνο του "και α και ου και ΔΑΠ ΝΔΦΚ" :confused::confused::confused:
Θάθελες νάσουν Αλεξ71. Θα είχες λύσει το βιοποριστικό τουλάχιστον... :wink:
 
Εγγρ.
26 Μαρ 2012
Μηνύματα
12.837
Like
19.956
Πόντοι
3.656
Κι εγώ είχα το ίδιο πρόβλημα χτες, αλλά σήμερα μπήκα μια χαρά. Φαίνεται ότι οι διαχειριστές το έφτιαξαν
 

james034

Ανώτατος
Εγγρ.
24 Σεπ 2007
Μηνύματα
8.641
Κριτικές
24
Like
46.254
Πόντοι
14.095
2A573871-FDD5-4D79-A587-AA69DC181401.jpeg
Μπήκα να διαβάσω κριτικές για την «Μαρία4»…και επειδή ο πρώτος την αποθεώνει και ο 2ος την θάβει, μπήκα να δω τα προφίλ των μελών που έγραψαν τις κριτικές!
Πρώτα μπήκα στου Lucifer και μετά στον Gio…
Το αποτέλεσμα ήταν αυτό που σας δείχνω, στο προφίλ του ενός βλέπεις τις κριτικές του άλλου!
Και επειδή προφανώς είναι του αμέσως προηγούμενου…κάτι τρέχει με τον browser μάλλον (Firefox)!
 
Τελευταία τροποποίηση:

socos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
4 Μαρ 2011
Μηνύματα
1.580
Κριτικές
7
Like
3.442
Πόντοι
736
Παιδιά, θέλει να είσαι submissive πλέον το μπου για να σε δεχθεί.
Αγκαλιάστε την υποτακτική σας πλευρά...
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.294
Κριτικές
64
Like
59.386
Πόντοι
16.235
Πάντως όταν προσπάθησα να μπω μέσω άλλης μηχανής αναζήτησης μου βγηκε το μήνυμα:"Γαμηθηκε ο σέρβερ...ξαναμπες αργότερα ναυάγιο"!
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom