Nio16
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 21 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 8.394
- Like
- 3
- Πόντοι
- 66
δεν εγινε επιχειρηση σκουπας ?ηταν 15.5
ειναι 16.
δεν εγινε επιχειρηση σκουπας ?
Την κοπελα την ξερω πολυ καλα.
Την εχω κουβαλησει πολλες φορες σπιτι μου. Εχω παει και στο δικο της. Εχει ομορφα μικρα βυζακια και καλουτσικα καπουλια.
Καψουρευεται σχετικα ευκολα αλλα ωρες ωρες γινεται σπασαρχιδω και σου κανει την ζωη δυσκολη. Ειναι φοβερα πεισματαρα κανει πως τα ξερει ολα, αρπαζεται(τσαντιζεται) ευκολα, ειναι απιστευτα βλημα, αλλα κατα βαθος εχει καλη καρδια και μια παιδικοτητα-αθωοτητα που σε κανει να της συγχωρεις τα αλλα κουσουρια που εχει.
Για ενα διαστημα την πηγαινοεφερνα στη δουλεια και ποτε δεν μου ζητησε χρηματα αν και απο μονος μου της εχω κανει πολλα δωρα.
Κατα την γνωμη μου επρεπε να της δωσεις 30 - 40 για μια ωρα εφοσον βεβαια θα την εκανες κεφι, για να ειναι ευχαριστημενη. Αφου λοιπον δεν την εκανες κεφι ας της εδινες κατι λιγοτερο και ας την εκανες με ελαφρα κι'εκει θα τελειωνε εκει το θεμα. Τωρα δεν καταλαβαινω, για πιοο λογο ζητας τα ρεστα;
τυπε δεν εισαι το σπερματοζωαριο που νικησε. απλα το μοναδικο ζωντανο που κουνιοταν ελαχιστα αναμεσα στα υπολοιπα ψοφια.
Άλλαξε παιδί μου το άβατάρ σου. Επίσης ούτε η υπογραφή σου φαίνεται. Λες κι είσαι υπό διάλυση.
βαριεμαι.
γαμιεται το ιματζσακ και τα πατρογονικα του
καλα συγνωμη οι αλλοι τον μπινελικονανε και δεν μηλουσε και εγω που τον ειπα κλωνο μου απαντησε?![]()
καλα συγνωμη οι αλλοι τον μπινελικονανε και δεν μηλουσε και εγω που τον ειπα κλωνο μου απαντησε?![]()
Γιατι δλδ πρεπει ντε και καλα να παρεξηγηθω; Στα μπινελικια απαξιω να απαντησω αν και ο καθενας εχει δικαιωμα να εκφραζει την γνωμη του..
σωστος.
τελικα μονο αμα βλεπεις μαυρο αποβλακωνεσαι εσυ (με το συμπαθειο)
Και η ματαιοτης εχει το νοημα της...παντως πιστευω οτι αυτα ειναι γραφικοτητες και αηδιες του λαστφορλαιφ..![]()
ειναι ομολογουμενος πολυ εξυπνο ατομο και το εχει δειξει πολλες φορες
αλλα σαν καλο πουτανακι που ειναι ανοιξε ενα θρεντ που θα εχει ταυτοχρονα 50 μελη να το διαβαζουν για να ανηψωσει τον εγωισμο του
φτου σου μασκαρα![]()