Νέα

Πολύνεκρη σύγκρουση τρένων στα Τέμπη

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα xxx_male
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 12K
  • Εμφανίσεις 363K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 6 άτομα (0 μέλη και 6 επισκέπτες)

Anemodoura

Ανώτερος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
13.797
Like
29.454
Πόντοι
6.056

Τυποι εμφανίστηκε ο Σπιρτζης!

...Το όλοι φταίνε, δεν ισχύει. Πιστεύω ότι δεν φταίμε. Εγώ πιστεύω ότι η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ δεν φταίει. Ούτε εγώ προσωπικά...

Οπως καταλάβατε στον ΟΣΕ ολα δούλευαν ρολόι επι Σύριζα, μόλις ήρθε η ΝΔ στα πράγματα ολα διαλύθηκαν.
 

xoxoxo123

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
31 Ιουλ 2013
Μηνύματα
1.392
Κριτικές
21
Like
2.449
Πόντοι
746
O αλλος με ποσες χιλιαδες νεκρούς ανακινωνει εκλογες 14 μαιου και το χαιβανι ο δικος μας κρυβεται πισω απο τα Τεμπη ... λες και θα ανοιξει η ψαλιδα μεχρι τον σεπτεμβρη ...
ρε τι τραβαμε σε αυτη την χωρα
 

Enkidu

Μέλος
Εγγρ.
19 Απρ 2019
Μηνύματα
776
Like
710
Πόντοι
86
Δύο αναρτήσεις και η απορία αν σχετίζονται (προσοχή: χωρίς καμια διάθεση συνωμοσιολογίας!)
Η πρώτη:
"Τεράστια ερωτήματα εγείρει το γεγονός πως λίγες ημέρες μετά την ασύλληπτη τραγωδία στα Τέμπη όπου δύο τρένα συγκρούστηκαν μετωπικά, κόβοντας το νήμα της ζωής σε τουλάχιστον 57 ανθρώπους, οι εργασίες για να απομακρυνθούν τα βαγόνια και τα συντρίμμια μπορούν κάλλιστα να χαρακτηριστούν «εξπρές»."
βλ. εδώ:

Η δεύτερη, από συνέντευξη του αναλυτής και Υποπτέραρχου ε.α Δημήτρης Δρόσου. (Όλη η συνέντευξη ενδιαφέρουσα, αλλά το συγκεκριμένο σημείο είναι από το 12:00΄ και μετά):
"Στα σόσιαλ μίντια κάποια βαγόνια της εμπορικής αμαξοστοιχίας δείχνανε το λογότυπο κάποιων εταιρειών, στα κοντέινερ που κουβαλούσε. Πάντοτε με την προϋπόθεση ότι όλα αυτά που έχουν παίξει είναι αληθή, <...> ας δούμε, λοιπόν, τα κοντέινερ.Υπάρχουν δύο φωτογραφίες από δύο συγκεκριμένες εταιρείες. Η πρώτη εταιρεία είναι η OCCL <https://www.occlindia.com/>. Εξειδικεύεται, κυρίως, και σας λέω από τον αγγλικό τίτλο και αμέσως θα πω και στα ελληνικά, στο insoluble sulphur. Τί σημαίνει αυτό; Αδιάλυτο θείο. <...> Η δεύτερη φωτογραφία που εμφανίστηκε πάλι με κοντέινερ, και πάλι εφόσον είναι αληθή, είναι η ZΙMONITOR <https://www.zim.com/services/digital-services/zimonitor>. Είναι μια εταιρεία Ισραηλιτικών συμφερόντων με έδρα την Χάιφα και εξαπλώνεται μέχρι και το Αμβούργο. Μεταξύ άλλων τα cargo <φορτία> που υποστηρίζει αφορούν medicine, δηλαδή φάρμακα, dangerous cargo, επικίνδυνα κάργκο και high value or sensitive cargo, δηλαδή υψηλής αξίας ή ευαίσθητα κάργκο. Αυτά όλα είναι που αναφέρονται στο κύριο λογότυπο της εταιρείας. Εφόσον, λοιπόν, υφίσταντο αυτού του τύπου τα κοντέινερ, τί ακριβώς θα μπορούσαν να μεταφέρουν στην εμπορική αμαξοστοιχία; Μήπως κάτι από αυτό αποτελούσε ένα κίνδυνο που θα μπορούσε να οδηγήσει σε περαιτέρω ανάφλεξη;"
εδώ η συνέντευξη:
 

kontolagnos

Ανώτερος
Εγγρ.
2 Μαρ 2007
Μηνύματα
30.112
Κριτικές
1
Like
33.126
Πόντοι
6.256
Αυτους γιατι δεν τους χωνουν μεσα για το κακουργημα διαταραξης ασφαλειας συγκοινωνιων;
Οι ρομά εχουν ασυλια.
Οι ρομά ειναι φίλοι μας.
Οι ρομά ειναι κι αυτοί σαν ανθρωποι
 

sisiliano1982

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
6 Δεκ 2015
Μηνύματα
918
Like
1.139
Πόντοι
206
Είναι σκληρός ο ανταγωνισμός το πρωι
Κάτι πρεπει να κάνεις να ξεχωρισεις
Οι άλλες δείχνουν μπουτια..



Τυποι εμφανίστηκε ο Σπιρτζης!

...Το όλοι φταίνε, δεν ισχύει. Πιστεύω ότι δεν φταίμε. Εγώ πιστεύω ότι η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ δεν φταίει. Ούτε εγώ προσωπικά...

Οπως καταλάβατε στον ΟΣΕ ολα δούλευαν ρολόι επι Σύριζα, μόλις ήρθε η ΝΔ στα πράγματα ολα διαλύθηκαν.
Καποιες φορες αν οχι ολες τα γραπτα μενουν και βοηθουν να λυθει το μυστηριο για το ποιος φταιει.Κανε ενα κοπο να διαβασεις τι ειπε,αν βρεις κατι αλλου διαφορετικο ανεβασε το εδω να το δουμε και να κατηγορησουμε τον συριζα.
 

kinks

Μέλος
Εγγρ.
8 Ιουν 2006
Μηνύματα
2.269
Like
695
Πόντοι
96

Τυποι εμφανίστηκε ο Σπιρτζης!

...Το όλοι φταίνε, δεν ισχύει. Πιστεύω ότι δεν φταίμε. Εγώ πιστεύω ότι η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ δεν φταίει. Ούτε εγώ προσωπικά...

Οπως καταλάβατε στον ΟΣΕ ολα δούλευαν ρολόι επι Σύριζα, μόλις ήρθε η ΝΔ στα πράγματα ολα διαλύθηκαν.
Ούτε στο Μάτι φταίγανε τύπε. Αλώστε μέρες μετά δήλωσαν ότι δεν εντοπίσανε κανένα λάθος.
 

Enkidu

Μέλος
Εγγρ.
19 Απρ 2019
Μηνύματα
776
Like
710
Πόντοι
86
Και ως συνέχεια προηγούμενων:
<...> Αναλύοντας τα ντοκουμέντα έμπειροι μηχανολόγοι και μηχανικοί τρένων του ΟΣΕ κατέληξαν στο εξης συμπέρασμα ως προς την έκρηξη:
Οι μηχανοδηγοί βρέθηκαν αντιμέτωποι με υψηλές ταχύτητες, άνω των 140 χλμ/ ώρα γεγονός που έδινε μηδενικές πιθανότητες για αποφυγή της σύγκρουσης. Το μεγάλο «μανιτάρι φωτιάς» ήταν απόρροια ενός μεγάλου ηλεκτρικού «τόξου (κάτι σαν ηλεκτρική εκκένωση) λόγω βραχυκυκλώματος στις γραμμές υψηλής τάσης 25.000 Volt, που υποστηρίζουν την ηλεκτροκίνηση των τρένων.
Μάλιστα, ο σταθμός της Ραψάνης διαπίστωσε πολύ υψηλό ηλεκτρικό φορτίο στη γραμμή, ενημερώνοντας σχετικά το κέντρο κυκλοφορίας, θεωρώντας πως κάποια βλάβη συνέβη στο δίκτυο της ΔΕΗ, προκαλώντας υπερφόρτωση.
Μηχανικοί αναφέρουν πως αμέσως μετά τη σύγκρουση εκδηλώθηκε πυρκαγιά, καθώς από την υψηλή συμπίεση των ηλεκτρομηχανών «έσκασαν» οι μετασχηματιστές τους, με αποτέλεσμα να προκληθεί πυρκαγιά στα λάδια που είχαν στις μηχανές τους τα δύο τρένα.
Να σημειωθεί πως τα δύο τρένα είχαν τρεις μηχανές (δύο είχε η εμπορική) με κάθε μηχανή να έχει 2.5 τόνους λάδι.
Με τη σύγκρουση υπήρξε αύξηση της θερμοκρασίας πάνω από το όριο ανάφλεξης. Οι θερμοκρασίες που αναπτύχθηκαν στα δύο πρώτα βαγόνια κάτω από τα οποία υπήρχε ο ηλεκτροκινητήρας του επιβατικού θερμοκρασίες άνω των 1.500 βαθμών Κελσίων. Ταυτόχρονα τα εύφλεκτα υλικά που υπήρχαν μέσα στο τρένο επιδείνωσαν την κατάσταση."

