για να μαθεις τι ειναι
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
για να μαθεις τι ειναι

πρέπει να περάσεις τις δοκιμασίες πρώτα του τσατ... να σε γράψει στο κλαμπ ο μέγιστος Βυζο και μετά να πάρεις το εγχειρίδιο του μπουρδελιάρη.
First rule o Bordel Club : You NEVER talk about Bordel Club.
.
.
.
.
.

πουλεν????
μηπως ειναι ο πουλος στα γαλικα????????

Διαβαζω σε διαφορα ποστ για "πουλεν", αλλα δεν εχω καταλαβει περι τινος προκειται.
Τα φωτα σας παρακαλω..!![]()
Φίλε Iblis είπες την απαγορευμένη λέξη...
Η "Μασωνία" του τσατ την φυλούσε ως κόρη οφθαλμού και έρχεσαι εσύ να τα καταστρέψεις όλα!!!
Τι θέλεις λοιπόν; Να γίνεις μέλος του ΑΣΕΠ (Απάλευτος Σύλλογος Επιλογής Πουλέν);
Πρέπει να στείλεις βιογραφικό στα γραφεία μας, να περάσεις από το τμήμα Ανθρωπίνων Πόρων και αν κριθείς άξιος θα πάρεις την άδεια "πουλενοθηρίας".
Δεν αρκεί όμως αυτό...
Θα πρέπει να μελετήσεις το ΚΑΠ (Καταστατικό Αναγόρευσης Πουλέντων) για να μπορέσεις να δώσεις εξετάσεις και να πάρεις το δίπλωμα "πουλενοποίησης". Όντας πουλενοποιητής έχεις τη δικαιοδοσία να προβαίνεις σε "πουλενοποιήσεις", τουτέστιν να χρίζεις "πουλέν" εκείνες που μέσω σκάουτινγκ (ως πουλενοθήρας) θεωρείς ότι αξίζουν αυτό τον ύψιστο τίτλο τιμής.
Ελπίζω να σε κάλυψα...
Για τυχόν απορίες μπες στο ή απλά κάνε ένα ντου στο τσατ...
Φίλε Iblis είπες την απαγορευμένη λέξη...
Η "Μασωνία" του τσατ την φυλούσε ως κόρη οφθαλμού και έρχεσαι εσύ να τα καταστρέψεις όλα!!!
Τι θέλεις λοιπόν; Να γίνεις μέλος του ΑΣΕΠ (Απάλευτος Σύλλογος Επιλογής Πουλέν);
Πρέπει να στείλεις βιογραφικό στα γραφεία μας, να περάσεις από το τμήμα Ανθρωπίνων Πόρων και αν κριθείς άξιος θα πάρεις την άδεια "πουλενοθηρίας".
Δεν αρκεί όμως αυτό...
Θα πρέπει να μελετήσεις το ΚΑΠ (Καταστατικό Αναγόρευσης Πουλέντων) για να μπορέσεις να δώσεις εξετάσεις και να πάρεις το δίπλωμα "πουλενοποίησης". Όντας πουλενοποιητής έχεις τη δικαιοδοσία να προβαίνεις σε "πουλενοποιήσεις", τουτέστιν να χρίζεις "πουλέν" εκείνες που μέσω σκάουτινγκ (ως πουλενοθήρας) θεωρείς ότι αξίζουν αυτό τον ύψιστο τίτλο τιμής.
Ελπίζω να σε κάλυψα...
Για τυχόν απορίες μπες στο ή απλά κάνε ένα ντου στο τσατ...

Προσκυναω σε.....
Ο Μεγας Βυζολαγνος (Με Β κεφαλαιο) του bourdela.com και πασης Ελλαδος μιλησε.

Ρε συ τι θα κάνουμε με Danica; Μήπως να της απευθύνουμε επίσημη πρόταση να γίνει μέλος στο site; Στο κάτω κάτω έχει ανακηρυχθεί ως το επίτιμο πουλέν μας! Έλα ρε Danicaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
Ρε συ τι θα κάνουμε με Danica; Μήπως να της απευθύνουμε επίσημη πρόταση να γίνει μέλος στο site; Στο κάτω κάτω έχει ανακηρυχθεί ως το επίτιμο πουλέν μας! Έλα ρε Danicaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
μην δινεις τετοιες πληροφοριες παρα εξω βρε
