θελουν να το παιξουν δυσκολες για να ανεβασουν την αξια του αιδοιου τους.επισης τα φτιαχνουν μονο με γνωστους γιατι γνωριζουν το ε9 τους.δηλαδη δεν επενδυουν σε κατι που δεν ξερουν τις αποδοσεις τουπου την βλέπεις την πονηριά? απλή χαζομάρα βλέπω εγώ.
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