Από εδώ:
 

Termin

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Φεβ 2018
Μηνύματα
3.773
Like
7.740
Πόντοι
2.306
στην χωρα που ο υπουργός μεταφορών χαμογελαει μεσα απο το αυτοκινητο του, με κλιπσακια στις ζωνες για να μη χτυπάει το "ενοχλητικο" μπιμπ, το αυτοκινητο που το έφτιαξαν καποιοι με μέτρα ασφαλειας να σωζει ζωες.....

τον σφίγγει η ζώνη τον υπουργό και δεν την αντέχει.........

γομαρια 40 και 50 χρονών που κανονικά έπρεπε να τα εξαφανίζουμε γιατι μας ρεζιλεύουν τα έχουμε υπουργούς. Άριστους.

φαι σκατο και γκλαμουρια και πωληση αριστείας... σε προθυμα χαμενα κορμια...... η ξεφτιλα της Ελλάδας......
 

George71

Μέγας
Εγγρ.
13 Αυγ 2019
Μηνύματα
8.395
Like
10.933
Πόντοι
3.556
Στον Ευαγγελατο πριν λιγο ειπε ενας παλιος σταθμαρχης Βολου πως ο επιθεωρητης που διωκεται ποινικα, εχει χωσει μελη της οικογενειας του στον ΟΣΕ.
Πεφτουμε απο τα συννεφα ολοι
 

madrach

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
29 Σεπ 2015
Μηνύματα
1.948
Κριτικές
10
Like
1.354
Πόντοι
506
μερικα πραγματα, ακομα και για αυτα που μπορει να γελασουμε ειναι σοβαρα. Αυτος ειναι ο πυρινας της χρηστιανικης θρησκιας ή μηπως της εβραικης για να ειμαστε ποιο συγκεκριμενοι. Ενα εθιμο με βαθιες ριζες , που υπαρχει σε διαφορετικους πολιτισμους ειναι για αυτη τη θρησκια κακο, οπως και γ τους μουσουλμανους. Οτιδηποτε ειναι κακο, εκτος απο το χρημα στο παγκαρι τους
 

Tony xx ☭

Μέγας
Εγγρ.
30 Μαΐ 2019
Μηνύματα
5.914
Κριτικές
3
Like
18.074
Πόντοι
3.556

Τυποι εμφανίστηκε ο Σπιρτζης!

...Το όλοι φταίνε, δεν ισχύει. Πιστεύω ότι δεν φταίμε. Εγώ πιστεύω ότι η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ δεν φταίει. Ούτε εγώ προσωπικά...

Οπως καταλάβατε στον ΟΣΕ ολα δούλευαν ρολόι επι Σύριζα, μόλις ήρθε η ΝΔ στα πράγματα ολα διαλύθηκαν.
Ο Σπιρτζης, συμφωνείς ή διαφωνείς, έδωσε απαντήσεις για την περίοδο που ήταν Υπουργός, και για το τι ολοκλήρωσε και παρέδωσε για τους σιδηροδρομους, σε μια συνέντευξη, που δεν ηταν ακριβώς συνέντευξη, αλλα ανάκριση.
Εγω ειμαι υπέρ, οχι μονο να τον ανακρινουν, αλλα να τον γαμήσουν ανάποδα, αμα βρουν παραπτώματα.
Ο Καραμανλής που επί ημερών του συνέβει το μοιραίο, που βρίσκεται αραγε;
Γιατί δεν βγαίνει να δώσει τις δικές του απαντήσεις, να τις τεκμηριώσει όπως ο Σπιρτζης με στοιχεία. Και να πει, "έκανα αυτό κι αυτό κυριοι, είμαι στην κρίση σας".
Τουναντίον, τον βλεπουμε να ειναι παλι υποψηφιος, και να μην έχει ψελλίσει κουβέντα, πέρα από την παραίτηση του.
Συνέντευξη τύπου θέλουμε, κι ας εχει και τον Σπιρτζη διπλα του, να την δώσουν από κοινού, αυτο ειναι το δικαιο, έχουμε καταντήσει σε αυτή τη χώρα να λέμε τα αυτονόητα στις αθλιότητες "φταίει για όλα η αντιπολιτευση".

