Νέα

Premier league

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα 1personanongrata
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 11K
  • Εμφανίσεις 383K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

ποιος θα τερματισει πρωτος στην Premier League(10-11)

  • Αρσεναλ

    Ψήφοι: 38 10,4%
  • Μαντσεστερ

    Ψήφοι: 78 21,3%
  • Τσελσι

    Ψήφοι: 49 13,4%
  • Λίβερπουλ

    Ψήφοι: 108 29,5%
  • Μάντσεστερ Σίτυ

    Ψήφοι: 72 19,7%
  • Τόττεναμ

    Ψήφοι: 21 5,7%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    366

Ολλανδός

Μέλος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
7.971
Like
9
Πόντοι
66
Σα σέντερ μπακ είναι καλός, αλλά για το κέντρο δεν είναι. Τον θυμάμαι που είχε παίξει και στη μάλαγα κόφτης ένα ματς κι είχαν πονέσει τα μάτια μου, κι είχε φάει και κοκκινη (λες να φάει και σήμερα, έχει ήδη κίτρινη).
Κριάρι είναι ρε....
Ο Αζάρ εμετό τους έχει κάνει όλους και ακόμα δεν έχει ρίξει τον Όσκαρ στη μάχη.....
 

diomides

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2009
Μηνύματα
9.849
Κριτικές
1
Like
528
Πόντοι
186
http://[URL unfurl="true"]www.bettingexpert.com/deprecated/assets/images/blog/MattWallace/ManCityChelseaFACup/ManCChelseaHeader.jpg[/img[/URL]]

                   [size=50pt]0[/size]                                                    [size=50pt]1[/size]  

52' ΔΟΚΑΡΙ MATIC
 

apolyto_arseniko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2008
Μηνύματα
77.467
Like
220
Πόντοι
866
και αλλο δοκαρι η τσελσι απο σουταρα στο γ
 

boobomastoras

Μέλος
Εγγρ.
16 Ιαν 2008
Μηνύματα
3.094
Κριτικές
8
Like
168
Πόντοι
16
Τι βολίδα ηταν αυτη στο δοκάρι!!!!
Αμα ειχε μπει θα ηταν γκολ για διαφημιση.
 

boobomastoras

Μέλος
Εγγρ.
16 Ιαν 2008
Μηνύματα
3.094
Κριτικές
8
Like
168
Πόντοι
16
Δεν πιανοταν , αμα πηγενε μεσα. Λιγα εκατοστα ηθελε μονο. :rockon: :rockon: :rockon:
 

boobomastoras

Μέλος
Εγγρ.
16 Ιαν 2008
Μηνύματα
3.094
Κριτικές
8
Like
168
Πόντοι
16
Και άλλο.  Εχουν γαμηθει στα δοκάρια. Στο τέλος θα το φάνε και θα χτυπιεται ο Μουρινιο. :2funny:
 

diomides

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2009
Μηνύματα
9.849
Κριτικές
1
Like
528
Πόντοι
186
http://[URL unfurl="true"]www.bettingexpert.com/deprecated/assets/images/blog/MattWallace/ManCityChelseaFACup/ManCChelseaHeader.jpg[/img[/URL]]

                   [size=50pt]0[/size]                                                    [size=50pt]1[/size]  

66'  3o ΔΟΚΑΡΙ CHELSEA
 

boobomastoras

Μέλος
Εγγρ.
16 Ιαν 2008
Μηνύματα
3.094
Κριτικές
8
Like
168
Πόντοι
16
και η απαντηση απο Τσελσι. Πολλες φάσεις. Θα μπορουσε να ειναι 2-4 για πλάκα.
 

diomides

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2009
Μηνύματα
9.849
Κριτικές
1
Like
528
Πόντοι
186
http://[URL unfurl="true"]www.bettingexpert.com/deprecated/assets/images/blog/MattWallace/ManCityChelseaFACup/ManCChelseaHeader.jpg[/img[/URL]]

                   [size=50pt]0[/size]                                                    [size=50pt]1[/size]  

ΤΕΛΙΚΟ
 

master21

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Μαρ 2010
Μηνύματα
35.254
Κριτικές
1
Like
46
Πόντοι
366
Τι ματσαρα ηταν αυτη. :rockon:
 

apolyto_arseniko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2008
Μηνύματα
77.467
Like
220
Πόντοι
866
http://[URL unfurl="true"]www.bettingexpert.com/deprecated/assets/images/blog/MattWallace/ManCityChelseaFACup/ManCChelseaHeader.jpg[/img[/URL]]

                   [size=50pt]0[/size]                                                    [size=50pt]1[/size]  

ΤΕΛΙΚΟ
[/quote] :headbang3:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom