boomb
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 4 Ιαν 2009
- Μηνύματα
- 16.435
- Like
- 19
- Πόντοι
- 166
Μπουμπ![]()
![]()
/blush (*^__^*)
Μπουμπ![]()
![]()
κάπου το είπε ότι είναι αυτός
o rly? :o
συγκλονννιστικές αποκαλλλλιύψεις κι απόψε σε τούτο δω το θρεντ![]()
![]()
εχμ...ηταν βραδυ...με ψιλοηξερε...και με τσιμπησε![]()
εχμ...ηταν βραδυ...με ψιλοηξερε...και με τσιμπησε![]()


εχμ...ηταν βραδυ...με ψιλοηξερε...και με τσιμπησε![]()

Και δεν έχουμε μιλήσει όλοι..

πλεον ξερω και ποσες εχει γαμησει ο Μακλειν
ειχα -1 εσφαλμενο
αααααχααχαχαχαχαχαχαχχ![]()
αναμένουμε με αγωνννιία![]()
Ανάποδα τα είπες. Σε τσίμπησε και μετά σε ψιλοέμαθε μόνο γιατί εξαφανίστηκε....
Το ανάποδο αποκλείεται να έγινε, δλδ να σε ήξερε και να σου κάθησε!
![]()
![]()
![]()
χαχαχαχαχαχαχ. Με τσιμπησε και τη δαγκωσα...μου ηταν αδιανοητο να υπαρχει τετοιος ΜΟΥΝΟΣ εδω μεσα![]()
πλεον ξερω και ποσες εχει γαμησει ο Μακλειν
ειχα -1 εσφαλμενο
αααααχααχαχαχαχαχαχαχχ![]()
χαχαχαχαχαχαχ. Με τσιμπησε και τη δαγκωσα...μου ηταν αδιανοητο να υπαρχει τετοιος ΜΟΥΝΟΣ εδω μεσα![]()

μη γράφεις μαλακίες...
εγώ δεν γαμάω...κάνω έρωτα...
άρα τα ενεργά μέλη αποκλείονται χαρ χαρ χαρρρρ![]()
![]()
Μετά όμως ρίχνεις κι έναν πούτσο....έτσι??
μη γράφεις μαλακίες...
εγώ δεν γαμάω...κάνω έρωτα...
διορθωση.
σεξο-βομβα
αχαχαχαχαχαχαχαχαχα