 

Enkidu

Μέλος
Εγγρ.
19 Απρ 2019
Μηνύματα
776
Like
710
Πόντοι
86
Συμβάσεις επί συμβάσεων, καθυστερήσεις επί καθυστερήσεων...
" <...> Η κα Βλάχου ήταν η εισαγγελέας που χειρίστηκε τη δικογραφία που είχε σχηματιστεί σχετικά με τη σύμβαση 717 του 2014 έπειτα από καταγγελίες για φερόμενη ζημία ύψους 3 εκατ. ευρώ λόγω των καθυστερήσεων στην υλοποίηση των έργων. Η δικογραφία ωστόσο αρχειοθετήθηκε το 2021 με βάση πόρισμα της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας, σύμφωνα με το οποίο δεν υπήρξε ζημία του Δημοσίου.
Η σύμβαση του 2014 αφορούσε στην «Ανάταξη και αναβάθμιση του συστήματος σηματοδότησης – τηλεδιοίκησης και αντικατάσταση 70 αλλαγών τροχιάς σε εντοπισμένα τμήματα του άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Προμαχώνας» και ανατέθηκε στην κοινοπραξία ΤΟΜΗ (θυγατρική του ομίλου Άκτωρ) και την Alshtom

Η έρευνα της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας
Η συγκεκριμένη σύμβαση όμως έχει τεθεί στο μικροσκόπιο της ευρωπαϊκής εισαγγελίας από τον Νοέμβριο του 2022. Είχε προηγηθεί ανώνυμη καταγγελία προς τις ευρωπαϊκές εισαγγελικές αρχές λίγο πριν το περασμένο καλοκαίρι. Σύμφωνα με πληροφορίες των Data Journalists, οι Ευρωπαίοι Εισαγγελείς ερευνούν στο κατά πόσο ζημιώθηκε ο προϋπολογισμός της ΕΕ καθώς οι επίμαχες συμβάσεις που ξεκινούν από 2007 είχαν χρηματοδοτηθεί εκτός από εθνικά και με κοινοτικά κονδύλια. Είναι εντυπωσιακό που η Ευρωπαϊκή Εισαγγελία ερευνά υπόθεση που είχε αρχειοθετηθεί από τις εν ελλάδι εισαγγελικές αρχές.
"

Όλη η έρευνα εδώ (Data Journalists):
 

irobot

Μέλος
Εγγρ.
30 Ιουν 2017
Μηνύματα
1.343
Like
471
Πόντοι
36
Ανακοινώθηκαν οι μεταβατικοί Πρόεδροι - Διευθύνοντες Σύμβουλοι σε ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ.

Συγκεκριμένα, τη θέση του Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου της ΟΣΕ ΑΕ αναλαμβάνει ο κύριος Παναγιώτης Τερεζάκης, συγκοινωνιολόγος, σήμερα τεχνικός σύμβουλος διοίκησης του ΟΣΕ.

Παράλληλα, τη θέση του Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου της ΕΡΓΟΣΕ ΑΕ αναλαμβάνει ο κύριος Χρήστος Παληός, πολιτικός μηχανικός, σήμερα μέλος του διοικητικού συμβουλίου της ΕΡΓΟΣΕ ΑΕ.

ΤΕΡΕΖΑΚΗς - Βιογραφικό

Experience​






  • Operation & Maintenance Project ManagerOperation & Maintenance Project Manager
    LDK Consultants · Full-timeLDK Consultants · Full-time Dec 2016 - Present · 6 yrs 4 mosDec 2016 - Present · 6 yrs 4 mos Tel Aviv, IsraelTel Aviv, Israel




  • Operation & Maintenance Project ManagerOperation & Maintenance Project Manager
    WSPWSP Apr 2015 - Dec 2016 · 1 yr 9 mosApr 2015 - Dec 2016 · 1 yr 9 mos Tel Aviv Area, IsraelTel Aviv Area, Israel



    General Manager DirectorGeneral Manager Director
    STASY ATTIKO METRO OPERATIONS COMPANY · Full-timeSTASY ATTIKO METRO OPERATIONS COMPANY · Full-time Mar 2013 - Apr 2015 · 2 yrs 2 mosMar 2013 - Apr 2015 · 2 yrs 2 mos Athens Metropolitan AreaAthens Metropolitan Area


      • Responsible for the Directorates of Metro and Tram Operation, OCC, Infrastructure, Systems, Signaling Design, Real Estate, Engineering and Rolling Stock. Responsible for the Directorates of Metro and Tram Operation, OCC, Infrastructure, Systems, Signaling Design, Real Estate, Engineering and Rolling Stock.





  • Athens Metro S.AAthens Metro S.A
    Full-time · 2 yrs 3 mosFull-time · 2 yrs 3 mos Athens Metropolitan AreaAthens Metropolitan Area





    Operations Safety and Security DirectorOperations Safety and Security Director
    Jan 2011 - Mar 2012 · 1 yr 3 mosJan 2011 - Mar 2012 · 1 yr 3 mos


      • Responsible for the Directorates of Metro Operation Safety and Security.Responsible for the Directorates of Metro Operation Safety and Security.






  • Operation, Infrastructure & Design, General DirectorOperation, Infrastructure & Design, General Director
    Greek Railways Organization (OSE) · Full-timeGreek Railways Organization (OSE) · Full-time Apr 2007 - May 2010 · 3 yrs 2 mosApr 2007 - May 2010 · 3 yrs 2 mos GreeceGreece


      • Responsible for supervising the Directorates of Railroad Infrastructure, Design, Real Estate, Engineering, Maintenance and Operation. In this capacity I was responsible to oversee the tendering and construction of more than twenty rail infrastructure projects, primarily in the area of infrastructure renewal, with a total cost of 450 million Euros, as well as over 50 rail design projects, including electrification, signalling tunneling and trackwork with a total value of over 100 million Euros. Responsible for supervising the Directorates of Railroad Infrastructure, Design, Real Estate, Engineering, Maintenance and Operation. In this capacity I was responsible to oversee the tendering and construction of more than twenty rail infrastructure projects, primarily in the area of infrastructure renewal, with a total cost of 450 million Euros, as well as over 50 rail design projects, including electrification, signalling tunneling and trackwork with a total value of over 100 million Euros.




  • Trackwork Maintenance ManagerTrackwork Maintenance Manager
    Attiko Metro Operation & Maintenance S.A · Full-timeAttiko Metro Operation & Maintenance S.A · Full-time Jan 2000 - Apr 2007 · 7 yrs 4 mosJan 2000 - Apr 2007 · 7 yrs 4 mos Athens Metropolitan AreaAthens Metropolitan Area


      • Holding position of trackwork maintenance for both Metro Lines 2 & 3 of Athens MetroHolding position of trackwork maintenance for both Metro Lines 2 & 3 of Athens Metro




  • Design EngineerDesign Engineer
    Attiko Metro S.A., Athens · Full-timeAttiko Metro S.A., Athens · Full-time Nov 1993 - Jan 2000 · 6 yrs 3 mosNov 1993 - Jan 2000 · 6 yrs 3 mos Athens Metropolitan AreaAthens Metropolitan Area


      • Holding positions of increasing responsibility during his 14 year tenure at Attiko Metro, including:
        - Track Maintenance Manager, Attiko Metro Operation Company, 1998-2000
        - Attiko Metro Operation & Maintenance Department, 1997
        - Trackwork Supervisor for concrete slab track and tunnel construction of Attiko Metro lines 2 and 3, 1995-1997
        - Trackwork Alignment Manager for the construction of concrete slab track, 1993-1995
        Holding positions of increasing responsibility during his 14 year tenure at Attiko Metro, including: - Track Maintenance Manager, Attiko Metro Operation Company, 1998-2000 - Attiko Metro Operation & Maintenance Department, 1997 - Trackwork Supervisor for concrete slab track and tunnel construction of Attiko Metro lines 2 and 3, 1995-1997 - Trackwork Alignment Manager for the construction of concrete slab track, 1993-1995

  • DENCO Structural Engineering logo

    Traffic Dessign EngineerTraffic Dessign Engineer
    DENCO Structural Engineering · Full-timeDENCO Structural Engineering · Full-time Jan 1987 - Feb 1993 · 6 yrs 2 mosJan 1987 - Feb 1993 · 6 yrs 2 mos Athens, Attiki, GreeceAthens, Attiki, Greece


      • Key roles on a variety of transportation and traffic engineering projects in Greece and abroad, including:
        - Ministry of Public Works of Greece: project manager of the technical assistance team providing support on matters related to traffic and car parking.
        - Athens - Katerini Freeway, Sections 1 and 2: field survey and final highway design.
        - Rehabilitation of 725Km of rural roads between Bria-Birao and Ouadda-N'Dele in Central African Republic.
        - Field survey and supervision of construction of a number of secondary roads in the Republic of Burundi.
        - Port of Piraeus, Greece: member of the team studying origin and destination for the port reorganization.
        - Cordelio Underground Car Park, Greece: responsible for the preliminary design (competition) of an underground car park for the Municipality of Cordelio.
        - Sintrivani Interchange, Thessaloniki, Greece: preliminary design of this interchange in the city of Thessaloniki.
        - Manager, CAD Design Department
        - Athens Metro, Greece: Design manager for the preliminary and final design of traffic arrangements during metro construction.


      • Σημερα και εδω και 10 χρόνια συνταξιουχος ΤΜΕΔΕ

      • Ειναι αυτος ο ανθρωπος ικανός για Προεδρος - Διευθ. Συμβουλος του ΟΣΕ ???
 

spipis71

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Απρ 2018
Μηνύματα
7.609
Κριτικές
34
Like
13.628
Πόντοι
17.346

κοίτα να δεις που τελικά είχε δίκιο ο Μπογδάνος (και δεν του το είχα...)

tzimeros.png
 
  • Like
Αντιδράσεις: 69fil

resp

Σεβαστός
Εγγρ.
5 Μαρ 2023
Μηνύματα
4.396
Like
4.610
Πόντοι
1.706
Αυτους γιατι δεν τους χωνουν μεσα για το κακουργημα διαταραξης ασφαλειας συγκοινωνιων;
Γιατί τους προστατεύουν τυποι σαν τον Φλώρο ή πιο παλια σαν τους Βιλανακηδες.
 

orgasmikos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Απρ 2019
Μηνύματα
1.732
Like
1.512
Πόντοι
216
Έλεος πια με αυτή την κωλοχώρα.
Οκ δέχομαι ότι οι γύφτοι πάνε να κλέψουν τα καλώδια, πάντα αυτό κάνουν.

Είναι δυνατόν τώρα να μπαίνει ο άλλος μέσα χωρίς να τον πάρουν χαμπάρι; Προφανώς η υπόθεση βρωμάει από πάνω. Κάποιοι κάνουν τα στραβά μάτια σε αυτό το μπουρδέλο για άλλη μια φορά.

Τον γύφτο τον πιάνεις και τον βάζεις και να δουλέψει να ξαναφτιάξει αυτά που βούτηξε.

Αυτός που του το επέτρεψε πως θα τιμωρηθεί;
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
66.388
Like
26.168
Πόντοι
5.506
Έλεος πια με αυτή την κωλοχώρα.
Οκ δέχομαι ότι οι γύφτοι πάνε να κλέψουν τα καλώδια, πάντα αυτό κάνουν.

Είναι δυνατόν τώρα να μπαίνει ο άλλος μέσα χωρίς να τον πάρουν χαμπάρι; Προφανώς η υπόθεση βρωμάει από πάνω. Κάποιοι κάνουν τα στραβά μάτια σε αυτό το μπουρδέλο για άλλη μια φορά.

Τον γύφτο τον πιάνεις και τον βάζεις και να δουλέψει να ξαναφτιάξει αυτά που βούτηξε.

Αυτός που του το επέτρεψε πως θα τιμωρηθεί;
τυπε υπαρχει και ενας ποιο σημαντικος παραγοντας...
αυτος που τα αγοραζει λεωγωτωρα
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom