Νέα

Πολεμική Αεροπορία/Αεροπλάνα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα gabadoo
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 3K
  • Εμφανίσεις 169K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Enforcer

Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2007
Μηνύματα
5.439
Like
9
Πόντοι
66
Αντίθετα απο την Ελλάδα, η Τουρκία αναπτύσσεται πολύ γρήγορα, χτίζοντας σοβαρές υποδομές και βιομηχανία, και έχοντας ένα μακροπρόθεσμο σχεδιασμό ο οποίος δεν εξάρτάται απο την εκάστοτε κυβέρνηση.

Επίσης, η Τουρκία έχει καταφέρει να την παίρνουν σοβαρά στα όσα λέει. Οταν είπε οτι θα μπει στο βόρειο ιράκ, η κοντολίζα πήγε εκει. Αντίθετα, η ελλάδα ακόμα προσπαθεί να πείσει για τη σοβαρότητά της όσον αφορά στο βέτο στην υπόθεση με τα σκόπια.

Οσον αφορά στην ποιότητα του έμψυχου υλικού - αυτό είναι αλήθεια, ισχύει μέχρι ένα βαθμό. Επίσης δεν ξέρω σε ποια πλευρά των συνόρων βρισκεται η ποιότητα.

Οντας στα σύνορα τις ημέρες των Ιμίων, επιτρέψτε μου να εκφράσω τον αποτροπιασμό μου για την πορεία που έχει πάρει ο στρατός ξηράς (αυτό ξέρω, σε αυτό αναφέρομαι). Ποτέ δεν είδα τόσες κότες με αμερικάνικη παραλλαγή να διανυκτερεύουν στα στάγιερ, για να μην κρυώσουν - αφήνοντας τους φανταρους να παγώσουν.

Δε θα πω περισσότερα, ίσως στην πορεία.
 
OP
OP
gabadoo

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
Αντίθετα απο την Ελλάδα, η Τουρκία αναπτύσσεται πολύ γρήγορα, χτίζοντας σοβαρές υποδομές και βιομηχανία, και έχοντας ένα μακροπρόθεσμο σχεδιασμό ο οποίος δεν εξάρτάται απο την εκάστοτε κυβέρνηση.

Επίσης, η Τουρκία έχει καταφέρει να την παίρνουν σοβαρά στα όσα λέει. Οταν είπε οτι θα μπει στο βόρειο ιράκ, η κοντολίζα πήγε εκει. Αντίθετα, η ελλάδα ακόμα προσπαθεί να πείσει για τη σοβαρότητά της όσον αφορά στο βέτο στην υπόθεση με τα σκόπια.

Οσον αφορά στην ποιότητα του έμψυχου υλικού - αυτό είναι αλήθεια, ισχύει μέχρι ένα βαθμό. Επίσης δεν ξέρω σε ποια πλευρά των συνόρων βρισκεται η ποιότητα.

Οντας στα σύνορα τις ημέρες των Ιμίων, επιτρέψτε μου να εκφράσω τον αποτροπιασμό μου για την πορεία που έχει πάρει ο στρατός ξηράς (αυτό ξέρω, σε αυτό αναφέρομαι). Ποτέ δεν είδα τόσες κότες με αμερικάνικη παραλλαγή να διανυκτερεύουν στα στάγιερ, για να μην κρυώσουν - αφήνοντας τους φανταρους να παγώσουν.

Δε θα πω περισσότερα, ίσως στην πορεία.

Συμφωνω 100% ....Για την αναπτυξιακη πολιτικη που ακολουθουν οι δυο χωρες,και γενικοτερα για τις υποδομες σε ολα τα επιπεδα,εγω προσωπικως δεν μπορω να κανω κατι ,περαν της ΨΗΦΟΥ μου...οσο αφορα στη δικη μου χωρα βεβαιως.
    Εκεινο που εχω να πω ομως και να μου το επιτρεψετε παρακαλω,ειναι οτι με το δεδομενο υλικο,καλο η κακο,εγω (και πολλοι αλλοι που δεν φαινονται...) προσπαθουμε να κανουμε την δουλεια οσο μπορουμε πιο καλα....Και για να προλαβω τυχον παρεξηγηση,ΟΧΙ δεν κανω(κανουμε...) τον Ηρωα...οι τελευταιοι μας αφησαν χρονους στην προδομενη Κυπρο...

  Ο φοβος φιλοι σε αυτες τισ δουλειες ειναι συμμαχος...Οχι φοβος μονο θανατου(αυτο μπορει να συμβει και σε μια απλη προσγειωση-απογειωση-μηχανημα ειναι και αυτο...) αλλα κυριως φοβος μηπως την κρισιμη στιγμη φανεις λιγοτερος αυτου που ταχθηκες να υπηρετησεις....

  Αυτα .....
 
OP
OP
gabadoo

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
gabadoo, το ντοκυμαντέρ που δείχνεις, είναι από την ίδια σειρά των 7 επεισοδίων της οποίας το πρώτο επεισόδιο πόσταρα πιο πάνω....σωστά ;

Αν κατάλαβα καλά όμως.....δείχνει πως οι Τούρκοι διαθέτουν το βλήμα Ιris....ενώ εμείς όχι....σωστά ;;;

Σε πιθανή αερομαχία, για την απόκτηση εναέριας υπεροχής.....στο υποτιθέμενο θέατρο επιχειρήσεων....αν δεν το έχουμε....θα πέφτουμε σαν τα στάχυα.


  Εμεις το εχουμε.....ηδη ειναι σε χρηση με τα F-16 BLOCK 52...

  Κυριως ομως οι τουρκοι δεν γνωριζουν το οπλο SCALP EG οπως θα ειδατε και στο βιντεακι....Φοβερο "ανοιχτηρι" που αυξανει κατακορυφα τις επιχειριακες δυνατοτητες των.....καυλα πεντε....Μαζι με τους mica βεβαιως βεβαιως....
 

Enforcer

Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2007
Μηνύματα
5.439
Like
9
Πόντοι
66
3 παρατηρήσεις

1. Το έμψυχο υλικό της πολεμικής αεροπορίας, είναι σε υψηλό επίπεδο - εκει που χρειάζεται. Του στρατού ξηράς, όχι.

2. Οι ευθυνες των ανίκανων που έχουν κατα καιρούς πάρει στα χέρια τους το τιμόνι της χώρας φτάνουν μέχρι και σε σημείο εσχατης προδοσίας. Αναφέρομαι σε 2 κυρίως υπουργεία.

3. Τη νύχτα των Ιμίων δε λέω οτι δεν προβληματιστηκα. Δεν είμαι ήρωας. Ο φόβος όμως ο μεγάλος προήλθε από εκεί που δεν έπρεπε. Απο αυτούς που θα έπρεπε να μας εμψυχώνουν και να μας καθοδηγούν. Φάνηκαν πολύ λίγοι και ντρόπιασαν και το εθνόσημο και τον εαυτό τους. Την επόμενη μέρα, τίποτε δεν ήταν ίδιο πλέον. Η ξεφτίλα ήταν διαχυτη

Αυτό που φοβάμαι είναι ότι θα ζήσουμε ξανά τέτοιες στιγμές. Βλέπε παρατήρηση 2.

Gabadoo σόρυ αν σου χάλασα το θρεντ όντας ελαφρώς εκτός θέματος.
 

Επισκέπτης
  Εμεις το εχουμε.....ηδη ειναι σε χρηση με τα F-16 BLOCK 52...

  Κυριως ομως οι τουρκοι δεν γνωριζουν το οπλο SCALP EG οπως θα ειδατε και στο βιντεακι....Φοβερο "ανοιχτηρι" που αυξανει κατακορυφα τις επιχειριακες δυνατοτητες των.....καυλα πεντε....Μαζι με τους mica βεβαιως βεβαιως....

Οι τουρκοι με την μαλακισμενη πολιτικη που εχουμε συνηθεια να δινουμε κολο σε αλβανους και σκοπιανους δεν χρειαζονται το "SCALP EG" για να μας παρουν.
 
OP
OP
gabadoo

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
2. Οι ευθυνες των ανίκανων που έχουν κατα καιρούς πάρει στα χέρια τους το τιμόνι της χώρας φτάνουν μέχρι και σε σημείο εσχατης προδοσίας. Αναφέρομαι σε 2 κυρίως υπουργεία.

  Πολυ σωστος εισαι...οσο για τα δυο υπουργεια,τι να πω,και κυριως πως να το πω χωρις να φανω ακραιος μιλιταριστης;Εαν υπηρχε καλυτερη διαχειρηση με μακροπροθεσμο επιχειρησιακο σχεδιασμο των χρηματων του φορολογουμενου πολιτη,αλλα για αυτα που λεω να ειχαμε λογο ΜΟΝΟ οι κατα περιπτωση στρατιωτικοι,τα πραγματα θα ηταν καλυτερα....Οι πολιτικοι αγοραζουν με βαση την τσεπη τους...
Μην νομισετε οτι ειμαι υπερ των ακρατων εξοπλισμων...Το αντιθετο μαλιστα...Μονο οσο πρεπει για να διατηρειτε το υλικο αξιομαχο.Εαν μας αφηναν οι κυβερνωντες,το ξερετε οτι θα κατασκευαζαμε στην Ελλαδα το υλικο(αεροσκαφη κυριως..) με οτι αυτο συνεπαγετε για την ελληνικη οικονομια σε τεχνογνωσια,θεσεις εργασιας,κλπ;


3. Τη νύχτα των Ιμίων δε λέω οτι δεν προβληματιστηκα. Δεν είμαι ήρωας. Ο φόβος όμως ο μεγάλος προήλθε από εκεί που δεν έπρεπε. Απο αυτούς που θα έπρεπε να μας εμψυχώνουν και να μας καθοδηγούν. Φάνηκαν πολύ λίγοι και ντρόπιασαν και το εθνόσημο και τον εαυτό τους. Την επόμενη μέρα, τίποτε δεν ήταν ίδιο πλέον. Η ξεφτίλα ήταν διαχυτη

Αστα να πανε...ο εκ των εσω εχθρος ειναι αυτος που σε σκοτωνει.....

Αυτό που φοβάμαι είναι ότι θα ζήσουμε ξανά τέτοιες στιγμές.

 Κατι βρωμαει παντως τωρα τελευταια.....


 

 
OP
OP
gabadoo

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
Οι τουρκοι με την μαλακισμενη πολιτικη που εχουμε συνηθεια να δινουμε κολο σε αλβανους και σκοπιανους δεν χρειαζονται το "SCALP EG" για να μας παρουν.

...καλο θα ειναι ομως να ξερουν οτι το εχουμε ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ εχουμε και το σθενος να το χρησιμοποιησουμε....εαν χρειαστει.

  Το θεμα ειναι: το εχουμε το σθενος;..και κατι αλλο  εχεις κανει την αυτοκριτικη σου ως πολιτης ως προς το τι θα εκανες σε συγκεκριμενο περιστατικο;
 

Enforcer

Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2007
Μηνύματα
5.439
Like
9
Πόντοι
66
 Κατι βρωμαει παντως τωρα τελευταια.....

Ναι κάτι γίνεται. Μόνο υποθέσεις μπορώ να κάνω

Από τη μια η δυσαρέσκεια των αμερικανων για τη σύσφιξη σχέσεών μας με τη ρωσια (παρεπιπτόντως, η ντόρα αντιμετωπίστηκε εξαιρετικά ψυχρά απο τους ρώσους κατα την επίσκεψη του κλιμακίου στη μόσχα) και απο την άλλη οι συμφωνίες που έχουν γινει με τους τούρκους όσον αφορά στις επιθέσεις τους στο βόρειο ιρακ.

Οταν δεν είσαι αυτός που καθορίζει τις εξελίξεις, είσαι αυτό που υφίστασαι τις αρνητικές συνέπειες. Για ακόμα μια φορά η ελλάδα έχει χάσει τη μπάλα. Και σε αυτό την ευθύνη την έχει 100% η πολιτική "ηγεσία" η οποία εκτος απο ανίκανη είναι πλέον πλήρως εσωστρεφής (ζαχόπουλοι, ασφαλιστικό σε λίγο) έχοντας ανοιχτό μόνο το θέμα των σκοπίων - μέχρι πρότινος.
 

Carlos

Σπουδαίος
Εγγρ.
29 Αυγ 2005
Μηνύματα
2.302
Κριτικές
11
Like
2
Πόντοι
2.945
Δεν υπάρχουν περιθώρια ανησυχίας.
Η Τουρκία είναι ένα κράτος το οποίο βρίσκεται συνεχώς σε πολεμική ετοιμότητα.Ακόμη και τώρα πόλεμο κάνει με τους Κούρδους στο Ιράκ.
Εμείς έχουμε να πιάσουμε όπλο απο το 1940-1944.Είμαστε και ανεκπαίδευτοι πλήρως ... Ψάχνουμε να βρούμε χαρτιά γιατρών ή μέσο για να μην υπηρετήσουμε κάν τη θητεία μας, όταν η άλλη πλευρά έχει μισθοφορικό στρατό ...

Μιά επιθεσούλα να κάνουνε και μας γ...
Να ευχόμαστε να αργήσουν να το πάρουν απόφαση ... γιατί αν το πάρουν είμαστε ανάξιοι ακόμη και για άμυνα.


....ευτυχως αυτην την ηττοπαθεια δεν την εχουν οι Ελληνες πιλοτοι πανω απο το Αιγαιο....θα συμφωνησω για το επιπεδο του λαου , δεν ειμαστε ετοιμοπολεμοι...μακαρι να ειμασταν σαν τους Ισραηλινους...σκοτωθηκαν 2 στρατιωτες τους και μπηκαν στον Λιβανο και το ισοπεδωσαν...αλλα πρεπει να εχεις και πολιτικους ηγετες με αρχιδια που να εμπνεουν....οσο για τις μιζες αυτα γινονται σε ολο τον κοσμο.....το ευτυχημα για εμας ειναι οτι οι Τουρκοι δεν εχουνε κανενα συμμαχο τριγυρω αλλα εχθρους...εαν κανουν καποια κινηση προς εμας θα τους την πεσουν απο παντου....και επισης οι τελευταιοι εξοπλισμοι μας καθιστουν ιδαιτερα δυνατους....εαν κανουν καποια ενεργεια το μονο σιγουρο ειναι οτι θα υποκινειται απο τους Αμερικανους...αυτα τα λιγα...και τελος να πω οτι βαρεθηκα αυτην την κλαψα "στην Ελλαδα οι μιζες , οι Ελληνες δεν εχουν αεροπλανα , οι Τουρκοι θα μας γαμησουν κλπ ".....οποιος τα λεει αυτα , εαν δεν ειναι βαλτος και εγκαθετος , ειναι πολυ απλα ανιδεος....
 

Tsar

Μέλος
Εγγρ.
18 Μαρ 2007
Μηνύματα
247
Like
1
Πόντοι
1
Γιά τον gabadoo ! και όποιον άλλον συμμετέχει σ'αυτό το thred και είναι ιπτάμενος !
Σαν απλός Έλληνας πολίτης σας ευχαριστώ γιά ότι κάνετε γιά να προστατέψετε την Ελλάδα,και κυρίως την τιμή της !
Ο θεός να σάς προστατεύει,εσάς και τούς οικείους σας.
 

Enforcer

Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2007
Μηνύματα
5.439
Like
9
Πόντοι
66
το ευτυχημα για εμας ειναι οτι οι Τουρκοι δεν εχουνε κανενα συμμαχο τριγυρω αλλα εχθρους...εαν κανουν καποια κινηση προς εμας θα τους την πεσουν απο παντου....και επισης οι τελευταιοι εξοπλισμοι μας καθιστουν ιδαιτερα δυνατους....εαν κανουν καποια ενεργεια το μονο σιγουρο ειναι οτι θα υποκινειται απο τους Αμερικανους...αυτα τα λιγα...και τελος να πω οτι βαρεθηκα αυτην την κλαψα "στην Ελλαδα οι μιζες , οι Ελληνες δεν εχουν αεροπλανα , οι Τουρκοι θα μας γαμησουν κλπ ".....οποιος τα λεει αυτα , εαν δεν ειναι βαλτος και εγκαθετος , ειναι πολυ απλα ανιδεος....

Αγαπητέ carlos σόρυ που παρεμβαίνω αλλα βρίσκω την τοποθέτησή σου κάπως ακραία

Ειδικά ο τρόπος που κλείνεις είναι τόσο απόλυτος που αναρωτιέμαι από που αντλεις αυτή τη σιγουριά της απόλυτης αλήθειας. Ειδικά όταν όσα γράφεις είναι και αφελή και ανακριβή.

Δεν ξέρω, εκπλήσσομαι απο το ύφος της απάντησής σου.

Επέτρεψέ μου να σε πληροφορήσω ότι η τουρκία δεν είναι χωρίς συμμάχους στην περιοχή. Ιραν, Συρία, Ισραήλ είναι χώρες με τις οποίες έχουν πολύ καλές σχέσεις. Ειδικά η Συρία. Δες λίγο τη στάση τους στο θέμα του λιμανιού των κατεχόμενων. Δες επίσης και το θέμα της Αιγύπτου και τις σχέσεις του κόμματος του ερντογάν με αυτό των "αδελφών μουσουλμάνων". Ακόμα, δες το ρόλο του Τουρκικού κόμματος στην κυβέρνηση της Βουλγαρίας. Κόμμα που δεν υπήρχε επι Παπούλια και Πίρι Ρεις. Σκόπια και Αλβανία; Τι θέση λες να πάρουν;

Δε λέω οτι οι χώρες αυτές θα στηρίξουν απαραίτητα την τουρκία σε ένα πόλεμο με την ελλάδα. Σίγουρα όμως δεν ισχύει το "εαν κανουν καποια κινηση προς εμας θα τους την πεσουν απο παντου". Απο που βγάζεις αυτό το συμπέρασμα;

Ουτε βαλτός είμαι, ούτε εγκάθετος, ουτε ηττοπαθής.

Ισως βέβαια, όπως λές, να είμαι ανιδεος. Δεν πειράζει. Εσυ να εισαι καλά.
 

manolo82

Μέλος
Εγγρ.
22 Φεβ 2006
Μηνύματα
51
Like
0
Πόντοι
0
Καλη χρονια και χρονια πολλα..Την Ελλαδα την ξεπουλησαν οι θεσμικοι της παραγοντες..Οι εξοπλισμοι γινονται καθαρα για οικονομικους λογους,και ειναι εις βαρος της υγειας και της παιδειας μας..Λογοι καλης εξωτερικης πολιτικης που μας κανουν πελατες σε αγορες,και πολυ μεγαλες μιζες!Οσο για τους πολεμους,πλεον γινονται οικονμικοι,και την ελλαδα την εχουν υποτταξει σε πληρη φτωχεια,ωστε να χαιρονται μερικοι ενα στρατευμα υπερογκο και ομορφο,αλλα σαπιο απο μεσα,και αναποτελεσματικο,αφου προκειτα για πεδιο εξυπηρετησεων και ρουσφετιων..
Δεν νιωθω καθολου ελευθερος..νιωθω το ιδιο σκλαβος,χωρις κανενα δικαιωμα ισοτητας,χωρις καμμια ιδιοκτησια αφου αλλοι καρπωνονται τους κοπους μου,και απλα ο εχθρος ειναι μεσα στο κρατος και λεγεται εξουσια-αυθαιρεσια-αλλαζονεια-προπαγανδα..
Καταφεραν να επιβαλλουν μερικοι ενα καθεστως τρομοκρατιας "δηθεν"απειλης απο την τουρκια ενω το αν θα γινει αυτο θα το αποφασισουν πανσχυροι εξωτερικοι παραγοντες..
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ στα παλικαρια που ειναι επαγγελματιες ιπταμενοι για το λογο-οτι κανουν αυτο που γουσταρουν πραγματικα μ ο,τι κοστος υπαρχει..Σε καμμια περιπτωση δεν ειναι τυχαος καποιος που σηκωνεται σε τοσες χιλιαδες ποδια..
 

Επισκέπτης
....ευτυχως αυτην την ηττοπαθεια δεν την εχουν οι Ελληνες πιλοτοι πανω απο το Αιγαιο....θα συμφωνησω για το επιπεδο του λαου , δεν ειμαστε ετοιμοπολεμοι...μακαρι να ειμασταν σαν τους Ισραηλινους...σκοτωθηκαν 2 στρατιωτες τους και μπηκαν στον Λιβανο και το ισοπεδωσαν...αλλα πρεπει να εχεις και πολιτικους ηγετες με αρχιδια που να εμπνεουν....οσο για τις μιζες αυτα γινονται σε ολο τον κοσμο.....το ευτυχημα για εμας ειναι οτι οι Τουρκοι δεν εχουνε κανενα συμμαχο τριγυρω αλλα εχθρους...εαν κανουν καποια κινηση προς εμας θα τους την πεσουν απο παντου....και επισης οι τελευταιοι εξοπλισμοι μας καθιστουν ιδαιτερα δυνατους....εαν κανουν καποια ενεργεια το μονο σιγουρο ειναι οτι θα υποκινειται απο τους Αμερικανους...αυτα τα λιγα...και τελος να πω οτι βαρεθηκα αυτην την κλαψα "στην Ελλαδα οι μιζες , οι Ελληνες δεν εχουν αεροπλανα , οι Τουρκοι θα μας γαμησουν κλπ ".....οποιος τα λεει αυτα , εαν δεν ειναι βαλτος και εγκαθετος , ειναι πολυ απλα ανιδεος....
Μήπως δεν είναι ηττοπάθεια αλλά ρεαλισμός?
Μήπως βλέπω την πραγματικότητα και οχι αυτό που θα ήθελα να αποτελεί πραγματικότητα...?
Δεν ξέρω...
Μακάρι να έχεις δίκιο ...
 

sonyp900

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
16 Σεπ 2005
Μηνύματα
7.432
Like
25
Πόντοι
66
Παιδιά θα ξαναπώ ότι είπα και το μεσημέρι. Μην ξεσκίσουμε το θεμα με πολιτικές αναλύσεις (υπάρχουν αρκετές εδώ), ας κρατήσουμε το θέμα σε επίπεδο βίντεο/εικόνας.
 
OP
OP
gabadoo

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
  Καλημερα σε ολους τους φιλους.Ορισμενες φωτο απο ενα εντυπωσιακο μαχητικο,που ταιριαζει με τα Ελλαδικα χαρακτηριστικα πεδιου,και αναμενετε να συμμετασχει στον διαγωνισμο για το μαχητικο της επομενης γενιας....
 

Συνημμένα

  • gripen.gif
    gripen.gif
    28,7 KB · Εμφανίσεις: 24
  • 200605GripenDK_artist_impression-1.jpg
    200605GripenDK_artist_impression-1.jpg
    81,2 KB · Εμφανίσεις: 40
  • 200605GripenN_artists_impression.jpg
    200605GripenN_artists_impression.jpg
    68 KB · Εμφανίσεις: 39
  • gripen_landing.jpg
    gripen_landing.jpg
    89,3 KB · Εμφανίσεις: 25
  • JAS39Gripen.jpg
    JAS39Gripen.jpg
    103,1 KB · Εμφανίσεις: 30
OP
OP
gabadoo

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
  Μια πολυ ωραια του cocpit με τα displays,και ενα πολυ ωραιο για αβαταρ..
 

Συνημμένα

  • gripen-large.jpg
    gripen-large.jpg
    26,9 KB · Εμφανίσεις: 59
  • gripen_display.jpg
    gripen_display.jpg
    151 KB · Εμφανίσεις: 22
  • s372qj6od7.gif
    s372qj6od7.gif
    5,6 KB · Εμφανίσεις: 21
OP
OP
gabadoo

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
και μια των τριων οψεων...
 

Συνημμένα

  • gripen_schem_01.jpg
    gripen_schem_01.jpg
    34,5 KB · Εμφανίσεις: 25
OP
OP
gabadoo

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
    Τεχνικα χαρακτηριστικα για το Gripen:



HISTORY:
First Flight (JAS 39-1) 9 December 1988
(JAS 39A) 10 September 1992
(JAS 39B) 29 April 1996
(JAS 39C) 14 August 2002
Service Entry
1 October 1997

CREW:
one: pilot

ESTIMATED COST:
$40 million

AIRFOIL SECTIONS:
Wing Root unknown
Wing Tip unknown

DIMENSIONS:
Length (JAS 39A) 46.25 ft (14.10 m)
(JAS 39B) 48.42 ft (17.76 m)
Wingspan 27.56 ft (8.40 m)
Height 14.75 ft (4.50 m)
Wing Area 275 ft2 (25.54 m2)
Canard Area
unknown

WEIGHTS:
Empty (JAS 39A) 14,600 lb (6,620 kg)
(JAS 39B) 17,635 lb (8,000 kg)
Typical Load 18,740 lb (8,500 kg)
Max Takeoff (JAS 39A) 27,560 lb (12,500 kg)
(JAS 39C) 30,865 lb (14,000 kg)
Fuel Capacity internal: 5,000 lb (2,270 kg)
external: unknown
Max Payload
14,330 lb (6,500 kg)

PROPULSION:
Powerplant one Volvo Flygmotor RM12 afterburning turbofan
(based on the General Electric F404-400)
Thrust
12,140 lb (54 kN)
18,100 lb (80.51 kN) with afterburner

PERFORMANCE:
Max Level Speed at altitude: 1,320 mph (2,125 km/h) at 36,000 ft (10,975 m), Mach 2.0
at sea level: unknown
Initial Climb Rate 50,000 ft (15,240 m) / min
Service Ceiling 50,000 ft (15,240 m)
Range typical: 860 nm (1,600 km)
ferry: unknown
g-Limits
+9.0 / -3.0

ARMAMENT:
Gun one 27-mm Mauser Bk27 cannon
Stations seven external hardpoints and two wingtip rails
Air-to-Air Missile up to six AIM-9 Sidewinder (Rb74), up to four AIM-120 AMRAAM, up to four Rb72 Sky Flash, Darter, Meteor BVRAAM
Air-to-Surface Missile AGM-65 Maverick (Rb75), Rb15F
Bomb GBU-10/12/16 Paveway laser-guided, Mk 82/83/84 GP, KEPD-350, DWS39 munition dispenser
Other rocket pods, recon pods, LITENING pod, ECM pods

KNOWN VARIANTS:
JAS 39-1 First single-seat prototype lost in a landing accident two months after its initial flight; 5 total prototypes built
JAS 39A Production single-seat multi-role fighter; 126 built
JAS 39B Two-seat combat-capable trainer identical to the JAS 39A but lacking an internal cannon and with a reduced fuel capacity; 14 built
JAS 39C Improved single-seat model with a more powerful engine, color cockpit displays, an optional retractable refueling probe, increased maximum takeoff weight, and compatability with additional weapons and NATO equipment; 103 to be built
JAS 39D Improved two-seat combat-capable trainer based on the JAS 39C; 29 to be built
JAS 39X Designation for export models

KNOWN COMBAT RECORD: none

KNOWN OPERATORS: Czech Republic, Cesk Letectvo a Protivzbusna Obrana (Czech Air Force and Air Defense)
Hungary, Magyar Honvedseg Repülö Csapatai (Hungarian Air Defense Group)
South Africa, Suid-Afrikaanse Lugmag (South African Air Force)
Sweden, Svenska Flygvapnet (Swedish Air Force)
Thailand, Kongtap Agard Thai (Royal Thai Air Force)
 
OP
OP
gabadoo

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
  Eπειδη οι Σουηδοι τα παλια αλογα ΔΕΝ τα σκοτωνουν σαν καποιους αλλους.....
 

Συνημμένα

  • viggen_01.jpg
    viggen_01.jpg
    27,9 KB · Εμφανίσεις: 21
  • viggen_02.jpg
    viggen_02.jpg
    40,8 KB · Εμφανίσεις: 16
  • viggen_04.jpg
    viggen_04.jpg
    36,7 KB · Εμφανίσεις: 22
  • viggen_schem_01.gif
    viggen_schem_01.gif
    10,3 KB · Εμφανίσεις: 24
OP
OP
gabadoo

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
  Και τα τεχνικα χαρακτηριστικα του VIGGEN οποιον θελει να φτιαξει ενα αρχειακι με αεροσκαφη,εαν δεν εχει ηδη....



JA37 Viggen
Multi-Role Fighter

DESCRIPTION:
The System 37 project was launched in 1960 to produce a family of short takeoff and landing aircraft to fly fighter (JA), attack (AJ), reconnaissance (SF,SH), and training (SK) missions. The last to be built, the JA, is a superb interceptor with a secondary ground attack capability. Although the Swedish requirements called for high standards in performance, sortie rates, and avionics, the Viggen has enjoyed great success. A total of 329 Viggens were built, and the J37 fleet is currently being updated to operate the weapons developed for the Gripen. However, the Gripen will begin to replace the Viggen force early in the 2000s.

Last modified 27 May 2000

HISTORY:
First Flight (AJ37) 8 February 1967
(SF37) 21 May 1973
(SH37) 10 December 1973
(JA37) 27 September 1974
Service Entry
(AJ37) 21 June 1971
(SF37) April 1977
(JA37) 1979

CREW: one: pilot

ESTIMATED COST:
unknown

AIRFOIL SECTIONS:
Wing Root unknown
Wing Tip
unknown

DIMENSIONS:
Length 53.81 ft (16.40 m)
Wingspan 34.77 ft (10.60 m)
Height 19.35 ft (5.90 m)
Wing Area 495 ft2 (46.0 m2)
Canard Area
unknown

WEIGHTS:
Empty 26,000 lb (11,800 kg)
Normal Takeoff 33,070 lb (15,000 kg)
Max Takeoff 37,500 lb (17,000 kg)
Fuel Capacity internal: unknown
external: unknown
Max Payload
13,000 lb (6,000 kg)

PROPULSION:
Powerplant one Volvo Flygmotor RM8B afterburning turbofan
Thrust 16,200 lb (72.1 kN)
28,100 lb (125 kN) with afterburner

PERFORMANCE:
Max Level Speed at altitude: 1,320 mph (2,125 km/h) at 36,000 ft (10,975 m), Mach 2
at sea level: 840 mph (1,335 km/h), Mach 1.1
Initial Climb Rate 40,000 ft (12,200 m) / min
Service Ceiling 60,000 ft (18,300 m)
Range typical: 540 nm (1,000 km)
ferry: 1,080 nm (2,000 km)
g-Limits unknown

ARMAMENT:
Gun one 30-mm Oerlikon KCA cannon (150 rds)
Stations seven external hardpoints
Air-to-Air Missile AIM-9 Sidewinder (RB24), AIM-4 (RB27), Skyflash (RB71), RB74
Air-to-Surface Missile none
Bomb various bombs
Other rocket pods, ECM pods

KNOWN VARIANTS:
AJ37 Single-seat all-weather attack fighter; 110 built
JA37 Single-seat multi-role fighter; 149 built
SF37 Single-seat all-weather armed photo-reconnaissance model with modified nose containing cameras, infrared sensors, and ECM equipment; 26 built
SH37 Single-seat all-weather ocean surveillance model with search radar in nose; 26 built
AJS37 Designation applied to AJ37, SF37, and SH37 aircraft upgraded for air-defense, attack, and reconnaissance duties; about 115 converted
SK37 Two-seat combat-capable trainer; 18 built

KNOWN COMBAT RECORD:
none

KNOWN OPERATORS:
Sweden




 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom