Νέα

Πουτανες Λεσβιες.

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα ΠΕΦΩΤΙΣΜΕΝΟΣ
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 32
  • Εμφανίσεις 19K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

ΠΕΦΩΤΙΣΜΕΝΟΣ

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Ιουλ 2009
Μηνύματα
365
Κριτικές
46
Like
0
Πόντοι
231
Εχετε ποτε αναρωτηθει, εαν υπαρχουν ΛΕΣΒΙΕΣ που ασκουν το επαγγελμα της ιεροδουλης? Και τι μπορεις να περιμενεις απο πλευρας υπηρεσιων (gfe) απο μια τετοια "γυναικα"?
 

pescatore

Μέλος
Εγγρ.
24 Απρ 2006
Μηνύματα
78
Κριτικές
2
Like
24
Πόντοι
0
Μάλλον το θέμα θα έπρεπε να έχει τίτλο Λεσβίες Πουτάνες γιατί άλλο καταλαβαίνει κάποιος έτσι όπως είναι
 

jimmmy

Μέλος
Εγγρ.
23 Μαΐ 2006
Μηνύματα
271
Like
6
Πόντοι
1

Το θέμα είναι γνωστό από εποχής Λουκιανού, του αρχαίου συγγραφέως, μέχρι εποχής Σιμόν ντε Μποβουάρ,της νεότερης συγγραφέως
(που επιμένει ότι μέσα στις τάξεις των πουτανών οι λεσβίες είναι πάρα πολλές-
αναφέρει και και έρευνα στατιστικής ανάμεσα σε γερμανίδες ιερόδουλες).
Για να μη πλατειάσω, θα ξεκινήσω με το συμπέρασμα:
Λεσβίες (πά' να πει: ρίχνουν Χ στους άνδρες) δεν είναι πολλές,
αν και το δείγμα είναι σημαντικά διαφοροποιημένο σε σχέση με τον γενικό πληθυσμό- πράγματι, αρκετές κοπέλες πηγαίνουν με άνδρες μόνο στη δουλειά τους.
Bi καταστάσεις, όμως, έχει κάνει -και μπορεί να κάνει ανά πάσα στιγμή- το σύνολο σχεδόν των εκδιδομένων,
που επειδή, όμως, άντρες προτιμάν και άντρες ερωτεύονται δεν τις λες τεχνικά "λεσβίες".
Το ζήτημα της ποιότητας των υπηρεσιών είναι υποκειμενικό.
Το πόσο υποψιασμένοι είναι για την πουτανιά οι θαμώνες των πορνείων μπορείς να το καταλάβεις από τον τρόπο,
με τον οποίο σαλιαρίζει με το staff του Φ104 ένα κομμάτι των μελών του bou, όχι αμελητέο.
Εξάλλου, το θέμα έχει ξανασυζητηθεί.
εδώ-----------> 
 

Επισκέπτης
Το πόσο υποψιασμένοι είναι για την πουτανιά οι θαμώνες των πορνείων μπορείς να το καταλάβεις από τον τρόπο,
με τον οποίο σαλιαρίζει με το staff του Φ104 ένα κομμάτι των μελών του bou, όχι αμελητέο.
Έχεις ξεχωριστό τρόπο για να γίνεσαι σκληρός όμως φίλε jimmmy :2funny:
 
OP
OP
Π

ΠΕΦΩΤΙΣΜΕΝΟΣ

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Ιουλ 2009
Μηνύματα
365
Κριτικές
46
Like
0
Πόντοι
231
Το θέμα είναι γνωστό από εποχής Λουκιανού, του αρχαίου συγγραφέως, μέχρι εποχής Σιμόν ντε Μποβουάρ,της νεότερης συγγραφέως
(που επιμένει ότι μέσα στις τάξεις των πουτανών οι λεσβίες είναι πάρα πολλές-
αναφέρει και και έρευνα στατιστικής ανάμεσα σε γερμανίδες ιερόδουλες).
Για να μη πλατειάσω, θα ξεκινήσω με το συμπέρασμα:
Λεσβίες (πά' να πει: ρίχνουν Χ στους άνδρες) δεν είναι πολλές,
αν και το δείγμα είναι σημαντικά διαφοροποιημένο σε σχέση με τον γενικό πληθυσμό- πράγματι, αρκετές κοπέλες πηγαίνουν με άνδρες μόνο στη δουλειά τους.
Bi καταστάσεις, όμως, έχει κάνει -και μπορεί να κάνει ανά πάσα στιγμή- το σύνολο σχεδόν των εκδιδομένων,
που επειδή, όμως, άντρες προτιμάν και άντρες ερωτεύονται δεν τις λες τεχνικά "λεσβίες".
Το ζήτημα της ποιότητας των υπηρεσιών είναι υποκειμενικό.
Το πόσο υποψιασμένοι είναι για την πουτανιά οι θαμώνες των πορνείων μπορείς να το καταλάβεις από τον τρόπο,
με τον οποίο σαλιαρίζει με το staff του Φ104 ένα κομμάτι των μελών του bou, όχι αμελητέο.
Εξάλλου, το θέμα έχει ξανασυζητηθεί.
εδώ-----------> 
Το ζητημα των "υπηρεσιων", που ειναι και το κεντρο βαρους του θεματος, το εχεις παρει πολυ ελαφρα. Εξηγω... Φαντασου εσενα, να δουλευες σε αντρικο πορνειο σαν ιεροδουλος. Να επρεπε δηλαδη εσυ ενας straight, να κανεις γλωσσοφιλα, να γλειφεις παπαρια, να κανεις πιπες (ενιοτε και τελειωτικες) να τον χωνεις σε ανδρα και να πρεπει να κατσεις και να σου τον χωσει. Για πες μου τωρα που σκεφτεσαι ολα αυτα πως ακριβως αισθανεσαι. Αυτο ακριβως αισθανεται και μια λεσβια, απο την ωρα που γεννιεται μεχρι να πεθανει οταν κανει sex με ανδρα. Η αντιδραση της ειναι ενστικτωδης και ειναι καθαρα απο τις ανδρικες ορμονες της.
 
OP
OP
Π

ΠΕΦΩΤΙΣΜΕΝΟΣ

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Ιουλ 2009
Μηνύματα
365
Κριτικές
46
Like
0
Πόντοι
231
:pipa1:
Μάλλον το θέμα θα έπρεπε να έχει τίτλο Λεσβίες Πουτάνες γιατί άλλο καταλαβαίνει κάποιος έτσι όπως είναι
Το θεμα μας δεν ειναι οι λεσβιες, αλλα οι πουτανες οσον αφορα την συνταξη.
 

jimmmy

Μέλος
Εγγρ.
23 Μαΐ 2006
Μηνύματα
271
Like
6
Πόντοι
1
Το ζητημα των "υπηρεσιων", που ειναι και το κεντρο βαρους του θεματος, το εχεις παρει πολυ ελαφρα. Εξηγω... Φαντασου εσενα, να δουλευες σε αντρικο πορνειο σαν ιεροδουλος. Να επρεπε δηλαδη εσυ ενας straight, να κανεις γλωσσοφιλα, να γλειφεις παπαρια, να κανεις πιπες (ενιοτε και τελειωτικες) να τον χωνεις σε ανδρα και να πρεπει να κατσεις και να σου τον χωσει. Για πες μου τωρα που σκεφτεσαι ολα αυτα πως ακριβως αισθανεσαι. Αυτο ακριβως αισθανεται και μια λεσβια, απο την ωρα που γεννιεται μεχρι να πεθανει οταν κανει sex με ανδρα. Η αντιδραση της ειναι ενστικτωδης και ειναι καθαρα απο τις ανδρικες ορμονες της.

Σου απαντώ εγκαίρως (= φέτος) ότι καθόλου δεν αντιπαρήλθα το ζήτημα των υπηρεσιών.
Έγραψα ότι ιερόδουλες λεσβίες, δλδ καθαρά αντιαρχιδικών αισθημάτων, είναι μεμονωμένες περιπτώσεις.
Bi, όμως, είναι πάμπολλες.
Αυτό έχει η bi σεξουαλικότητα, ότι μπορείς εξίσου εύκολα να κάνεις και στρέιτ και γκέι καταστάσεις.

Το παράδειγμά σου είναι ακατάλληλο, γιατί η ανδρική σεξουαλικότητα, για μια σειρά από λόγους
(βιολογικούς, ψυχολογικούς, πολιτισμικούς κα), δεν είναι ευθέως αντίστοιχη της γυναικείας.
Ως πιο τρανταχτό παράδειγμα σου υπενθυμίζω ότι, για να συνουσιαστεί ένας άνδρας σε ενεργητική (στρέιτ ή γκέι) επαφή,
πρέπει να μεσολαβήσει στύση.
Που σημαίνει ότι πρέπει, έστω ως έναν βαθμό, να ερεθίζεται απ' αυτό που βλέπει.
Οι γυναίκες δεν έχουν παρόμοια κωλύματα.
Μπορούν να συνουσιαστούν με σχεδόν απεριόριστο αριθμό ανδρών ή γυναικών, χωρίς να χρειαστεί να ερεθιστούν σοβαρά.
Εξάλλου, το κόστος των ειδών λίπανσης είναι αμελητέο- μη σε παραπλανά ότι η βαζελίνη έχει ως βάση το πετρέλαιο,
του οποίου η τιμή εξελίσσεται πριαπικά.

Επιπλέον, η ψυχολογική φόλα που καταναλώνουν ούτως ή άλλως οι Πουτάνες, είναι αναπόφευκτη,
ακόμα κι όταν είναι στρέιτ (οι ίδιες και οι συνουσίες που πουλάνε).
Άλλωστε, η ποιότητα των υπηρεσιών συνήθως υποβαθμίζεται για λόγους άσχετους με την πιθανή ομοφυλοφυλία των ιεροδούλων
(κακή διάθεση, έλλειψη χημείας, άλλοι ψυχολογικοί λόγοι, απατεωνίστικη νοοτροπία και άλλα ντραγκς).

Κατά τα άλλα, ο Πετρόπουλος (μιλώντας για τις τουρκάλες οδαλίσκες ετυμολόγησε τη λέξη τσιβιτζιλού από την τουρκική γλώσσα), η Μποβουάρ, ο Λουκιανός και η τσατσά Δέσπω Διαμαντίδου, που εκμαυλίζει σαπφικά τη ρούκι Ανουσάκη στα "Κόκκινα Φανάρια", τό 'χουν τούμπανο το μεταξύ Πουτανών αλληλοβεντούζωμα και μεις κρυφό καμάρι.
Ανεβάζω πάλι σχετικό χωρίο από την αυτοβιογραφία της Γαβριέλλας, στο οποίο περιγράφει μια αισθησιακότατη λεσβιακή επαφή
(η ίδια υποστηρίζει ότι ήταν η πρώτη της- και έτσι να είναι, σίγουρα δεν ήταν η τελευταία),
για να μπεις στο νόημα.

Ωστόσο, τίποτα δε φτάνει τον αισθησιασμό, το ρεαλισμό και τον κυνισμό των ευρωπαίων ταγών της ερωτικής λογοτεχνίας,
ακόμα και του Μεσαίωνα και πολύ περισσότερο μετά απ' αυτόν- κάθε μύηση στη χαρά του λεσβιακού έρωτα και κάθε μαζική σαπφική παραφορά ξεκινάν σχεδόν πάντα από μια (πρώην ή εν ενεργεία) Πουτάνα.

Γι’ αυτό μπήκα στον κόπο να σου ανεβάσω μια γκραβούρα από τη Fanny Hill και μια από μια παλιά έκδοση της Juilette του Μαρκήσιου ντε Σαντ (τι Πουτάνα!)


ΥΓ- Αλλά, τώρα βλέπω ότι μπορώ να ανεβάσω μόνο δύο αρχεία, οπότε τσάκω μόνο τη Juliette- o θείος Μαρκήσιος προηγείται πάντα.
 

Συνημμένα

  • Gaby_lez.jpg
    Gaby_lez.jpg
    109,2 KB · Εμφανίσεις: 59
  • Juliette.jpg
    Juliette.jpg
    75,2 KB · Εμφανίσεις: 61

observer(1)

Μέγας
Εγγρ.
17 Αυγ 2007
Μηνύματα
4.288
Κριτικές
18
Like
1.967
Πόντοι
4.375
Το  θέμα ειναι πολυ καλο,
παντως    θα εχει και πρακτικη εννοια, αν  γινουν αναφορες , για το που  παρέχονται και αντιστοιχες  (αληθοφανείς) υπηρεσίες απο  δίδυμα  κυριών
και σε ποια ιδρύματα η χώρους ή cg  ( πέραν των γνωστών)  :)
 

jimmmy

Μέλος
Εγγρ.
23 Μαΐ 2006
Μηνύματα
271
Like
6
Πόντοι
1
Ούτως ή άλλως θα είχε νόημα η καταγραφή λεσβιακών ιστοριών των κοριτσιών- o Λουκιανός στους "Εταιρικούς Διαλόγους",
δηλ. διαλόγους μεταξύ Πουτανών, έχει περιλάβει σχετικά κουτσομπολιά (απ' τα οποία προκύπτει ότι οι αρχαίες μεταξουρξιώτισσες είχαν μεταξύ τους λεσβιακές σχέσεις).

Γενικά, υπάρχει κάτι το ευμετάβλητο και ρευστό στο σεξουαλικό φύλο των κοριτσιών- θυμάμαι μια παλαίμαχη πλέον Πουτάνα,
που μου τόνιζε "στην αρχή είναι κάπως παράξενο (σσ με γυναίκα), αλλά μετά συνηθίζεις".

Είναι αλήθεια ότι πολλές από τις διαφημιζόμενες λεσβιακές υπηρεσίες, διπλά, τριπλά κοκ είναι μούφες.
Αλλά, όπως και να το κάνουμε, σιγά σιγά η (στρέιτ) Πουτάνα συνηθίζει την ιδέα,
μετά απενοχοποιεί την πράξη και στο τέλος ψάχνεται να γλύψει κάνα μουνί από μόνη της.

Θυμίσου, μάλιστα, ότι (κυρίως στο παρελθόν) οι Πουτάνες είχαν μακρές θητείες σε κοινοβιακούς μονοφυλικούς χώρους
(οικοτροφεία, παιδοπόλεις, φυλακές), όπου γενικά ανθεί το ρόδον του ομοφυλοφυλικού έρωτος.
(όπως έλεγε ο Πετρόπουλος μιλώντας για τις γυναικείες φυλακές, "δε χρειάζεται να περιγράψω τι γίνεται με τον ομοσεξουαλικό έρωτα και τη μαλακία").
Για να μη συνυπολογίσουμε την άποψη της Μποβουάρ ότι πολλές Πουτάνες στρέφονται στον γυναικείο έρωτα λόγω της άθλιας συμπεριφοράς που έχουν υποστεί απ' τους άντρες.

Διάβασε τώρα τι έπαθε η αρχαία τσούλα, Λέαινα, όταν την πήρε βίζιτα ένα ζευγάρι αριστοκρατισσών λεσβιών
αποτελούμενο από μια νταβραντισμένη Κορίνθια και το αίσθημά της- σταθερά, όπως και η Γαβριέλλα, επειμένει ότι δεν είχε ποτέ της ξαναπάει με γυναίκα (αλλά και πουθενά δεν αναφέρει ότι δεν της άρεσε- για να μη σου πω ότι και η συνομιλήτριά της, το Κλωνάριον, ψήνεται...)
 

Συνημμένα

  • Look.jpg
    Look.jpg
    84,2 KB · Εμφανίσεις: 57
  • Look 2.jpg
    Look 2.jpg
    136,5 KB · Εμφανίσεις: 61

jimmmy

Μέλος
Εγγρ.
23 Μαΐ 2006
Μηνύματα
271
Like
6
Πόντοι
1
Να κι ο Πετρόπουλος, που λέγαμεεεεε.
Μιλάμε, πλήρη βιβλιογραφική τεκμηρίωση το θρεντάκι.
 

Συνημμένα

  • Prison_fem.jpg
    Prison_fem.jpg
    62,8 KB · Εμφανίσεις: 56

jimmmy

Μέλος
Εγγρ.
23 Μαΐ 2006
Μηνύματα
271
Like
6
Πόντοι
1
O jopino έχει χασει κάθε μέτρο των πραγμάτων.
Το εξευτέλισε "μες στην πολλή συνάφεια" των μανικο-ριβιούζ
και των απαντητικών ποστ, όπου οι χρήστες σχολιάζουν με μια άσχετη φωτογραφία,
την τελευταία λέξη του προηγούμενου ποστ
(αυτό θεωρείται από εξυπνάδα έως και χιούμορ).
Δεν είναι οι δικές μου αναρτήσεις ενδιαφέρουσες, jopino- το site έχει ξεφύγει
και έχει υποσκάψει πολύ σοβαρά το εικαστικό σου αισθητήριο.

Ας δώσουμε τον λόγο πάλι στον Πετρόπουλο:
"Ο όρος λεσβιακός έρωτας είναι μια γενίκευση. Ο λαός αποκαλούσε κάποτε αυτόν τον έρωτα τζιβ-τζιβ
(από το τουρκικό civciv που πα να πει: πουλάκι, γιαβρί - και μεταφορικώς: ταραχή, σαματάς), εξ ου και το γνωστό τζιβιτζιλού. Ωστόσο, οι λαϊκές λέξεις πλακομούνι και πλακομουνού δεν περάσανε στην επίσημη γλώσσα, όπως δεν πέρασε η λέξη ψαλίδα (έτσι λένε το ερωτικό σχήμα, όπου δυο γυναίκες, ανοίγοντας τα σκέλια τους, τρίβουν αμοιβαίως το ένα μουνί με το άλλο μουνί).

Σε μελέτη του δε για τα "κιουτσέκια" (θυληπρεπή πουστράκια, που χόρευαν γυναικεία) αναφέρει γι' αυτά και για τις (γυναίκες) χορεύτριες:
"Δεν χρειάζεται να επεκταθώ στο θέμα της οριζόντιας εργασίας των μεν και των δε. Όσο για τις χορεύτριες ήσανε, επίσης, δεινές τζιβιτζιλούδες (λεσβίες)."

Επειδή η ερωτική συμπεριφορά είναι εν πολλοίς ζήτημα πολιτισμικό,
η αποδοχή του λεσβιακού έρωτα καθορίστηκε διαχρονικά από πολιτισμικές συντεταγμένες.
Σε παλιότερες κοινωνίες, αρχαίες ή νεότερες, κάνει εντύοωση η πλήρης αναγνώριση και αποδοχή των σχέσεων αυτών,
διαβάζει δλδ κανείς (έκπληκτος) για τις ανοιχτές λεσβιακές σχέσεις ακόμα και εν μεσω βικτωριανισμού κλπ.
Φυσικά το ανθρωποκεντρικο αρχαϊκο δεδομενο του Διαφωτισμού και της γαλλικης επαναστασης δεν μπορούσε να παραγραφεί ετσι εύκολα.
Γενικά είναι ενδεικτικό ότι και οι πρώιμες αστικες κοινωνίες ανέπτυξαν μια ανοχή στο λεσβιασμό.
Στην Ελλάδα, την εποχή της γαλλικής επανάστασης δεν ξέρω ακριβώς ποιες μυζήθρες πήζαν ο κόσμος,
ώστε σήμερα, μετά την εισβολή της κραταιάς ελληνικής γαλακτοβιομηχανίας, γαμάς μόνο μέσω σκάιπ.
Η πετροπούλεια Αntiqua συναλλάσσεται ακόμα με όρους γυμνασιακού παρτυ με τον υπόκοσμο του Φ 104.
"Η ηλίθια Αntiqua..."

Η Μονμάρτη τον 19 αιώνα ήταν, μέσα στην παραζαλη της, πατρίδα και της λεσβιακής πορνείας.
Η Celeste Mogador (μειζων αρχιτσούλα και διαδοχικά  φυγάς από το σπίτι της, τρόφιμος μπουρδέλων, μπουλουκτσού, αρτίστα του τσίρκου, Πουτάνα, τσατσά και εν τελει αριστοκράτισσα) είναι σαφής: το βραδυ στο κρατητήριο, στα 15 της, γαμήθηκε με ένα συνομίληκό της λεσβιάκι, που από την επομένη της πρότεινε να μπουν σε μπουρδέλο, όπερ εγένετο.
Φυσικά, τα έργα και οι ημέρες της περιλαμβάνουν πολλές γνωριμίες και με άλλα επιπλέον μουνόχειλα.
Στα απομνημονεύματά της έκαψε πολλούς, μεταξύ των οποίων και πολλές συναδέλφους της, ηθοποιούς και χορεύτριες, ιδιότητες, που εκείνη την εποχή (ή κυρίως εκείνη την εποχή) ήταν συνώνυμες με αυτές της Πουτάνας και (περιστασιακά) λεσβίας.

Όχι τόσους, ίσως, όσους η επίσης αρτίστα του τσίρκου, εταίρα (αλλά και ποιήτρια) Margueritte Bellanger,
που έτσι κι αλλιώς την έδερνε άγρια παρενδυσία, ώστε, στην προσπάθειά της να ανταποδώσει τη βία της αστικής κοινωνίας και να καταγγείλει τη χρεωκοπία της, απομνημόνευσε κι αυτή όλα τα πλακομούνια της και καταγάμησε για άλλη μια φορά όλη τη γαλλική μπουρζουαζία χύνοντάς την στη μάπα με χαρακτηριστικό squirting: στα μπουρδέλα πήγαιναν, λέει, σωρηδόν οι γαλλίδες, για να γαμηθούν με τα κορίτσια, υπήρχε ιδιαίτερο table d hote, ενώ οι δραστηριότητες των γαλατισσών αστών τσιβιτζιλούδων περιελάμβαναν εκτενές ψωνιστήρι στο γύρω Παρίσι και παιδεραστική λεσβιακή πορνεία από τις μεγαλοκυρίες του Παρισιού (εν λόγω κυρίες ικανοποιούσαν το βίτσιο τους έναντι αμοιβής που έδιναν σε μικρά πλανώδια κορίτσια, τα οποία πουλάγαν λουλούδια από πανέρι).
(για τις επισκέψεις πλακομουνούδων σε μπουρδέλα στη σημερινή Ελλάδα έχουμε μιλήσει εδώ--->>>   )

Φυσικά, η Bellanger έφτασε μέχρι γκόμενα του Ναπολέοντα του 3ου (λέγεται ότι έκαναν και παιδάκι μαζί).
Την ίδια στιγμή, ο Τουλούζ Λωτρέκ παρέδιδε στην αιωνιότητα τον αιωρούμενο στα παριζιάνικα χαμαιτυπεία αέρα του δεδομένου του λεσβιακού έρωτα και η αστική αντίληψη είχε φτάσει ως τον μποεμισμό, με τις λεσβίες να σαρώνουν στην αποδόμηση της αστικής λεζάντας και την ελευθεριότητα (Γεωργία Σάνδη, απ' αυτή προφανώς εμπνέυστηκε ο γκόμενός της, Αλφρέ ντε Μυσέ την ωδή εις το λεσβιακό μουνόχυμα, "Gamiani") αλλά και την αυθάδεια και την αυτοκαταστροφή (πχ περίπτωση Ρενε Βιβιάν, που ο Πετρόπουλος πάλι την ονομάζει κάπου "αποτυχημένη Σαπφώ").

Και μετά απ' όλ αυτά, μου θέλει και καπιταλιστική κρίση η Ελλάδα.
Η ηλίθια Ελλάδα...

Αγγλικά ξέρετε.
 

Συνημμένα

  • l1.jpg
    l1.jpg
    46,3 KB · Εμφανίσεις: 57
  • l2.JPG
    l2.JPG
    63,2 KB · Εμφανίσεις: 53

jimmmy

Μέλος
Εγγρ.
23 Μαΐ 2006
Μηνύματα
271
Like
6
Πόντοι
1
για τις επισκέψεις πλακομουνούδων σε μπουρδέλα στη σημερινή Ελλάδα έχουμε μιλήσει εδώ--->>>  

Παραθέτω αποδεικτικό βίντεο, απόσπασμα από εντελώς homemade ελληνική τσόντα.
Εδώ πρόκειται για 2 ρωσίδες, που ο σκηνοθέτης/καμεραμάν/παραγωγός/πρωταγωνιστής τις βάζει να ψιλοχαϊδευτούν,
για να γίνει κατάσταση.
Επειδή εκτός από τσοντοπαραγωγοί είμαστε και έλληνες, σενάριο δεν υπάρχει ούτε για δείγμα,
αλλά από όλο αυτό το μπάχαλο τελικά προκύπτει μια εντελώς αυθεντική συζήτηση των ρωσίδων για τα λεσβιακά που κάνουν οι Πουτάνες:
η μία αναφέρει ότι την έχουν επισκεφθεί γυναίκες
(και ο και καλά ελληναράς πορνοστάρ ρωτάει με την περιέργεια του τελευταίου λιγούρη
"και συ τις έγλειψες;"- ευτυχώς που υπάρχουν και οι τσόντες και γαμάνε μερικοί),
οι οποίες μάλιστα ήθελαν μέχρι και να αυτοκτονήσουν για πάρτη της,
αλλά ότι της ίδιας, πάντως, δεν της άρεσε το σεξ με γυναίκα, γιατί είναι "θηλυκό και θέλει αρσενικό".
Η έταιρη ρωσίς δηλώνει ότι δεν έχει πάει με γυναίκα (εντάξει, πειστήκαμε),
αλλά, όταν ο βλαχο-τσοντονταϊρέκτορ τη ρωτάει αν θα πήγαινε, απαντάει: "...δεν ξέρω..." :2funny:

Τσακώστε το λινκ--->>>     (4,6 ΜΒ)


Eξάλλου, για τις χορεύτριες και τα χαμάμ μας τα έχει καρφώσει όλα ο Jean Auguste Dominique Ingres
στο πασίγνωστο "Τουρκικό Λουτρό" από εποχής 1862- σπέσιαλ αφιερωμένο στον jopino.
 

Συνημμένα

  • Jean Auguste Dominique Ingres-494893.jpg
    Jean Auguste Dominique Ingres-494893.jpg
    85,7 KB · Εμφανίσεις: 58

Επισκέπτης
Jimmmy, ευχαριστώ για το «σκούντιγμα». (Το εννοώ).
Ευχαριστώ, επίσης, για την αφιέρωση.
O Ingres είναι από τους λίγους νεοκλασσικιστές που μου αρέσουν με έργα όπως αυτό που αφιέρωσες και βέβαια ή τόσο γλυκά αφημένη Angelica.
j.
 

Επισκέπτης
Εχετε ποτε αναρωτηθει, εαν υπαρχουν ΛΕΣΒΙΕΣ που ασκουν το επαγγελμα της ιεροδουλης? Και τι μπορεις να περιμενεις απο πλευρας υπηρεσιων (gfe) απο μια τετοια "γυναικα"?

άποψή μου είναι ότι ένα μεγάλο ποσοστό ιερόδουλων είναι bisexual :sunglasses:
 

jimmmy

Μέλος
Εγγρ.
23 Μαΐ 2006
Μηνύματα
271
Like
6
Πόντοι
1
Posted by: daniel72
Quote from: ΠΕΦΩΤΙΣΜΕΝΟΣ on 07/11/11, 06:06
Εχετε ποτε αναρωτηθει, εαν υπαρχουν ΛΕΣΒΙΕΣ που ασκουν το επαγγελμα της ιεροδουλης? Και τι μπορεις να περιμενεις απο πλευρας υπηρεσιων (gfe) απο μια τετοια "γυναικα"?

άποψή μου είναι ότι ένα μεγάλο ποσοστό ιερόδουλων είναι bisexual
---------------------


Ουσιώδης και καίριος ο Δανιήλ, δεν ξέρω αν έλαβε υπόψη του τον μεταξύ του ποστ του Πεφωτισμένου και της απάντησής του διανηθέντα χώρο- σε κάθε περίπτωση, συμφωνούμε.

Άλλωστε, η αφήγηση της (πρώην μπουλουκτσούς) αειμνήστου Σπεράντζας Βρανά δεν είναι απλά επαληθευτική:
αποκαλύπτει και το μέγεθος του σιγανοπαππαδισμού των ελληνίδων (πελώριο).
Είπε, λοιπόν, κάποτε η αποδημήσασα πλέον πρωταγωνίστριά μας ότι παλαιά και στον Πειραιά υπήρχε καφέ σαντάν-μπουρδέλο γυναικών (λεσβιών), με οριεντάλ χωρούς και τα ρέστα, στο οποίο, μάλιστα, μια από τις εργαζόμενες χορεύτριες-ατραξιόν του μαγαζιού εισέπραττε τα φιλοδωρήματα των πλακομουνούδων θαμώνων όχι στο χέρι, αλλά στο μουνί, διέθετε δλδ αιδοίο-κουμπαρά.

Και, όταν ομιλεί η Σπεράντζα, αυτή η ιέρεια της καύλας, του μποέμ και της επιθεωρησιακής Τέχνης,
παν τσουτσέκι παυσάτω.
Εξάλλου, η Σπεράντζα ομολόγησε ότι ετίμησε και η ίδια την παράδοση της συνάφειας του λεσβιασμού
με την μπουλουκτσίδικη κουλτούρα...
«Αρκετές γυναίκες είχαν τσιμπηθεί μαζί μου. Σε κάποιες περιπτώσεις ενέδωσα. Δεν ήταν όμως κάτι που με συνέπαιρνε. Είμαι, βλέπεις, φανατική θιασώτης του αντρικού οργάνου – μαμά μου! Υπάρχει ωραιότερο πράγμα;»
«… Η πρώτη μου λεσβιακή εμπειρία ήταν στα δεκάξι μου. Ήμασταν με ένα μπουλούκι κάπου στην Πελοπόννησο. Με έβαλαν να μείνω στο ίδιο δωμάτιο με την Γ..., μια ηθοποιό λίγο μεγαλύτερή μου. Το βράδυ μετά την παράσταση εγώ διάβαζα οσότου αποκοιμηθώ ενώ εκείνη έγραφε γράμματα. «Πού γράφεις;», τη ρώτησα. «Ε να, στη δικιά μου» απάντησε. Αργά τη νύχτα ξύπνησα από ένα χέρι που με πασπάτευε. Μου άνοιξαν κι εμένα κάποιες ορέξεις, γύρισα και... Την επόμενη νύχτα εκείνη έγραφε ξανά. «Πού γράφεις πάλι;» απόρησα. «Σε σένα», αποκρίθηκε».


Κλείνω με μια περιπετειούλα της (πόρνης) Μιμί Λα Ροζ με τον ούγγρο Ντουχόνυ και τη σύζυγό του Εύα, κάτοχο κραταιάς κλειτορίδας, από κοινό τους ταξίδι με τον "Μεγάλο Ανατολικό".
 

Συνημμένα

  • Mimi1.jpg
    Mimi1.jpg
    189,6 KB · Εμφανίσεις: 59

TYRAEL

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Αυγ 2007
Μηνύματα
26.557
Κριτικές
54
Like
226
Πόντοι
5.595
Κλείνω με μια περιπετειούλα της (πόρνης) Μιμί Λα Ροζ με τον ούγγρο Ντόνυχευ και τη σύζυγό του Εύα, κάτοχο κραταιάς κλειτορίδας, από κοινό τους ταξίδι με τον "Μεγάλο Ανατολικό".
:cool2: :thumbsup:
 

jimmmy

Μέλος
Εγγρ.
23 Μαΐ 2006
Μηνύματα
271
Like
6
Πόντοι
1
Περιγραφικότατος για τα δρομολόγια ανάμεσα στον μποέμικο βίο, την πορνεία και τον λεσβιασμό
είναι και ο Εμίλ Ζολά στην "Νανά", που αναφέρεται στις ηθοποιούς/πόρνες/λέσβες εκείνης της εποχής (19ος αι.) στο Παρίσι.

Η Νανά, μποέμ αδήλωτη Πουτάνα και γεννημένη καύλα, έχει αρκετή κίνηση στο κρεβάτι της- πλην, εκεί συχνάζουν μόνον άνδρες,
γιατί η Νανά σιχαίνεται τα πλακομούνια και δεν έχει ιδέα περί λεσβιακού ψωνίσματος.

Κάποια στιγμή γνωρίζει τη συνάδελφό της, Σατέν, η οποία είναι λεσβία κανονικά.
Οπότε, φυσιολογικά ένα βράδυ που γυρνάν οι δυο τους σ' ένα μποέμικο στέκι του Παρισιού,
η Νανά παθαίνει πλάκα, όταν -με χαρακτηριστική διαφορά φάσης- συνειδητοποιεί ότι η συναδέλφισσα και φίλη της
έχει ψωνιστεί εν ριπή οφθαλμού κάτω απ' τη μύτη της με τσιβιτζιλού μεγαλοκυρία του Παρισιού, χωρίς αυτή να το πάρει γραμμή.

Φυσικά, η Νανά δεν αργεί τριφτεί κι η ίδια φανατικά με τη Σατέν,
η οποία δεν παραλείπει να χρησιμοποιήσει τη στάνταρ λεσβοατάκα οτι "όλοι οι άντρες είναι γουρούνια".
(άρα και τα στρέιτ πιπίνια, κτηνοβάτισσες;; )

 

Συνημμένα

  • Nana1.JPG
    Nana1.JPG
    123,2 KB · Εμφανίσεις: 58
  • Nana2.jpg
    Nana2.jpg
    92,8 KB · Εμφανίσεις: 57

jimmmy

Μέλος
Εγγρ.
23 Μαΐ 2006
Μηνύματα
271
Like
6
Πόντοι
1
Το επόμενο στάδιο εμαυλισμού είναι, όταν η Νανά έχει επιβάλει τη Σατέν στον ερωτευμένο κόμη γκόμενό της
(συζούν και οι τρεις) και μάλιστα δε μασάνε να φασώνονται οι δυο τους μπροστά στους φίλους του σε δείπνο στο σπίτι τους.
(ρε κόμη, αγόρι μου, λίγο χαρακτήρα, ρε παλικάρι, μας πήρανε φαλάγγι οι λέσβες)

Στον κολωφώνα της Πουτανοποίησής της, η Νανά φτάνει στο σημείο να βγαίνει τα βράδια έξω ντυμένη άντρας
ή να ψωνίζει μικρές απ' το δρόμο, για να ικανοποιήσει τα πάθη της- ή εστω να διασκεδάσει την ανία της.


Και το καμάκι στο προσωπικό του Φ104 συνεχίζεται.
Δε θα σας κάτσουν έτσι, παιδιά.
Πρέπει να τους προτείνετε να χορέψετε το "Κρέιζι Λαβ" του Πωλ Άνκα, για να δουν ότι έχετε αισθήματα τα κορίτσια.
 

Συνημμένα

  • Nana3.JPG
    Nana3.JPG
    58,1 KB · Εμφανίσεις: 71
  • Nana4.JPG
    Nana4.JPG
    107,6 KB · Εμφανίσεις: 55
OP
OP
Π

ΠΕΦΩΤΙΣΜΕΝΟΣ

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Ιουλ 2009
Μηνύματα
365
Κριτικές
46
Like
0
Πόντοι
231
jimmmy εισαι φοβερος. Με τις γνωσεις σου, μετετρεψες το θεμα σε πραγματικο κοσμημα, του εδωσες "βαρυτητα" και κυρος. Αν θελεις ριξε λιγο περισσοτερο φως "επι της ουσιας". Αν υπαρχει δηλαδη καποιος τροπος να καταλαβουμε στο δωματιο απο την συμπεριφορα της, απο τις αντιδρασεις της, την λεσβια. Αν σιγουρευτουμε οτι ειναι λεσβια, τι πρεπει να κανουμε για να μην κλαψουμε το παραβολο, γιατι ναι μεν στη θεα του χρηματος μπορει ευκολα να σου ανοιξει τα ποδια της και την "πορτα" της, αλλα δεν παυει ταυτοχρονα να σε βλεπει "αποκρουστικα", οπως δηλαδη θα εβλεπες εσυ αν ησουν στην θεση της με εναν αλλον αντρα. Αν εχεις αντιληφθει καποιες απο τις εργαζομενες οτι ειναι λεσβιες... Και οτι αλλο αφορα εμας σαν πελατες. Οι bi περιπτωσεις εμενα προσωπικα δεν με ενδιαφερουν γιατι με βλεπουν και με αντιμετωπιζουν οπως σχεδον, οι φυσιολογικες γυναικες της "δουλειας".  
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom