Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Μαλακα εχεις καταλαβει οτι αντι να κανεις τετοιον πολεμο στον Μογιες επρεπε να ησουν ο πιο φανατικος οπαδος του,μπας και τον κρατησουν κιαλλο στην Γιουναιτεν και να εχεις ελπιδα να παρεις πρωταθλημα σε 4-5 χρονια;Πιο αντι-Λιβερπουλ διαιτητής από τον Γουέμππ δε πρέπει να υπάρχει Μπροστά στα μάτια του ΠΕΝΑΛΝΤΑΡΑ στον Σουαρές και αυτός το πνίγει. Πουτάνας γιος τι περιμένεις; Σ ένα ντερμπι που τ είχε ΟΛΑ (ευκαιρίες, 3 γκολ) είναι άδικο σ μια ομάδα που έχει δώσει τα πάντα για να ισοφαρίσει ο διαιτητής ετσι θελικα να διαμορφώνει τ αποτέλεσμα.
Έλλειψη σεβασμού από τον Μουρίνιο στον Βεγκέρ, αλλά είπε την αλήθεια....ο Βεγκέρ μένει στην Άρσεναλ επειδή είναι τρομερός μάνατζερ, βγάζει λεφτά για τον σύλλογο, βγάζει παίκτες και τους μοσχοπουλάει...αν δεν κάνω λάθος η Άρσεναλ έχει ένα μεγάλο δάνειο στην πλάτη της οπότε καλά κάνει, αλλά μην περιμένουν οι φίλοι της να κερδίσει πολλά πράγματα....Σε μετωπική κόντρα βρίσκονται και... επίσημα από σήμερα οι Αρσέν Βενγκέρ και Ζοσέ Μουρίνιο.
Αμφότεροι έδωσαν συνεντεύξεις Τύπου ενόψει των αναμετρήσεων Κυπέλλου της Άρσεναλ με τη Λίβερπουλ και της Τσέλσι με την Μάντσεστερ Σίτι. Και κακά τα ψέματα, τα αυριανά εν λόγω παιχνίδια και το τι ειπώθηκε γι’ αυτά... πέρασε στο «ντούκου»!
Αρχικά, ο τεχνικός των «κανονιέρηδων» δήλωσε σχετικά με την συνεχή άρνηση του Πορτογάλου να παραδεχθεί πως οι «μπλε» πάνε για το πρωτάθλημα: «Όταν δεν λες πως η ομάδα σου πάει για πρωτάθλημα, είναι λόγο του φόβου να αποτύχεις. Στόχος των προπονητών είναι να έχουν φιλοδοξίες, να προσπαθούν πάντα για τις νίκες και να παίρνουν την ευθύνη όταν δεν τα καταφέρνουν. Όταν αρνείσαι να πεις πως είσαι στην κούρσα του τίτλου, τότε δεν μπορείς και να τον χάσεις».
Φυσικά, μόνο αναπάντητο δεν πέρασε αυτό απ’ τον «special one» που λίγο αργότερα απάντησε με ακόμα πιο σκληρό τρόπο, λέγοντας: «Η αλήθεια είναι πως είναι σπεσιαλίστας στην αποτυχία, γιατί οκτώ χρόνια χωρίς τίτλο είναι πάρα πολλά. Αν ήμουν στη θέση του δεν θα επέστρεφα στο Λονδίνο».
Έλλειψη σεβασμού από τον Μουρίνιο στον Βεγκέρ, αλλά είπε την αλήθεια....ο Βεγκέρ μένει στην Άρσεναλ επειδή είναι τρομερός μάνατζερ, βγάζει λεφτά για τον σύλλογο, βγάζει παίκτες και τους μοσχοπουλάει...αν δεν κάνω λάθος η Άρσεναλ έχει ένα μεγάλο δάνειο στην πλάτη της οπότε καλά κάνει, αλλά μην περιμένουν οι φίλοι της να κερδίσει πολλά πράγματα....
Πιο αντι-Λιβερπουλ διαιτητής από τον Γουέμππ δε πρέπει να υπάρχει Μπροστά στα μάτια του ΠΕΝΑΛΝΤΑΡΑ στον Σουαρές και αυτός το πνίγει. Πουτάνας γιος τι περιμένεις; Σ ένα ντερμπι που τ είχε ΟΛΑ (ευκαιρίες, 3 γκολ) είναι άδικο σ μια ομάδα που έχει δώσει τα πάντα για να ισοφαρίσει ο διαιτητής ετσι θελικα να διαμορφώνει τ αποτέλεσμα.
Κάποιος διαχειριστής δεν μπορεί να αλλάξει αυτή την παλιά ψηφοφορία να δούμε τι λέει ο λαός για φέτος??
Κοίταξε, αν είχα μια ομάδα που χρωστούσε ή είχε δάνεια ή χρειαζόταν μερικά χρόνια να βγάλει κανα φράγκο ωστε να δημιουργήσει προοπτικές θα ήθελα έναν Βεγκέρ....μετά όμως θα έπαιρνα έναν Μουρίνιο να μου πάρει κανα τίτλο....κακά τα ψέματα, άπειρος σεβασμός στον Βεγκέρ, αλλά η αλήθεια να λέγεται....είναι απ' τους πιο λούζερ προπονητές αναλογικά με το κλαμπ στο οποίο βρίσκεται....Εν μέρει είναι έτσι όπως τα λες τύπε. Απ' την άλλη, το καλοκαίρι έφαγε ΜΕΓΑΛΟ κράξιμο στο νησί γιατί αποφάσισε να κρατήσει γεμάτα τα ταμία και να μην κάνει ακριβές μεταγραφές.
Παντού υπάρχει ένας μύθος!!!!!Σε όλα τα φόρουμ υπάρχει ένας Έλληνας![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Πλάκα κάνεις έτσι; Έχασε εντελώς τη μπάλα ο αμυντικός και τον δρεπάνιασε!Μπα δεν ήταν πέναλτυ πήγε να το κλέψει ο Σουάρεζ αλλά δεν.
Ακριβώς...σαν τον Ρονάλντο κάποτε στην Γιουνάιτεντ που έπεφτε με το παραμικρό και τον έβαλαν στο μάτι οι διαιτητές....κάποια στιγμή θα ωριμάσει και ο Σοάρεζ...Ειναι πολυ περιεργη η φαση,απλα ο Σουαρεζ με τους θεατρινισμους του,πρεπει να ματωνει πλεον για να του δινουν πεναλτυ,ειδικα μετα απο αυτο με την Αστον Βιλα.
Δες την φαση προσεκτικα...ο σουαρεζ πιο πολυ γυριζει το σωμα του για να πεσει πανω στον αμυντικο.Δεν υπαρχει πεναλτυ για μενα.Πλάκα κάνεις έτσι; Έχασε εντελώς τη μπάλα ο αμυντικός και τον δρεπάνιασε!
![]()
. Καλό! Θ τ έχω να το θυμάμαι να γελάω. Πας καλά ρε Μάστερ; Τσιμπάει τη μπάλα και γυρνάει όταν βλέπει ότι θα φάει κλωτσιά γεμάτη. Ο δε αμυντικός είναι σίγουρος ότι θα δοθεί πέναλτυ και ΔΕΝ τρέχει προς τη μπάλα!!!!Δες την φαση προσεκτικα...ο σουαρεζ πιο πολυ γυριζει το σωμα του για να πεσει πανω στον αμυντικο.Δεν υπαρχει πεναλτυ για μενα.
Δηλαδη αμα δεν του την πεσει ο Machete, πεναλτυ δεν παιρνουμε.Ειναι πολυ περιεργη η φαση,απλα ο Σουαρεζ με τους θεατρινισμους του,πρεπει να ματωνει πλεον για να του δινουν πεναλτυ,ειδικα μετα απο αυτο με την Αστον Βιλα.
